Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Annuska Hissink-Csidei 08-12-2021

Al jaren klant bij deze winkel en altijd een eerlijk advies en voldoende ervaring om ook een tv af te leveren in het verpleegtehuis, dat laat je beslist niet elke zaak doen

Patrick de Haan 08-12-2021

Snelle, deskundige service. Adequate aflevering aan huis, direct op de goede plek!

Henk 08-12-2021

Geweldige en snelle service, vriendelijk en deskundig personeel.
Ruime keus in apparatuur en goede uitleg.

Huub van Bijnen 08-12-2021

Snelle levering en goed contact zoals bij alle leveringenin de afgelopen jaren

HL 08-12-2021

na eerdere goede ervaring wederom audio apparatuur en Miele apparaten vernieuwd,
correcte after sale service, vakkundig advies en begeleiding

Jan R te Nieuwleusen 08-12-2021

Ik ben niet in de shop geweest, maar heb Brinkhuis gevraagd voor reparatie van een schadegeval. Dat heeft hij gedaan en ongevraagd meer dan dat!
Hij heeft de schade bepaald en een rapport geschreven over de oorzaak waarmee ik naar de verzekering kon gaan voor vergoeding. Super!

Petra 08-12-2021

Woon in de buurt wordt goed geholpen ik had verleden keer een gasvernuis gekocht ben er tevreden nu heb ik een wasmachine gekocht is goed gegaan kwamen naar boven brengen en ook naar de boven verdieping goeie servers aardig mensen

Mochael 08-12-2021

Prima geholpen en binnen enkele dagen stond de vaatwasser op zijn plek. Prima seevice.

Suijkerbuijk 08-12-2021

Snelle service en mijn inductie kookplaat prima geïnstalleerd. Zeer tevreden hier over.

Frank janssen 08-12-2021

Ze staan bekent om hun goede service klant vriendelijk heid dat was ook zo ben met electro world in contackt gekomen omdat mijn tv gebreken hat na laten kijken bij electro world maar hij was te oud heb un nieuwe led tv gekocht

Ton 08-12-2021

Makkelijke website, correcte afhandeling, supersnel geleverd, precies zoals omschreven.

Ruth Poppe 08-12-2021

De monteur stond de volgende dag nog voor de deur om onze wasmachine te checken (van 2008.. trommel afgebroken). Helaas was deze niet te redden. Diezelfde middag nog naar AVA gereden en een nieuwe uitgezocht, na goede hulp in de winkel. De nieuwe werd de volgende dag meteen geleverd en de oude werd meegenomen. Wij zijn zeer tevreden over de service! Met 2 kleine kinderen is een wasmachine geen overbodige luxe en super fijn dat deze dus zo snel geleverd en geïnstalleerd kon worden.

H.schouenberg 08-12-2021

Wij zijn tevreden klanten maar wij zijn boven de 80 en dan wordt het moeilijk om het allemaal te begrijpen maar daar is wel begrip voor

T .Gevers 08-12-2021

Wij zijn zeer tevreden ,en ook dat het het zo snel gerepareerd kon worden
Toppie !!!!!

Assien van Bruggen 08-12-2021

Goed en deskundig advies,nemen de tijd voor iedereen, komen thuis als je het wilt,top bedrijf

Brenda Tönissen 08-12-2021

We zijn prima geholpen.De wasmachine en droger die wij besteld hadden konden helaas niet geleverd worden.Maar er kwam een prima voorstel voor een andere combinatie.Toen snelle levering en keurig geplaatst met duidelijke uitleg.Wij zijn dus echt meer dan tevreden.

Harry Oord 08-12-2021

Wij zijn al jaren klant bij van dijk electro en kopen alle witgoed en andere spullen zeer tevreden

Scherp geprijsd 08-12-2021

Online stofzuiger besteld, scherp geprijsd. Razendsnelle verzending
Nog gebeld voor andere info, zeer netjes te woord gestaan.
Hier wordt Klantenservice nog met een hoofdletter K geschreven 👍🏻

Arjan 08-12-2021

Na defect van grill en feestdagen in zicht waren we met enige spoed op zoek naar een nieuwe.
Door eerdere zeer positieve ervaringen met Electro World Oosterhof eerst daar gaan kijken maar helaas was er geen grill aanwezig.
Aangeboden werd er 1 te bestellen en samen met de medewerker online een bekeken en besteld.
product was snel binnen wat telefonisch werd doorgegeven en ben zeer tevreden met het product en de geleverde service en klantvriendelijkheid!

Tom 07-12-2021

Een heel fijne service.
Op donderdag in de winkel super geholpen en de zaterdag is de droger gelijk bezorgt op zolder gezet en aangesloten!
Wij raden het iedereen aan deze service!

Jeroen 07-12-2021

We hebben de reparatieservice langs gehad. We zijn erg vriendelijk, snel en vakkundig geholpen.

Erik Verdoorn 07-12-2021

Professionele assistentie, advies en hulp. Uitgebreid de tijd genomen, en voorbeelden gegeven. Juiste keuze gemaakt (niet de goedkoopste)
Gekozen voor lokale store ivm service en eventuele ondersteuning.

E.Cats 07-12-2021

Supertop Service!
Ik kom sinds mens heugenis bij de firma Stiphout.
Altijd goed advies,- service, goede producten.

EdF 07-12-2021

Heb deze winkel gekozen omdat hij een hoge score heeft in de reviews. Ben daarin niet teleurgesteld. Bij bezoek aan winkel werd de tijd genomen om mij te adviseren, vragen te beantwoorden en één en ander te demonstreren.

Annie 07-12-2021

Gezellig dorpswinkel goeie koffie en thee maar ook heel goed advies over alles, fijne mensen daar bij Verberkt in Bakel