Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Marco 25-09-2022

Tijdens een actie van AEG heb ik een wasmachine en droger gekocht die geleverdt zouden worden door Electro World Kreutz.
kreeg direct een mail dat het dinsdag werdt opgepakt.
Dinsdag komt en ik krijg een mail wanner ik wil dat de levering plaatsvind. even erna wordt ik gebeld: "Er is iets misgegaan. Ik zie dat je voor Basis installatie wasmachine en Basis installatie wasdroger hebt gekozen, maar ik zie nergens dat je ervoor betaald hebt. Als je wilt dat het wordt geleverd met de Basis installatie dan kost het nogeens 60 euro extra".
ik antwoord: "Geen probleem, maar ik kijk het even na op het factuur"

kijk ik het factuur na en wat denk je, de prijs voor de basisinstallatie is al opgenomen in de prijs van de wasmachine en droger.
ik bel mevrouw terug en leg uit dat ik er al voor heb betaald en dus niet de extra 60 euro ga betalen bij plaatsing, tevens vermeld ik dat de neiuwe droger groter is en ik zal nameten of deze wel ik de bestaande kast past of naar boven moet.

"Geen probleem meneer gewoon een foutje van mij"

Een paar dagen voor levering bel ik naar Electro World Kreutz met de vraag of ze een extra monteur kunnen leveren. De neiuwe droger zal naar de eerste etage moeten. "Geen probleem, dat kost u 30 euro extra, want ik moet 2 montuers sturen. mijn jongens hebben ook maar 1 rug"
Na wat heen en weer gekibbel over de telefoon zij ik dat ik de extra 30 euro wel betaalde gewoon om het gesprek te beeindigen.
ik opniuw in de voorwaarde gekeken en jawel, levering tot op de plaats is opgenomen in de 30 euro Basis installatie die ik al betald hebt.
Nu stond ik op het punt om het eropaan te laten komen en het anders via mijn rechtsbijstandsverzekering die 30 euro die mevrouw extra vraagt aan te vechten. tot ik het klantensrvicenummer zag van elektroworld zelf.
ik mijn verhaal daar uitgelegd en zij zouden het verder oppakken.

de dag van levering komt en niet Electro World Kreutz, maar Electro World Gulpen staat bij mij aan de deur.
zij hebben alles netjes op zijn plaats gezet en aangesloten zonder extra kosten.

als de klantenservice niet iets achter de schermen had geregeld was deze review zeker een 1 geweest.

W. M 25-09-2022

In de ochtend gebeld over problemen met de televisie en mer de middag stonden ze al op de stoep . Alles prima gerepareerd !👍

Fam de Vries 25-09-2022

We waren altijd jullie goede service en installeren van apparaten gewend, maar deze keer was de service echt niet zoals we van Electroworld gewend zijn.
Niks kon, de tv die ze niet konden ophangen aan een automatische hef achter het bed. Op aanwijzig en nadenken van onszelf hing de tv uiteindelijk zoals hij hangen moest. Opmerking monteur was, solliciteer maar ons.
Het installeren van deze tv hadden de heren duidelijk geen zin in op de late vrijdagmiddag. Het installeren was de wasmachine en droger ging ook niet zoals dat hoorde. De klep van de droger heeft de monteur stuk getrokken en we zouden verder na discussie wel horen hoe nu verder met het kapotte onderdeel. Tot op heden helemaal niets gehoord.
Een boormachine was vergeten door de monteurs, en daar werden we zaterdagmorgen vroeg voor uit ons bed gebeld in ons vorige huis. We waren immers nog niet verhuisd. Of we wel even wilden gaan kijken of het ding nog in ons nieuwe huis stond. . Nou nee, dat is heen en terug meer dan 40 min rijden.
Deze 2 monteurs hadden geen klantvriendelijke instelling, ginnegapten wat met elkaar en voor ons voelde get absoluut niet goed. Onze ervaring was dit keer geen prettige en we zitten nog steeds met een kapotte klep van onze nieuwe droger.

Paul Kremers 25-09-2022

Philips TV besteld voor een nette prijs. Deze wilde ik ophalen in de Electroworld in Sint-Oedenrode. Maar was daar niet in voorraad. Dus reservering gemaakt via de site. Zou ongeveer 2 dagen duren.
Werd ik dezelfde dag al gebeld dat hij binnen was in de winkel en al kon worden opgehaald.
Dag erna tv opgehaald en werd netjes geholpen en de tv werd mee in mijn auto gezet.
Bedankt!

Andre 25-09-2022

Goed en duidelijke voorlichting en uitleg laat niets te wensen over .zeer tevreden en de firma denk met je mee .super

Rob Weiland 25-09-2022

Snel en prima geholpen, zowel in de winkel als daarna bij installatie van nieuwe tv in kamer van mijn moeder in de Reehorst.

Sue 25-09-2022

Fantastische service!
Een heel goed advies gekregen in de winkel. Een week later mijn droger thuis bezorgd en meteen de oude droger laten meenemen. Echt een top service!

Tanja 25-09-2022

Snelle beantwoording van mijn vragen per mail zelfs in weekend kreeg ik meteen een reactie! Levering paar dagen later netjes volgens afspraak.
electro world Kreutz kan ik van harte aanbevelen

van der Schaft 25-09-2022

Je word deskundig, vriendelijk en eerlijk geholpen.
Bij evt. storing wordt er direct een monteur gestuurd voor het oplossen van het probleem.

Richard Reerink 25-09-2022

Wij zijn altijd erg tevreden over de goede service van Electro World ! Altijd super klantvriendelijk en eerlijk advies. .
Ook bij installaties gedegen monteurs met goede uitleg over te bedienen apparatuur! En uiteraard goede prijs kwaliteit verhouding!

Henri 25-09-2022

Zeer goede informatie over het product. Snel geleverd en keurig geplaatst. Respect voor de mannen die de zware wasautomaat naar zolder hebben gebracht.

Ook nog prima service na een beladingsfout (eigen schuld) was de inhoud niet droog. Gemeld in de winkel en men kwam de volgende middag gelijk kijken.

Kortom een prima winkel en personeel.

Jeannette van Dongen 25-09-2022

Professioneel en service met een glimlach wij zijn blij met onze inbouwoven. Na het inbouwen goede uitleg gebruik!

Renée van Brakel 25-09-2022

We waren meteen aan de beurt en kregen uitgebreid uitleg over de diverse soorten wasdrogers. Wat fijn was: we werden niet naar een bepaalde wasdroger “toegepraat”.

Tiny 25-09-2022

Duidelijke en goede informatie en service! Vriendelijk en zonder enige verplichting!

Hans Koster 25-09-2022

Service, kwaliteit en informatie Primera in orde. Dit geldt voor zowel de winkel als de uitvoering

frank van duist 25-09-2022

erg goed geholpen, goede uitleg over de diverse machines
ouderwets zoals het hoort

Coert 25-09-2022

Uitstekend en eerlijk advies in de winkel. Ervaren monteur heeft zeer snel de diagnose gesteld en duidelijk gemaakt dat reparatie wel mogelijk was maar vervanging door een nieuw exemplaar beter is. Aflevering en installatie volgens afspraak. Snel en vakkundig.

Jeffrey Russchenkamp 25-09-2022

deskundig advies, vriendelijke mensen en een erg nette prijs/kwaliteitverhouding.

Fop Leder 25-09-2022

In tijd van 2 weken een Samsung koelkast in de garage geleverd en een Bosch inbouw koelkast in de keuken, vakkundig ingebouwd door 2 man !
verpakking en oude apparaten afgevoerd
Prima service

Natascha 25-09-2022

Ik ging naar de winkel voor advies en om een afzuigkap te kopen. Daar kreeg ik te horen dat ze dat alleen doen als je het eerst last inmeten. Prima, afspraak gemaakt en deze man was er een week later. Moet ik ineens €50 betalen die ik dan terug zou krijgen als ik bij hun een afzuigkap kocht. Dit was mij niet vertelt in de winkel... Ruim een week later een offerte, waar maar 1 afzuigkap op stond. Mij was vertelt dat er verschillende keuzes zouden zijn, maar vanwege de afmetingen gaven ze aan dat er maar 1 was. En deze vind ik niet in mijn keuken passen en heeft minder goede reviews. Uiteindelijk via een andere site wel een mooie afzuigkap gevonden met dezelfde maten. Heel slordig van elektroworld, ze hebben totaal geen moeite gedaan. €50 kwijt, en geen afzuigkap. Slechte service.

Carolien 25-09-2022

Keurig op tijd geleverd, netjes op z'n plek gezet, zonder ook maar iets te beschadigen (en echt, we hebben anders meegemaakt bij een ander bedrijf!), vlotte uitleg, zeer vriendelijk.

tevreden AVA klant 25-09-2022

goed advies over aan te schaffen apparatuur.
goede prijssteling product.
prima contact via email.
leveringsafspraken en tijden worden netjes nagekomen.
uit- en inbouwen apparatuur vakkundig uitgevoerd.
zeer tevreden

Joke van Meeteren 25-09-2022

Mijn woonplaats is Bilthoven vandaar de winkel in de Bilt gekozen. Mijn probleem was een kapotte vriezer (helemaal vol met etenswaren) , belde deze winkel en tot mijn verbijstering kon er die morgen nog een vrieskast geleverd worden. Ik was zo blij dat ik dat niet onder woorden kan brengen. Ik werd ook zo vriendelijk te woord gestaan. Dus alleen maar lof.

Rasenberg 25-09-2022

Goed en vriendelijk geholpen in de winkel.
En ook de plaatsing van de koelkast is perfect
gedaan. Vriendelijke monteurs.

Nicolaas 25-09-2022

Verkoper nam alle tijd om ons(70+) het Sonos systeem uit te leggen en hielp ons uitstekend met het maken van de juiste keus. Zou allemaal fluitje van een cent zijn om te installeren maar dat viel wat tegen. Winkel gebeld voor extra uitleg en verkoper stond binnen 15 minuten voor de deur om het spul in 5 minuten te installeren. Geweldig! volgende ochtend, na avondje stoeien met instellingen, nog telefonisch paar vragen gesteld welke ook weer in alle rust en duidelijk werden beantwoord.