Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

MC 06-11-2021

Prima service in de winkel, nemen de tijd voor je.
Bezorgen aan huis en installeren meer dan goed.
Een echte aanbeveling.

Ineke van Overveld 06-11-2021

Wij zijn al 45 jaar klant bij de fa van der Poel en super tevreden, in navolging van mijn zeer tevreden (schoon)ouders.
Ze denken goed met je mee en hebben een geweldige service!!

Jacobs 06-11-2021

Erg goed advies vanuit de winkel, bezorging netjes volgens afspraak en super nette bezorgers!
Daarbij alles netjes aangesloten en uitgelegd, TOP service!!

Boonstra 06-11-2021

Super vriendelijke, goede service
Ze nemen graag de tijd om wat uit te leggen

EllyAnne 06-11-2021

ik ben super netjes geholpen(telefonisch besteld) en het apparaat werd snel geleverd!

Inge Buunen 05-11-2021

Goede voorlichting, duidelijk onderzoek naar onze situatie gevolgd door gedegen advies. Zelfs over de combinatieprijs kon worden onderhandeld. Vervolgens een snelle levering en meer dan keurige service voor wat betreft de plaatsing en installatie thuis.
Werkelijk niets op aan te merken.

LvdH 05-11-2021

Wij werden netjes geholpen en kregen goed advies in de winkel bij de aankoop van een wasmachine.
De verkoper was niet opdringerig en liet aan ons de keuze wat we wilden.
Klein minpuntje , er werd niet vertelt dat we voor bezorging en installatie betalen moesten.

MJU 05-11-2021

Je weet bij Hamer altijd vriendelijkheid en deskundigheid te gaan ontvangen. Met een technische dienst achter de hand indien nodig, een winkel zoals Hamer is voor je belangrijke aankopen (wasmachines, afwasmachines en heel veel meer) in mijn ogen veel beter af dan bij een online winkel of een massa winkel. Hamer raad ik iedereen in de buurt volmondig aan.

J.A.M. But 05-11-2021

Geweldig geholpen
Prima service en uitleg van producten
Vriendelijk personeel

Max de Zwart 05-11-2021

De afgelopen weken een aantal aankopen gedaan. Ieder aankoop is met een 10 te beoordelen. Deskundig en vriendelijk personeel. Nemen veel tijd voor je en als iets niet lukt, zoals het aanvragen van een cashback dan word dit probleem uit handen genomen en wordt het geregeld. Top

a vijverberg 05-11-2021

wij hebben altijd een goed gevoel bij bel service en als er wat is hebben ze een goede service en als er een probleem is wordt het opgelost.

Liek 05-11-2021

goede adviezen en de TV werd al bezorgd toen we net 5 minuten thuis waren! Top!

Sophia 05-11-2021

Electroworld xxxx is een hele fijne winkel met goed personeel, daar krijg je een eerlijk en goed advies!

JL 05-11-2021

Ben niet op de site geweest maar telefonisch contact gehad. Wilde graag een Card Module in de tv laten zetten. Ik kon dit telefonisch allemaal afhandelen en de volgende dag kwam iemand hem thuis in de tv plaatsen en alle zenders installeren. Snel en vakkundig geregeld.

H.H 05-11-2021

Zowel de winkelervaring,als de inspanningen door de verkoper,bij onze specifieke vraag, werden uitstekend onderkent en professioneel opgelost. Ook bezorging en plaatsing met uitleg waren 100%. Zeker reden om ook lokaal te kopen !!
Wij zijn dan ook zeer tevreden,resulterend in een 9 op de bovenstaande schaal.
Betreft TV.

familie van der Velden 05-11-2021

Vriendelijke benadering in de winkel en goede uitleg van de mogelijkheden.
Bij installatie konden alle vragen worden gesteld en was de aflevering geheel volgens verwachting.

paulien 05-11-2021

al veel gekocht daar en dat gaat ook niet anders worden waarom omdat de service en vriendelijkheid gewoon heel goed is. Dus wat wil je nog meer.

Inge Stassen 05-11-2021

Zeer snelle service bij defect aan wasmachine! Vervolgens goed advies over aankoop nieuwe wasmachine en snelle levering met perfecte service.

Kweens anja 05-11-2021

Goede service zeer klant vriendelijk en goede uitleg

Goede service
Uitleg goed en duidelijk
Dichtbij

Stan de Wijs 05-11-2021

Prima advies. Vriendelijke medewerkers.Goede prijsstelling.
Ook de levering en aansluiting is naar volle tevredenheid gegaan.
Echt een bedrijf om naar terug te gaan en om aan te bevelen bij anderen.

Groot de Geert 05-11-2021

goede en duidelijke uitleg, zeer klantvriendelijk en de prijs is ook goed ik geef Electro World xxxxx en dikke pluim.

Fam. Van de Mheen 05-11-2021

Prima advies en zeer nette levering.
Al jaren, sinds 1991, klant bij deze winkel.

Dick en Evie Brugge 05-11-2021

Wij gaan voor voor al onze elektrische apparaten naar Tolner in Vries.
Altijd vriendelijk en behulpzaam. Goede service.

AJ. de Wit 05-11-2021

Wij hebben ons georiënteerd op het internet. Wij zijn daarna naar Thijssen gegaan om het product te kopen. Waarom naar Thijssen omdat je daar een eerlijk advies krijgt en ook een goede service.

Monique 05-11-2021

Goede uitleg in de winkel over de wasdroger en de tv, hierdoor was het makkelijk om een keuze te maken. De aflevering en aansluiting was zeer goed.
Ik ben echt tevreden en ga zeker terug als ik iets nodig heb!