Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Roelof Raap 09-11-2021

Goed advies , prima prijs en ... is een fantastische kerel . Ik kom de volgende keer natuurlijk weer voor een apparaat .

Dick 09-11-2021

We gingen voor een stofzuiger (na wat onderzoek op internet) De vriendelijke verkoper verkocht ons een goedkopere stofzuiger dan wat wij dachten nodig te hebben. We kochten een Miele. Tevens geven wij de voorkeur aan locale dealers i.v.m. eventuele service.

Linda 09-11-2021

Snelle, vriendelijke service. Kreeg goed en duidelijk advies. En het item kon direct uit voorraad geleverd worden.
Enorm vriendelijke medewerker.

Mike 09-11-2021

Heel prettig en zorgvuldig en moddel vaatwasser telefonisch afgestemd voor mijn moeder van 92. Installatie goed gedaan zijn was erg tevreden.

vriendelijk en behulpzaam 09-11-2021

komen we allang. Altijd goed geholpen en ook voor de prijs goed en deskundig personeel

ben 09-11-2021

goede en snelle service en een goede advisering.

Peter 09-11-2021

Vriendelijke monteurs die snel en heel erg efficiënt werken. Prettige verkoopster in de winkel die ons heel vriendelijk en met kennis ons heeft geholpen.

Gert van de Mheen 09-11-2021

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed advies en men neemt alle tijd daarvoor. Wij zijn niet voor niets al ruim 30 jaar klant.

Berry van Esch 09-11-2021

Vertrouwt en dichtbij.
Goede uitleg en tijdens beoordelen van de mogelijkheden aan huis met een kleine reparatie van het gasfornuis geholpen i.p.v. de aanschaf van een nieuwe. Mocht dat in de toekomst nodig zijn ga ik zeker terug.

M. Dissel 09-11-2021

Ik ben al heel wat jaren een tevreden klant, zowel wat betreft de producten als ook de service

Truusje 09-11-2021

Prima winkel waar je goed advies krijgt, er met je mee gedacht wordt. Vriendelijk behulpzaam personeel. De service is uitstekend. bezorging op afspraak

Colette 09-11-2021

Vriendelijk en deskundig personeel. Snelle bezorgservice en goede reparatieservice.

Harrie 08-11-2021

We hebben een Liebherr koelkast en Pelgrim induktiekookplaat en oven gekocht bij Electro World in Steenwijk. De bediening in de winkel was prima en de adviezen zakelijk en zonder druk uit te oefenen. Men nam de tijd om ons uitvoerig te informeren over de voor-en nadelen van de producten. Verder werd bij levering nog geholpen met de aansluiting van de kookplaat hoewel niet mee besteld!.
We zijn ook erg blij dat we lokaal deze producten tegen concurrerende prijzen konden kopen.

E.C. Wiltenburg 08-11-2021

Snelle hulp, deskundig advies, snelle levering en installatie! Prima monteur en netjes gewerkt, we zijn dik tevreden met de hele gang van zaken.

Jurgen de Rooij 08-11-2021

Je krijgt een heel goed advies er worden dingen uitgezocht en met je meegedacht. Er wordt de tijd voor je genomen dit heb ik als prettig ervaren

Marian 08-11-2021

Men geeft een gedegen advies en komt gedane beloftes na. Bovendien wordt er net dat ene stapje extra gezet om na aflevering een product achter te laten dat onmiddellijk in gebruik kan worden genomen.

Richard 08-11-2021

Bij deze winkel zeer goed advies gehad over het produckt wat ik gekocht heb.
Volgende aankoop wordt zeker weer bij deze winkel

M. van Rooij 08-11-2021

Ik had al eerdere positieve ervaring met Electro World Grootaarts. Nu was ik toe aan een nieuwe TV. De offerte van Grootaarts was zo mooi en scherp dat ik gelijk de knoop heb doorgehakt. Ook de vragen die ik had werden snel en goed beantwoord. Echt een zaak waar vanuit- en met de klant gedacht wordt. Helemaal top ! Volgend keer weer Grootaarts !

F v H 08-11-2021

Perfect op afgesproken tijd artikel keurig geplaatst en het oude meegenomen

Anja ter Horst en Willemijn van Woensel 08-11-2021

Als we een aanschaf moeten doen waar we voor naar Vogel Barendrecht kunnen hoeven we daar nooit over na te denken.
Heel goed personeel , leuk ook en professioneel advies. Altijd goed.
Prima service, dit keer met de wasdroger. De mannen die de droger kwamen brengen en aansluiten waren echt vakmensen waar je als bedrijf zuinig op moet zijn. Correct ,vriendelijk en professioneel. Dus kortom, Vogel krijgt van ons een dikke 10!!!

Hans Stroeve 08-11-2021

Super goed geholpen bij het kiezen van nieuwe speakers op een bestaande stereo set.
Rustig met verkoper diverse speakers getest en geluisterd en goede adviezen gekregen.
Zeer tevreden hier kom ik weer.

Lucienne B 08-11-2021

Lekker kort in de buurt, ruime keuze artikelen en de gemaakte afspraken worden goed nagekomen

L. Jongbloed 08-11-2021

uiteraard hadden wij onze aankoop ook via internet kunnen bestellen echter wij steunen liever de lokale winkelier. Daarbij heb je beter contact met de verkoper. Van hem kregen we een goede uitleg waar wij zeer tevreden over waren. Ook het plaatsen van de TV ging erg goed en de monteur nam alle tijd om alles goed uit te leggen.

Jolanda 08-11-2021

Vriendelijk en goed geholpen. Droger snel geleverd en netje geplaatst en aangesloten.

Vogelzang 08-11-2021

Koop lokaal , de gemaakte afspraak goed nagekomen . Montage is goed / snel /netjes afgewerkt .