Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nieuwkoop 10-12-2022

Vanmiddag de Philips sca260/10 opgehaald snel geleverd dikke pluim voor Electro World.

dirk van de wal 10-12-2022

goed product voor een scherpe prijs dit alles met klantgerichte persoonlijke benadering.

Gjm Brabander 10-12-2022

Gezellige winkel en je wordt vriendelijk geholpen met wat wil kopen en het wordt prima uitgelegd van het product dat je wil.

H van Hoek 10-12-2022

Na geconfronteerd te zijn met een defect aan het oude wasmachine leek het of het alleen de schokbrekers waren. Maar na montage hiervan bleek het probleem ernstiger te zijn. Oordeel, niet meer te repareren en twee dagen later staat er nieuwe in de vroege ochtend (07:45) weer te draaien. Heel blij met de snelle levering. Kunnen er weer minimaal 15 jaar tegen.

Paul 10-12-2022

Een hele fijne winkel. Vriendelijk en ter zake kundig personeel. Een prima service.

Fam.Jaspers 10-12-2022

Zoals gebruikelijk vriendelijk geholpen en geadviseerd betreffende aanschaf wasmachine.
Volgende middag reeds geleverd ,geïnstalleerd en uitleg gegeven door net personeel.

Menno 10-12-2022

Prima geholpen bij de aanschaf van een vaatwasser. Ook een mooie prijs kunnen afspreken en de installatie is keurig uitgevoerd. Een klein puntje van betering is de communicatie. Ik heb een aantal keer achteraan moeten bellen vanwege de drukte.

Martin 10-12-2022

Fijne en goede afhandeling van het bestelde in de winkel. Het plaatsen door de monteurs was vakkundig.

Emiel 10-12-2022

Vriendelijk, doelgericht geholpen, advies waar ik wat mee kan, dan ga je tevreden de deur weer uit.

Erik en Maria 10-12-2022

We hadden een 2 problemen met ons fornuis, wat wij niet bij Elektro World Bakel gekocht hadden. Maar het probleem werd toch snel en vakkundig opgelost.

Thierry 10-12-2022

Meer dan tevreden! Maandag in de winkel geweest om te kijken naar een nieuwe inbouw-vaatwasser. Voor een keurige prijs één, naar onze wensen, model aangeschaft en deze werd vandaag (donderdag) al geïnstalleerd. Professionele installatie door nette, aardige vakmensen. Zeer blij met deze goede service.

Aalt Posthouwer 10-12-2022

Service was zo prettig in plaatsen in te plannen.
Ook onze datum verschoof paar keer, maar was geen probleem.
Kopen in je eigen dorp heeft echt wel voordeel en houdt je dorp levendig als winkeliers hun brood hier kunnen verdienen, daar kunnen we samen voor zorgen

Liedy 10-12-2022

Men neemt de tijd voor je en probeert niet onnodig iets aan te smeren. b.v. bij de aankoop van een TV vroegen wij naar de kwaliteit het geluid en of er een soundbar nodig was. Advies: probeer het eerst zonder en dan kan je deze altijd nog later aanschaffen. Ook voor de wasmachine was het geen enkele moeite om nog eens terug te komen om een foutmelding op het display op te lossen.
Super gedaan heren van ReeZo Duiven. Zo hoort het ook!

André 10-12-2022

2 dagen na bestelling netjes geleverd niets op aan te merken alleen hadden we van de levering geen bericht gekregen toevallig waren we thuis anders had hij voor niets voor de deur gestaan en dat is zonde van de tijd en brandstof dus als tip ! neem even de moeite een berichtje te sturen wanneer product geleverd wordt.

Nas 10-12-2022

Goede service, monteur werkt netjes, prima vaatwasser geleverd, echte aanrader.

Rudi 10-12-2022

Nette shop, overzichtelijk ingedeeld. Duidelijke uitleg over artikel. Tijdig geleverd en het geheel op een correcte manier aangesloten.

Leo 10-12-2022

Prachtige Hisense televisie aangekocht. 5 jaar garantie. Thuis gebracht en X heeft de televisie helemaal top geïnstalleerd. Zelfs de gehoorapparaten van mijn man perfect aangesloten zodat hij kan streamen. Al met al een hele goede service.

Sofie 10-12-2022

Voor 17.00 besteld volgende dag in huis is niet nagekomen. Telefonisch contact opgenomen om een leverafspraak te maken. Dit is wel nagekomen binnen de afgesproken tijd. Tv is netjes geleverd en tevreden over het contact.

N8cole 10-12-2022

De Hamer is al jaren een hele goede winkel met medewerkers met ervaring. Ik ben zeer goed geholpen met het maken van de juiste keuze. De aflevering en installatie is zeer professioneel en vriendelijk.

Monique Diederen 09-12-2022

Geweldige service , alles top aangesloten en ook goed uitgelegd hoe alles werkt . Suoer fijn dat hier nog de tijd wordt genomen voor de klant.

Prins 09-12-2022

Fijn bedrijf met goede service. Al jaren een begrip in Meppel en omstreken.

W van den Bighelaar 09-12-2022

De shop is in onze gemeente, dat is van alle kanten een voordeel . Levering is goed en goede service.

Arie Euwijk 09-12-2022

Winkel is niet fysiek bezocht.
Via de telefoon en email elkaar geïnformeerd en een keuze gemaakt.
In overleg een datum van levering gekozen.
Kort samengevat; luistert oor, gepast advies en nette prijs, bezorging op tijd en (gemonteerd) afgeleverd.
Prima verzorging van de binnendienst en buitendienst ( niet te vergeten)

Jeffrey 09-12-2022

Product besteld waar bij stond “voor 17:00 besteld, morgen in huis”. Het was iets na vijven, dus ik ging er vanuit dat het twee dagen later bezorgd zou worden. Maar nee hoor. En ook geen communicatie over een langere levertijd. Dus ik had per e-mail contact gezocht, maar Electro World heeft daar nooit op gereageerd. Uiteindelijk meer dan een week na besteldatum pas mijn product ontvangen. Die vertraging kwam niet door de bezorgservice maar door Electro World. Waardeloze klantenservice. Ik ga hier zeker niet nog een keer bestellen.

Wim 09-12-2022

Goede producten voor een lage prijs, goede service door aardig personeel en op correcte wijze thuis bezorgd.