Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Renate 12-12-2021

Na eerst de webshop te hebben bezocht, naar de winkel gegaan. Daar werd ik uitermate prettig geholpen met duidelijke uitleg. Mijn aankoop werd op tijd geleverd, opgehangen en geinstalleerd. Daarom kan ik deze zaak van harte aanbevelen!!!

Anita 12-12-2021

Goede service, na miskoop prima advies en de 3 items zijn zeer goed geleverd. Een daarvan was inbouw en dat is zo uitstekend gedaan, chapeau!

Frank 12-12-2021

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Klantvriendelijk en goede service. Praktische adviezen en goede kennis van de apparatuur.

Thea Rombouts-van der Horst 12-12-2021

De hulp bij uitkiezen, het plaatsen en de service en hulp bij het installeren was voortreffelijk !
Ook vragen hierna ,met betrekking op de aangeschafte goederen, werden keurig en service gericht opgelost.

Ik kan dan ook ieder de winkel in Zundert, van der Poel, van harte bij Ieder aanbevelen !

Gertie 12-12-2021

Uitgebreide uitleg en service, wordt naar je geluisterd. Bent écht klant daar. Top.

Anja 11-12-2021

Fijne winkel Geven uitgebreid advies. Snelle levering.
Personeel is klantvriendelijk

Anja 11-12-2021

Fijne winkel. Je wordt goed geadviseerd. Komen hun afspraken na. Ondanks lange levertijd toch prettig geholpen. Koop alle witgoed bij Wout van Vlerken omdat hij een goede service heeft

Anja 11-12-2021

Ondanks de lange leveringstermijn keurige afhandeling. Koop al mijn witgoed bij Wout van Vlerken.
Prima service en wordt goed geadviseerd

peter muris 11-12-2021

Onze wasmachine is keurig geïnstalleerd en de oude machine meegenomen. Goede instructies kregen we ook,

Hans 11-12-2021

Service is een keiharde 10!
Tot twee keer toe hebben de medewerkers me geholpen met een probleem dat ik had met een apparaat dat daar niet eens gekocht was. Ik kwam de winkel om een ander aan te schaffen en beide keren bleek na wat tips een nieuwe kopen niet nodig!! Dat is nog eens voordelig.

Hulde voor de vriendelijke klantgerichtheid, ondanks de drukte van de decembermaand. Onbetaalbaar!

Ronald 11-12-2021

Oled tv besteld. Had iets vertraging, maar werd keurig op de hoogte gehouden en werd voorgesteld om hem nog in de avond te brengen zelf! Topservice!

Paul 11-12-2021

Wasmachine lekte. S’ morgens gebeld en s’ middags stond er al iemand voor de deur. Probleem was snel verholpen. Vriendelijke monteur en ook nog zeer goed advies gekregen. Onze apparatuur kopen we hier al. Service is top en ze zijn zeker een aanrader. Een 10 met een griffel.

Ad Kant 11-12-2021

Ben ontzettend fijn ontvangen, goede uitleg over het produkt wat ik wil kopen, kortom gewoon goed, dit is wat men verwacht.

Marijke Vissers 11-12-2021

Fijn bedrijf in Steenwijk
Vriendelijk medewerkers. Goed advies gekregen.
Zeker de twee jonge mannen die bij mij de droogtrommel hebben neergezet, netjes op de plek die in aangaf. Keurig.
Heel tevreden en zal zeker voor nieuwe aanschaf weer naar de winkel in Steenwijk gaan. Tevreden klant dus.

G. Den Teuling 11-12-2021

Via internetsite deze winkel gekozen. Vriendelijke, vakkundige uitleg. Correcte levering/installatie.

Silvia van Wilsem 11-12-2021

Werd goed geholpen. En er werd direct een oplossing gezocht voor het product dat ik nodig had en er niet was. Top gedaan

Peter Janse 11-12-2021

Ik ken Fred Duynstee al flink wat jaren: verkoopt goede spullen met prima service. Ik bel of app Fred wanneer ik een nieuw apparaat zoek. Hij doet mij een passend voorstel waarna ik het ding ongezien bestel: kom maar brengen! Kom zelden in zijn winkel!

Hennie 11-12-2021

Deskundige service die de tijd neemt om om alles uit te leggen. Ook de service van bezorgen en aansluiten is fijn

Doris Koot 11-12-2021

Wij zijn prima geholpen bij het adviseren en aanschaffen van onze inbouw vaatwasmachine. Monteur heeft de machine professioneel ingebouwd en alles netjes afgewerkt incl. De plint.

van Boxel Galder 11-12-2021

snelle, klantvriendelijke benadering, duidelijkheid in afspraken, realistische offertes

L. Duivesteijn 11-12-2021

Fijne shop duidelijk met afspraken en zeer snelle levering. Geleverd volgens afspraak top.

miny bokdam 11-12-2021

om hun vriendelijkheid en goede voorlichting .en op aanraden van mijn zoon.

televisie 11-12-2021

goed geholpen in de winkel en thuis is de tv geïnstalleerd door de monteur. goede service

J. Soonieus 11-12-2021

had eerder al zeer goede ervaring met de firma iik heb in Pijnacker gewoond dus kende de winkel goed

Jay Dee 11-12-2021

Netjes en snel geinstaleerd met een uitgebreide uitleg. Heel professioneel.