Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Freerk 23-05-2022

Mooie winkel met vriendelijke en gedreven mensen met verstand van zaken. gedreven om zoveel mogelijk klantgericht te handelen. Ook de service is gewoon goed en de locatie is goed berijkbaar.

Fam de Greef 23-05-2022

Zijn in de winkel geweest. In eigen dorp. Om de lokale ondernemers te 'steunen". Goede service en keurig geholpen!

Lied 23-05-2022

Het bestelde product van het merk Miele opgehaald in de winkel, vlotte afhandeling bij de kassa. Goed product en een winkel die er netjes uitziet. Dus een dikke 9!

F.Nanning 23-05-2022

Geweldig vlotte actie op de melding van kapot apparaat. Vriendelijke medewerker en lage kosten.

Marc 23-05-2022

Afspraak gepland voor reparatie via de website, werden snel gebeld en de volgende dag al klaar,
Reparateur nette kerel.

F.A.H. Claassen 23-05-2022

Mijn TV van nog geen jaar oud haperde regelmatig. Er kwam een monteur na enig aandringen en ontving een factuur. Op mijn mails, waarin ik mijn bezwaren tegen de factuur kenbaar maakte wred in het geheel niet gereageerd.

Oosterhof Steenwijk 23-05-2022

Gewoon top. Goede info en prima installatie van de tv.
Begrijpelijk en meedenkend

Evers 23-05-2022

Gewoon goede eerlijke betrouwbare mensen, die een goed product willen verkopen.

Gerrit haverhoek 23-05-2022

Goede en snelle surfers goed behandeld en even extra dingen vervangen voor lang behoud van het Aperaat

Carel 23-05-2022

Prima lokale winkel met vriendelijke servicegerichte medewerkers.
Erg tevreden over installatie van mijn nieuwe afzuigkap vorige week.

Kees Offringa 23-05-2022

Wellicht open deuren maar....verkoper neemt de tijd, denkt mee, legt uit, laat apparaat ook in werking zien, blijft vriendelijk, kortom: klantgericht!

D. Posthuma 23-05-2022

Reparatie stofzuiger vakkundig en zeer snel uitgevoerd. Uitstekende service!

Inge 23-05-2022

Zeer klantgericht en vriendelijk personeel, snelle service. Personeel denkt mee en zoekt naar oplossingen.
Zou deze winkel aanbevelen.

Annie Suijkerbuijk 23-05-2022

Vrieskast kapot gegaan. Zaterdagmorgen een nieuwe gekocht bij van der Poel in Zundert, s’ middags al bezorgt, sneller kan niet. 👍

Reina 23-05-2022

Men geeft hier kundig advies, ze nemen hier ook de tijd voor, Sturen niet aan op bepaalde merken. Thuisbrengen of meteen meenemen van een droger was geen probleem.

Hofman Heerenveen 23-05-2022

Goede service, vriendelijk personeel in Heerenveen. en een vlotte levering! Geweldig!!!

Coen en Karin Consemulder 23-05-2022

We werden goed ontvangen door vriendelijk en zeer vakkundig personeel.
Levertijden zijn ook zeer snel.
Mooi overzichtelijke winkel met zeer veel keuze mogelijkheden.
Wij zouden Ava zeker aanbevelen als u op zoek bent naar nieuwe apparatuur voor thuis of op uw bedrijf.

Leo 23-05-2022

Vriendelijke en vakkundige verkoopmedewerker. Hij gaf deskundig advies en probeerde niet ons iets 'aan te smeren'.

Nick 23-05-2022

Nadat ik in de winkel keurig en deskundig ben geholpen, was ook de levering perfect. Deze had ik een keer uit moeten stellen en dat ging zonder problemen.
De monteurs waren kundig, meedenkend en vriendelijk.
Ik ben uiterst tevreden

M van de Kreeke 23-05-2022

Netjes geholpen in de winkel, goede leveringsvoorwaarden monteur netjes op tijd.
Schade aan ons produkt maar dit is netjes opgelost.

Hein Brockhoff 22-05-2022

service en vakkundigheid vind ik erg belangrijk en die is bij de firma Hartelust zeker aanwezig

Dosie Schroder 22-05-2022

Duidelijke informatie over de producten.
Vergelijken en als het gekozen product niet op voorraad is naar eenzelfde maar dan ander merk aanbieden.
Het gekozen product, in mijn geval een droger, werd meteen de volgende dag bezorgd en op tijd!
Kortom heel tevreden

Marlie van Dongen 22-05-2022

Goed advies gehad van zeer deskundig personeel, wat echt aansluit bij mijn vraag. Eerlijkheid en klantgerichtheid vooropgesteld.

Wordt mee gedacht in oplossingen. Service is zeer goed

Geijtenbeek 22-05-2022

Fijne zaak, goede service, meedenken en snelle levering. Al heel veel jaar zeer tevreden.

Pauline Ten Bruggencate 22-05-2022

Geweldige service. Direct kunnen plaatsen, kennis van zaken, vriendelijk. Monteur kwam op afgesproken tijd en apparaat netjes geplaatst