Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Fam boon 09-04-2022

De winkel is klein. In een andere winkel een gasfornuis gezien die vogel niet had staan. Vogel gezegd wat we wilden en ze hebben het besteld. Liever naar vogel die klant gericht is en vriendelijk. Nemen echt de tijd voor je en luisteren goed naar jou wensen (geduld hebben.. Barendrecht) als er wat is (beschadiging) dan word er altijd naar een oplossing gezocht .
Ook de bezorgers die ons gasfornuis kwamen leveren waren vriendelijk en kundig namen ook de tijd met een gezellig grapje tussendoor.
Liever naar een kleine winkel als vogel dan naar zo’n mega store (hele bekende) waar ze je niet helpen en niet klantvriendelijk zijn en vaak te jong die niet de expertise hebben van de producten!

Henk Loef 09-04-2022

Kom hier al 10 jaar nog steeds heel erg tevreden
Altijd tijd voor een praatje
Goed advies en een goede service
Voor mij een dikke 10
Ga zo door *** en het aardige personeel

Albert Dolstra 09-04-2022

Prima service , vriendelijke medewerkers en afspraak is afspraak.
Top bedrijf

John 09-04-2022

Heldere en deskundige uitleg met goede adviezen.
Ook een snelle levering en alles netjes geplaatst en uitgelegd !

Piet 09-04-2022

Service fantastsch bij aankoop in de winkel geheel volgens afspraak geleverd
en aangesloten.Prijs prlma en tevens de geboden garantie.Dit is niet onze eerste aannkoop bij de Witte Hal vandaar onze nieuwre aankoop aldaar.Zeer aan te bevelen.Wij gaan in ieder geval terug bij een volgende aankoop.Helemaal top.

Magda 09-04-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het lekker in de buurt is maar ook omdat wij prijs kwaliteit en klantvriendelijkheid heel erg belangrijk vinden.
Wij worden in deze winkel altijd erg vakkundig en eerlijk geadviseerd en mocht je na aankoop nog vragen hebben krijg je nog steeds goede adviezen voor ons dorp een fijne winkel waar je altijd kunt binnenlopen.
Heel fijn 👌🔝

jan de groot 08-04-2022

Hallo ik kom al jaren bij Passe en ben nog nooit teleurgesteld, ik kom er al ruim 30 jaar al het niet langer is, we hebben dan ook al veel gekocht bij Passe. van een scheerapparaat, tot wasmachine, waterkoker, tot een batterij voor een voor deurbel, het maakt niet uit of het is er in de winkel, of het wordt bestelt voor je. gewoon goed super. groetjes van een te vrede klant.

Bella vermeulen roks 08-04-2022

Een goede uitleg over alles , dringen niets op geven vrijblijvend goed advies , en zetten alles in elkaar als je er om vraagt , ik je kwam er pas achter dat 4 broers van mij ook klant zijn in deze zaak 🙏🏼

EM. 08-04-2022

No nonsens degelijk- en oprechtheid, komen gemaakte afspraken en beloftes na. Prima service - aan huis. Denken met je mee / ontzorgen je hiermee, als klant. Dit gegeven (All-in), kenmerken THIJSSEN, als bedrijf zijn persoonlijkheid ! !

P. Juranek 08-04-2022

We vinden Ava Electra een geweldige shop, fijne werknemers maar bovenal een geweldige sevice.
Mensen waarop je kunt rekenen.

Cees Offers via mailadres Loes Marcin 08-04-2022

De nieuwe TV van Cees Offers vertoont soms kuren (kan onhandigheid van hem zelf zijn of toch een kleine storing in deze toch al vrij dure TV) Maar desalniettemin staat Hoogendoorn klaar als Cees Offers belt. Voor de oudere doelgroep is de TV een goede afleiding. En daar geeft Hoogendoorn aandacht voor. Chapeau

Fred 08-04-2022

Super ervaring! Goede informatie, eerlijk advies en degelijke installatie en uitleg.

Jansen 08-04-2022

Snel, service gericht en duidelijk in wat er fout was, mis is gegaan en veel technische kennis.

Eric 08-04-2022

keurig nette zaak en zeer klantvriendelijke mensen.
TV en koelkast gekocht en laten leveren en plaatsen.
Super tevreden.

Wilkens 08-04-2022

Wat een service toppie
Hang aan telefoon over wasmachine die niet weg pomp en filter van pomp vast zit
Leg telefoon neer en kijk naar buiten en staan ze al voor de deur
En binnen 5 minuten klus alweer klaar
En ik weer kleine wasjes grote wasjes draai jij maar wasmachine heel blij

mechtelt boeve. 08-04-2022

electroworld is een hele goede shop, klant vriendelijk, je wordt goed behandeld. top service. de bezorging is erg goed. ik raad iedereen aan om voor electroworld te kiezen.

JG van Leeuwen 08-04-2022

In het verleden goede en snelle service en levering van vaatwasmachine.
Eergisteren gebeld voor een kapotte wasmachinekraan. Gisteren al vervangen door een nieuwe in een half uur.
Geweldig

Leo 08-04-2022

Goede en duidelijke uitleg van de apparatuur.
Zeer snelle levering en een uitstekende installatie.

C. de Bruyn 08-04-2022

Je hoeft maar te bellen en ze staan voor de deur. Altijd even vriendelijk en hulpvaardig. Gewoon prima!!

J.C. Vreeswijk 08-04-2022

Door het plotseling uitvallen van onze koel/vriescombinatie moest er snel iets geregeld worden. Het werd direct opgepakt door het personeel. Er werd voor ons een nieuwe koel/vriescombinatie besteld die snel te leveren was. Tussentijds kregen wij een leenkoelkast, waar wij heel blij mee waren.
Kortom: geweldige service door het personeel van Electroworld Gorinchem!

Bauman 08-04-2022

Goede keuze om ook voor het kopen van witgoed apparatuur en het inbouwen hiervan in onze bestaande keuken een beroep op Vogel te doen.
Bijzonder kundig personeel en goed nakomen van de gemaakte afspraken.

Klaas 08-04-2022

Top om 13:00 uur in de winkel gekocht en 16:00 uur stond de nieuwe wasmachine al aangesloten en wel.

c hoefnagels 08-04-2022

vriendelijk personeel en netjes geholpen goed geleverd en op zijn plaats gezet dus al bij al goed gedaan

N.B. 07-04-2022

Fijne deskundige hulp bij het uitkiezen uit het grote assortiment.
Snel en vakkundig geplaatst en ingebouwd, en daarbij uitgebreide uitleg over het gebruik van het product gekregen!

Marina 07-04-2022

Heel blij met de goede service van Electroworld Drieënhuizen! Mijn zoontje was op de deur van de vaatwasser gevallen. Evert heeft eerst de scharnieren vervangen en vervolgens gekeken of hij de enorm verbogen metalen plaat kon vervangen door er een uit een andere oude vaatwasser te halen. Dat is gelukt en nu heb ik dus voor weinig geld weer een ‘zo goed als nieuwe’ vaatwasser 😃