Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Nina 02-02-2022

Super tevreden! Hele goede service. De vaatwasser die wij in eerste instantie hadden besteld bleek bij ons thuis toch niet te passen. Dezelfde middag stond er nog een nieuwe. Super klant vriendelijk. Ik zou electro world van Leeuwen aan iedereen aanbevelen.

Paulien 02-02-2022

Koop lokaal, de winkel ligt redelijk in de buurt. Ik wordt er altijd prettig en deskundig geholpen. Ook de installatie van de apparaten op ons adres verliep voorspoedig. Alles naar wens! Aanrader, fijne service.

Nathalie 02-02-2022

Hele aardige medewerker, dacht goed mee, goed advies en goede service....echte aanrader

Wim 02-02-2022

Zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid in de winkel, levering en plaatsing van de bestelde witgoed.

A. Willems 02-02-2022

De wasmachine werd snel en efficient afgeleverd, door vriendelijk perso neel !

Goed en direct geholpen. 02-02-2022

Een prettige zaak met goede service, fijn dat er nog echte winkels zijn in de stad en ook nog een oud familiebedrijf!

J.Zonneveld 02-02-2022

Prima service en zeer vriendelijk personeel .
denken mee met het instaleren.

Gré 02-02-2022

In deze winkel voel ik mij als klant heel goed gezien en heel goed geadviseerd en geholpen.

Familie Vink 02-02-2022

Altijd goede service. Nette jongens. Hebben alles perfect ingebouwd. De gaskraan moest nog iets verplaatst en dat is keurig gedaan. Daarna de werking nog uitgelegd door hun. Ik weet niet wat er beter kan worden gedaan. Bedankt namens de familie Vink.

J. Brussen 02-02-2022

Het een goede service met ook een snelle levering en plaatsing door een ervaren monteur.

Brigitte 02-02-2022

Waardeloos. Een product zogenaams als nieuw geleverd, alleen in de folie met deuken. Wel een korting.
Opnieuw product besteld en na 3 weken weer zelf gebeld. Schijnt nog niet leverbaar, zonder iets te laten weten. 4 weken verder. En dan nog een bijbetaling willen. Als ik dit geweten had, had ik het meteen online gekocht.

Soula Theodosatos 02-02-2022

Producten zijn nog niet geleverd ivm corona, maar je wordt zo goed geholpen bij van Rij. Alles is altijd duidelijk. Er wordt je niets opgedrongen. Geweldige zaak !!

Thea Kamp 01-02-2022

diepvrieskast besteld . Na levering bleef er een lampje knipperen en deur alarm reageert niet.
Er komt pas een week later iemand kijken wat er aan de hand kan zijn.
We hebben deze winkel uitgekozen om plaatselijk te ondersteunen maar ik had net zo goed via internet kunnen bestellen.

Fiona 01-02-2022

Vriendelijke, behulpzame, snelle service. Goed kennis van alles wat ze verkopen...

Kees 01-02-2022

Toppers
Op thuis locatie opties doorgenomen en advies gekregen.
Levering keurig op tijd en alles netjes gemonteerd.

Marita Reijmer 01-02-2022

Wij kopen al jaren alles bij Electroworld Wiendels in Didam, privé en zakelijk. Eerlijk, betrouwbaar en een geweldige service!

Hans HMers 01-02-2022

Zeer. behulpzaam bedrijf. Vriendelijk en deskundig.
Zeer aan te bevelen.
In het verleden hebben wij ook al gekocht bij dit bedrijf.

televisie 01-02-2022

Lokale ondernemer met persoonlijke aandacht.
We zijn tevreden over het product dat is geleverd.

ron 01-02-2022

top geregeld vandaag wasmachine besteld en morgen in huis zo snel kan het gaan

Gerard 01-02-2022

altijd thuis komen bij Electroworld Kortman, vriendelijk en kennis geven een goed gevoel. komen afspraken na.

Knook Willemstad 01-02-2022

De reparatie werd zeer vakkundig uitgevoerd daarnaast gaf de reparateur gedetailleerd tekst en uitleg hoe we het apparaat moesten gebruiken.

Foesenek 31-01-2022

Supergoede service en kennis van zaken.
Zelfde dag monteur geweest , zelfde dag een nieuw apparaat afgeleverd.

Koos Koning 31-01-2022

Topservice, staan altijd klaar voor je gewoon zoals het hoort. Als er iets is je hoeft maar te bellen en ze staan voor je deur.

Niek 31-01-2022

Zeer vriendelijk en qua assortiment in wat wij zochten ruimer gesorteerd dan de grote ketens. Ook in de accessoires prima geslaagd. Eigenlijk wel een fijn gevoel bij deze kleinere ondernemer een aankoop te hebben gedaan.

Marjan Zomer 31-01-2022

Fijn geholpen! Goede uitleg en ook bij de aflevering nog een keer uitleg over de functies.