Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

H Sanderse 10-11-2022

Onder de koelkast kwam iedere keer water, daarom heb ik AVA er bijgehaald. De controles van de koelkast is vakkundig uitgevoerd, maar daar lag het niet aan. Er was een lekkage in de waterleiding. Die is vandaag verholpen.

Jan Koedijk 10-11-2022

Reparatie gedaan aan onze B&O TV en zoals we gewend zijn is het probleem weer netjes opgelost.

M van Koppen 10-11-2022

Heel deskundig geholpen en weet dat er goede service wordt verleend. Uitleg gehad over reinigen droger

ww mijnhardt 10-11-2022

Goede service, uitstekende reparatiedienst, al generaties een betrouwbaar adres

Electro world Van Kan 10-11-2022

Prima uitleg welk product het beste voor de consument is inclusief prijsvergelijking.

Frank Borst 10-11-2022

Perfect geholpen met een bestelling bij Miele, waar geen mogelijkheid bestond voor een online bestelling. Volgende dag in huis!

Jack Brosens 10-11-2022

Buitengewone vriendelijke en deskundige begeleiding bij de aanschaf en installering van onze Bosch apparatuur.

Simon 10-11-2022

Ruime keus, goede voorlichting, snelle leveringen en zeer goede service. product voldoet aan verwachting.

J.W.H.Schreurs. 10-11-2022

Verkoper gaf duidelijke antwoorden op verschillende gestelde vragen en wijst klant op aanwezige artikelen met korting. Bij koop van meerdere artikelen zijn geen vervoerskosten gerekend. Verkoper denkt mee met klant om juiste keuze te maken.

A. Weijdema 10-11-2022

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van zending en eventuele zorg achteraf.

Gerrit Vos 10-11-2022

goed verzorgd en erg overzichtelijk. Wordt prettig geholpen door het personeel.

Dirk Koek 10-11-2022

Goede adviezen ter zake van de gekozen keukenapparatuur, zeer concurrerende prijzen en vakkundige plaatsing van de apparatuur. Jammergenoeg - niet verwijtbaar aan ElectroWord- uitloop van de levertermijn.

Marianne Gerrell 10-11-2022

Service is goed. Medewerkers zijn vriendelijk. Helaas stagnatie bij levering wasdroogcombinatie. Monteur zeer vriendelijk en klantgericht.

A. De kroon 10-11-2022

Al jaren klant bij deze winkel en altijd goed geholpen en tevreden met mijn spullen.

Ad 10-11-2022

De shop is overzichtelijk ingedeeld en nodigt uit. De levering was de volgende dag al. Dus supersnelle levering en correcte plaatsing en afhandeling. Vriendelijke medewerkers en vakkundige monteurs.

Monique 10-11-2022

Prettige service als vaste klant bezorgen ze ook aan huis
En ook gratis installeren van Tv etc

Zeker aan bevelen. 10-11-2022

Geweldige service !!! Is er een probleempje komen dezelfde dag.Vooral mijn leeftijd gezien is dat prachtig.

Stefan en Pascalle 10-11-2022

alles was in orde en goed geregeld en smorgens besteld en smiddags afgeleverd heel snel dus

Raymond 10-11-2022

Super service, nemen de tijd voor advies en uitleg ook de levering van goederen in samenspraak

Th.W. 10-11-2022

Reden waarom ik voor deze shop heb gekozen is de goede ervaring in het verleden.
Andere punten:
- goede klantvriendelijkheid
- goede afspraken mee te maken en die ook nakomen
- denken met de klant mee
- de winkel ziet er goed verzorgd uit

Jan v.d.S 10-11-2022

we hadden al gehoord van de goede service van deze winkel, we hebben het nu zelf ervaren

Berkvens Electro Boxmeer 09-11-2022

Persoonlijk contact en advies door vriendelijk en kundig personeel. Daarna aflevering en installatie met goede uitleg door installateur

W.,J, Zonneveld 09-11-2022

Goede service en goede afhandeling. Verder geen opmerkingen. xxxxxxxxxxxxxxxx

Moerman 09-11-2022

Goede service, goed geholpen. Toen de bestelling eerst niet binnenkwam, is Van Aarts er zelf achteraan gegaan vóórdat wij erover aan de bel trokken. Daarna ging het voorspoedig. Ook de planning voor levering was in prima overleg.

Jannie Brinkman 09-11-2022

Electroworld Meppel is een fantastische winkel. Je wordt er erg goed geholpen. Het personeel is zeer klantvriendelijk. Als een apparaat nog gerepareerd kan worden word je niet een nieuw apparaat aangesmeerd. Als je iets hebt aangeschaft en de gebruiksaanwijzing is niet duidelijk komt er iemand thuis om het probleem te verhelpen zonder daarvoor kosten in rekening te brengen. Misschien betaal je iets meer maar de goede service is onbetaalbaar.