Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ron de Graaf 22-10-2021

Sadhouder/Electroworld is een plezierige en overzichtelijke winkel met hele vriendelijke medewerkers waar service hoog in het vaandel staat. Er is een ruime keus en afspraak is afspraak.Kortom allemaal toppers.

Anneke 22-10-2021

In de winkel ; goed advies, aandacht, goed luisteren naar mijn wens.
Mijn volgende aankoop is zeker weer bij Vogel

Geert Peters 22-10-2021

Goede ontvangst en uitleg. Verder duidelijke afspraken gemaakt over levering. Levering en montage prima uitgevoerd.

Huub 22-10-2021

Prima product omschrijving. Snelle levering. Tevreden over product na 1 week.

T.plasschaert 22-10-2021

Kabelaar ziggo geeft ineens geen analoge radio meer door en dwingt klanten a.h.w. Tot het kopen van een digitale ontvanger, die is best lastig te installeren. Zoek het maar uit,ook als je er geen verstand van hebt en er zelf niet uitkomt. Deze firma heeft dit zeer vakkundig en snel voor elkaar gemaakt

J. van der Leek 22-10-2021

Vriendelijke, professionele bediening en vlotte, correcte service.
De volgende dag al afgeleverd.

T.plasschaert 22-10-2021

Er moest een digitale radio ontvanger geplaatst worden in een bestaande setting met tv versterker, media box blue ray speler etc,, zeer kundig en snel uitgevoerd.ik had liever de monteur van elres dan een medewerker van ziggo

T Gruppen 22-10-2021

Super vriendelijk mensen die er werken en goede uitleg van de apparatuur nemen echt de tijd er voor

Marianne Vogel 22-10-2021

Een geweldig goed gesorteerde, betrouwbare winkel waar ik al jaren klant ben. Terzake kundig personeel, goed advies en snelle levering. Zowel voor audio als witgoed.
Absolute “meedenkers”

Joke Norendaal 22-10-2021

Service als van ouds. Goed uitvragen, meedenken en adviseren. Zeer klantvriendelijk.

Paula 22-10-2021

Prima service, wasmachine is gebracht en geïnstalleerd en getest en uitgelegd. Medewerker had tijd om vragen te beantwoorden.

Rob 22-10-2021

Snelle deskundige service en erg netjes geholpen
De verkoper dacht echt met ons mee

Hans Bouwmeester 22-10-2021

Dit is een Top Shop. Ik ben al sinds 1988 klant bij deze firma en kan het iedereen aanbevelen. Ze zijn sympathiek, niet opdringerig, denken mee, en hebben een goede service. (nee, ik heb geen aandelen hier)

Desabandu Muller 22-10-2021

Goede en tevreden service.Het product is goed paste precies
Heeft de oude meegenomen met karton.
Volgende aankoop gaan wij weer naar vDijk Electroworld.

Ingrid Franssen 21-10-2021

Witte Hal heeft al jaren een prima service en geeft eerlijk advies! Lokaal kopen geeft bovendien een goed gevoel!

A.C.Bredewold 21-10-2021

Heb een tv versterker aangeschaft voor 99,99 euro maar bij komst ziggo monteur bleek dat overbodig.
Vandaag kreeg ik zonder meer mijn geld terug, zelfs nog een euro cent meer. Alle lof voor de service.

sopje 21-10-2021

heel correct geholpen!! Een tv besteld en keurig op het plekje gezet waar ik de tv wilde hebben.

Herman 21-10-2021

Zeer tevreden op de manier waarop ik geholpen ben in de winkel. Niet opdringerig en er wordt rustig de tijd voor je genomen. De webshop was voor mij nvt

Bert van Campenhout 21-10-2021

Kennis van de apparatuur en een duidelijke uitleg.
De levering precies op tijd door de vriendelijke monteurs.

Peter Schwillens 21-10-2021

De verkoper luisterde goed wat onze wensen waren voor de aanschaf van TV.
Het voorstel wat hij aanbod voldeed geheel aan onze verwachtingen.
Niet teveel in details.
Goede uitleg.

L. Gielen 21-10-2021

Electro world van Boxel, Galder
Ruim assortiment, vakkennis, service, voorraad.
De ene dag kopen, de andere dag thuis geleverd, en professioneel aangesloten en goede uitleg.
Goede parkeergelegenheid

Marja 21-10-2021

Prettig geadviseerd inzake de aankoop van een aantal apparaten. Service aan huis top . Professionele dienstverlening.

M.Mes Szentes 21-10-2021

Goed uitleg bij aanschaf apparaat en uitstekende service bij plaatsen, tevreden keuze van Miele wasmachine.

Herman 21-10-2021

Goed advies, apparaat zeer snel geleverd , vakkundig geplaatst met goede service.

Frank 21-10-2021

Als je ze nodig hebt, wordt er goed geadviseerd en snel geleverd. Netjes gedaan weer, thnx!