Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Vaste klant 22-10-2022

Goed advies en snelle levering omdat deze op voorraad was. Uitleg van de wasmachine

E. Woltman 22-10-2022

Prima service, vriendelijk, verkoper begreep vlot onze wensen.
Na aanschaf blijkt dat zijn info waarheid was. (Stroomverbruik veeel lager)
Zeer vlotte levering en niks was de monteur teveel; KLASSE!!!

R. Fransen 22-10-2022

Snelle levering en geven altijd goed advies.
Hoeft ze maar te bellen en staan paraat

Jan 22-10-2022

Telefonisch bestelling gedaan, duurde 2 weken, werd later nog een paar dagen verlengd, netjes over gebeld, kan gebeuren. Aardige jonfens die wasmachine op zijn plek zette. Prima :-)

Meijerink 22-10-2022

Mooie zaak, producten zijn overzichtelijk opgesteld, uitgebreid assortiment, goed en degelijk advies. Medewerkster denkt met je mee! Ook de service van de monteurs is prima

Damoiseaux 22-10-2022

Duidelijke en deskundige, vriendelijke info. Winkel is overzichtelijk ingericht. Ook het installeren verliep deskundig en met ruim voldoende uitleg over toepassingen.

wim van hoorn 22-10-2022

deskundige en behulpzame, meedenkende installateurs, oplossingen vinden en alles netjes achterlaten.

Steven Marijnissen 22-10-2022

Deze winkel is in de tijd van het online bestellen een ideale plek om je produkten te kunnen bekijken en je goed te laten adviseren. De klantvriendelijkheid en service zijn bijzonder goed en het is een he fijne streekwinkel buiten de drukke stad.

vd Berg 22-10-2022

Weten voor alles een oplossing, zijn ontzettend vriendelijk, hebben de tijd voor je.

Danny Hennekes 22-10-2022

Electroworld Leerdam is een geweldige winkel. Wij kennen de eigenaren al vele jaren en kopen altijd al onze spullen bij hun. De service is geweldig! Omdat ze zulke goede apparaten leveren zien we elkaar jammergenoeg te weinig 😊

Michael 22-10-2022

Aardige mensen. Afleveren goed gecommuniceerd . De koelkast werd keurig binnen gezet, aangesloten en ingesteld. De oude mee retour genomen. Heel tevreden.

Els 22-10-2022

Vriendelijke en attente medewerkers. Levering volgens afspraak. Inbouw van de koelkast bijzonder zorgvuldig uitgevoerd.

Theo 22-10-2022

Uiterst klantvriendelijk en meedenkende Rudie Roenhorst: top adviseur en -verkoper!

Lenie van Pelt 22-10-2022

Elektroworld is een hele fijne winkel waar je heel goed geholpen wordt.
Ik kreeg een goede uitleg en advies.
Ook de service is heel goed
Vriendelijk personeel

JK Styling & Design 22-10-2022

Zeer goede service. Bij aankoop van Sonos. Rustig uitgelegd en zonder opdringen advies gegeven. Bij de aankoop kreeg ik de in de markt spelende laagste prijzen. Thuis ben ik raam gaan installeren en kon bellen voor aanwijzingen

Thijs van Lankveld 22-10-2022

Hele goede en snelle service gehad. Duidelijke uitleg. De site is duidelijk en overzichtelijk. Wij zijn super tevreden, en kunnen iedereen aanraden om bij Berkvens te kopen.

Karin 21-10-2022

Vriendelijk , meedenkend en kundig personeel.
Binnen een week was onze afzuigkap verwijderd en een nieuwe geplaatst tot onze volle tevredenheid.

Theresa 21-10-2022

De koffiepot was precies het model dat ik zocht en de prijs was de laagste . De levering was supersnel.

Verheijen 21-10-2022

De winkel is in de buurt en heeft goede service. Duidelijke uitleg bij aankoop en goede instructies bij het installeren.

Berty vorderman 21-10-2022

Electro word in Wapenveld is geweldig
Supper goed en gemotiveerd personeel
Worden altijd goed geholpen en met problemen snel opgelost

Fam Borst 21-10-2022

Zeer positieve ervaring over deze winkel electroworld Gebra.
Prijs kwaliteit en service helemaal top

Beppie 21-10-2022

Prima winkel. Wil grotere apparaten eerst zien voor ik koop en doe dat dus niet on line.
Heel vriendelijk en deskundig personeel.

Ada 21-10-2022

Ik werd zeer prettig en vriendelijk geholpen. Geen lange wachttijden er komt meteen beweging in het personeel zodra je op de mat binnen bent. Goede adviezen en ruime keuze mogelijkheden met een realistische onderbouwing van wat je gaat krijgen voor je geld. Echt een aanrader!

AL 21-10-2022

Goede en vriendelijke bediening en service. Behulpzaam personeel. Aflevering ook zeer tevreden over. Kortom TOP.

L. Klomberg 21-10-2022

Zo lang we hier in Delden wonen, ( inmiddels 45 jaar ) zijn we met grote tevredenheid klant van......
Deze tevredenheid heeft te maken met de volgende aspecten.
Bij aankoop van nieuwe producten kunnen we rekenen op deskundig advies.
Indien er problemen zijn met gekochte apparatuur, stelt de firma Electroworld Baake alles in het werk om deze problemen binnen
zeer korte termijn op te lossen. Deze service wordt door ons zeer gewaardeerd.
Wij hebben groot respect voor de wijze waarop de heer Baake, te samen met zijn medewerkers dit bedrijf runt.