Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Alkaillany 10-12-2021

Goede zaak, vriendelijke mensen en zeker prima service.
Zeer tevreden.
Ik heb al mijn apparaten bij hun gekocht, alleen maar de beste ervaring.

Geert-Jan Gaudelius 10-12-2021

Hartelijke ontvangst. Snelle bediening, hulp, vlotte afwikkeling koop. De producten die we zochten waren voorradig. De ijskast wordt volgende week al geleverd en dat is

Melanie 10-12-2021

Heel fijn personeel, altijd tijd, en goede raad. De spullen die ze verkopen zijn heel goed, niet goedkoop maar
wel de kosten waard. En de service, als iets niet klopt, is ook prima.

Marion Veltman 10-12-2021

Wat een superservice! Vandaag eigenaar geworden van een quooker! Op goed advies van de monteur. Het inbouwen ging sneller humor en alle rotzooi werd meegenomen. Een demonstratie hoe het werkt! En de garantie dat als er wat is, ik MOET bellen.

Kortom een blije klant👍🏻✔️🙏🏻

Huub van Kessel 10-12-2021

Prima service en goede informatie en uitgebreid assortiment. Winkel heeft goede uitstraling.

Alex ter Horst 10-12-2021

bij breukers kom ik al jaren en hebben altijd goede service en vriendelijk personeel , zoals het hoort.

Schings 10-12-2021

Goede, eerlijke en duidelijke informatie om keuze te maken. Service bij het brengen naar auto.

Familie van Hal 10-12-2021

Fantastisch! Goede en snelle service!
Ons koffie-apparaat was helaas in de verkeerde kleur geleverd, maar deze werd zonder problemen binnen een week omgeruild.

Rob V. Oud-Beijerland 10-12-2021

Radio Vos behoort hier tot de lokale middenstand en daar ben ik, zeker in deze tijd, een groot voorstander van. Er wordt persoonlijk/telefonisch contact opgenomen om e.e.a. af te stemmen. Aflevering door Radio Vos zelf, niet een pakketdienst.
Uitstekende service.

W Jansen 10-12-2021

Het ging om een reparatie aan de vaatwasser. Netjes afgehandeld. Vriendelijk personeel.

Martin Oosterholt 10-12-2021

Altijd behulpzaam, klant vriendelijk, nemen de tijd en zijn erg geduldig. Hebben veel verstand van de zaken.en weten precies waar ze het over hebben.
En als het niet goed is kun je het altijd zonder problemen terug brengen. Top winkel!

Jaap 10-12-2021

Netjes en volgens afspraak geholpen, geen opmerkingen over de levering of de verkoop

Diandra 10-12-2021

Goed geholpen in de winkel en de bezorging precies op afspraak en netjes hierover gebeld.
Jammer dat de monteur tegen mij (vrouw) zei, ik kom gereedschap voor je brengen we leven niet in de jaren 50.
Verder toppie !

Hugo 10-12-2021

Informatie was goed, Ruime keuze , snel geholpen. Het was de laatste tv in de winkel maar werd netjes schoongemaakt en ingepakt

Tjalling van Looy 09-12-2021

Duidelijk uitleg bij aankoop. Goede service qua uitlevering. Komen afspraken na.

Visser 09-12-2021

Ik heb zeer goed advies gekregen. Ook de levering en installatie was correct. Kortom dik tevreden.

Robin 09-12-2021

Zeer vriendelijke en kundige monteur mogen ontvangen, had het probleem met onze vaatwasser binnen enkele minuten gevonden. Helaas was reparatie niet meer mogelijk maar we zijn goed geadviseerd over de mogelijkheden.

M. Bouter 09-12-2021

Ik heb al mijn apparatuur bewust bij Electro World Van Rij gekocht, omdat de dienstverlening en advisering door deze vestiging van Electro World sinds jaar en dag betrouwbaar is. Ik hoor van mensen dat zij graag omrijden naar deze vestiging vanwege de service, dat is ook terecht. In de winkel kunt u uitgebreide voorlichting krijgen over alle producten uit het assortiment, evenals een eerlijk oordeel over de apparaten die op de markt zijn gebracht!

Hoppenbrouwers Udenhout 09-12-2021

Super bediening, aardig, behulpzaam, geweldige service, verstand van zaken, prima prijs, leuke mensen.

Steef 09-12-2021

Super goed advies en uitleg in de shop en niet te vergeten de goede breng en installatie service!
Stiphout is een winkel met ouderwetse top service!

MarianneVorstenbosch 09-12-2021

De medewerkers gedroegen zich correct, waren zeer ter zake kundig en vriendelijk. Het telefoontje achteraf met de vraag of alles naar wens is geweest , vonden we ook plezierig. Waren voorheen klant bij De Bruin, nu dus hier, en dat bevalt ons heel goed!!

Selma de Vries 09-12-2021

Ik ben zeer tevreden over de Electroworld in Hoevelaken. Daar wordt je zeer goed geholpen en nemen ze ook echt te tijd voor je om tot een juiste keuze te komen.

Klaas Spoelstra 09-12-2021

Goede informatie in de winkel, vlotte en plezierige levering en installatie Hoewel, vlot….4 maanden na aankoop, maar dat lag niet aan Electroworld Hartelust.

Cees Meijers 09-12-2021

Sinds wij in Amersfoort wonen kopen wij onze electrische apparatuur bij dit familiebedrijf.
Er wordt door de medewerkers voldoende tijd genomen om je vragen te beantwoorden en ze hebben gedegen kennis van de apparatuur welke zij verkopen.
Je kunt er ook nog voor de deur parkeren.

Margaret 09-12-2021

Ik ben zeer tevreden met Schoonderbeek. Zowel in de winkel duidelijke uitleg waardoor de keus makkelijk is en ook de installatie is tot in de kleinste details keurig verzorgt. Het fijne is dat je niets hoeft te vragen, alles wordt top uitgelegd. En alles ook nog eens netjes opgeruimd! Ook staat alles in het bestand van alle aankopen, makkelijk voor later. Kortom een fijne zaak!