Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ton 04-12-2022

Fijne overzichtelijke winkel die goed bereikbaar is en deskundig personeel heeft en goede adviezen geeft. Bovendien krijgen jongeren in de vorm van stages een kans het vak te leren. De installateur van onze kookplaat was klantvriendelijk en vakbekwaam.

Peters 04-12-2022

Zoals altijd bij Electroworld Barneveld is het goed geregeld en wordt je top behandeld.

Henny 04-12-2022

De vaatwasser die we besteld hadden bleek niet leverbaar. Na lang wachten in overleg alsnog een ander bestekd. Bij de installatie bleek alles niet zo eenvoudig te passen. Toch goed opgelost door de monteur. Meer dan tevreden.

Ineke 04-12-2022

Goed produkt en meteen beschikbaar in de winkel. Ik wist wat ik hebben wou en er is niet geprobeerd me iets duurders aan te smeren.

Marianne 04-12-2022

Hamers shop is gevestigd in Vught onze woonplaats. De winkel is goed berereikbaar. Deskundig advies over de aankoop door vriendelijke verkopers. Bij onvoorziene problemen adequate en snelle oplossing of reparatie.

B de laat 04-12-2022

Vriendelijk personeel neemt de tijd voor je en denkt mee.
Ook de bezorgdienst was zeer vriendelijk en ook die dacht mee toen we dachten dat het niet ging passen.
Super service

Freddy 04-12-2022

De shop is goed bereikbaar...probleem uitgelegd met de soundbar ...deze werd opgestuurd en binnen een week een mail met prijs dat hij weer klaarstond voor afhaal ..prima service

Stefan 04-12-2022

prettige ontvangst in de winkel, goed advies waarbij goed geluisterd word naar de wensen. Fijne communicatie.
Bezorging was uitstekend, prettige medewerkers en ook hier goede communicatie.

Bert van Duin 04-12-2022

Mooie winkel, duidelijke voorlichting, komen afspraken na.
In één woord: Super!!!!

I.J Donker Gaasendam 04-12-2022

Wordt vriendelijk ontvangen en je krijgt goede uitleg over je aanschaf artikel. (Stofzuiger)

Tholen 04-12-2022

Bij electroworld van Amelsfoort in Oisterwijk krijg je de beste service die je je maar kunt denken.
Een prima zaak.

Huub van Happen 04-12-2022

Ik koop almeer dan 50 jaar bij verberkt als je tevreden bent wissel je niet.

Nathan Mooij 04-12-2022

Snel en heel service gericht, ik hoefde er zelf zelfs niet om te vragen. Razendsnel ook

Barbara Maris 04-12-2022

Uiterst vriendelijk , meedenken , behulpzaam .
Nooit iets te veel .vlotte afhandeling .
Je voelt je er altijd welkom .

gert 04-12-2022

netjes optijd en vakkundig geleverd alles aangesloten en uitgelegd zeer aanbevolen gert

Ellen 04-12-2022

Altijd behulpzaam, nooit helemaal s iets te veel. Met raad en daad klaar staan voor de medemens.
Stel vandaag gaat iets kapot en is van extreem belang dat er een oplossing komt dan bel je naar weiden en waar ze kunnen helpen ze voor de oplossing.

Ron 04-12-2022

Vaatwasser stuk.. dat is uiteraard drama! Binnen 3 dagen opgelost. Pefecte en snelle service!

Bert Otten 04-12-2022

Goede informatie. Prima installatie en keurig afgewerkt. Uitstekende antwoorden op vragen over aansluiting gehoorapparaat en uitleg menu.

Sam Jacobs 04-12-2022

Goede begeleiding en uitleg van de verkoper. Dit zorgt dat je je keuze beter kunt maken.

Wil Dielis 04-12-2022

De service van Breukers is ge-wel-dig. We kwamen in Haaksbergen voor een nieuwe Miele afwasmachine. Die van ons vertoonde na zo’n 20 jaar een storing die wij niet konden oplossen. Iets met waterafvoer of -aanvoer. In plaats van direct een nieuwe te verkopen, opperde de verkoper er eerst door een monteur naar te laten kijken; we konden immers altijd nog een nieuwe kopen. DUURZAAM!
Helaas bleek de storing niet te repareren en kochten we een nieuwe Miele, die ze al even apart gehouden hadden (eentje met korting). Én de kosten van de monteur vervielen! Geweldig toch?!

A Kooistra 03-12-2022

Super vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel , hier ben je nog klant met een naam en geen nummer.
Top service , er werd gelijk actie ondernomen toen er wij een klein probleempje hadden met de handvaten van onze nieuwe diepvries en koelkast. Monteur dacht mee om tot een oplossing te komen.

Jaroen 03-12-2022

Super aardig winkel personeel!
Wel moeten bellen wanneer wasmachine nou geleverd zou worden, ze zouden ‘s morgens komen, maar dat werd pas in de middag!

Henk-Jeroen 03-12-2022

Prettige service, vriendelijk personeel. Ook al kwam de afwasmachine later door de alom bekende leveringsproblemen, de informatie was goed. De plaatsing ging plezierig en snel.
Fijn zo'n winkel in de buurt.

GM Otten 03-12-2022

Goede voorlichting, men luistert goed naar onze wensen en mogelijkheden. Alles mooi aan gelegd. Heel tevreden!

Wim 03-12-2022

Goede prijs voor de producten, aardig personeel dat erg behulpzaam was en snelle bezorging die keurig de spullen thuis afleverde.