Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ronald 29-09-2022

Heel goed geïnformeerd en voorgelicht over onze aanschaf van een Warmteompdroger.
Vervolgens keurig netjes bezorgd en aangesloten op de 1e verdieping.
Ook de oude droger is direct meegenomen.
Prima service!

W.M de Jong de Vries 29-09-2022

Prettige winkel vriendelijk met goed advies, zeer tevreden en plaatsen van het gekochte,

José Van Lokven 29-09-2022

Heel goed geadviseerd en vaatwasser netjes afgeleverd en ingebouwd en ook voor en prima prijs!

Echt heel tevreden over Electro Workd Schijndel!

J.H Elsakkers 29-09-2022

Mooie ruime winkel lekker dicht bij huis en vriendelijk en vakkundig geholpen. We hebben ook van mensen gehoord dat de service goed is dus dat is ook wel heel prettig.

W.Cramer 29-09-2022

Apparaat netjes en op tijd bezorgd , binnen gebracht en aangesloten . Oude apparaat mee genomen. Zonder problemen vriendelijke bezorgers .

Janine de Moor 29-09-2022

Altijd goed advies en service. Fijn om mensen persoonlijk te zien en de spreken.

Dogan 29-09-2022

I am happy with sercive that I recieved. I didnt get surprise price which is important for me.

Fred 29-09-2022

Goed geholpen in de winkel. De medewerkers waren terezakekundig. Het product werd snel geleverd en geinstaleerd.

Monique 29-09-2022

Ik heb een koelvriescombi gekocht. Ik werd heel goed geadviseerd en geholpen bij het bepalen van de beste keuze bij mijn mogelijkheden.
De montage was vlot en deskundig.
En de prijs was ook naar tevredenheid

Henk 29-09-2022

Na eerst telefonisch met een medewerker te hebben gesproken en het probleem te hebben voorgelegd kon ik daarna naar de winkel komen om verder geholpen te worden. Diezelfde dag kreeg ik al weer bericht dat het probleem verholpen was . Top

H. van Lenning 29-09-2022

Mooie winkel. Vriendelijk personeel. Goede deskundige voorlichting. Kwamen thuis om te meten of het te leveren product past. Snelle levering . Het product werd keurig geplaatst.

Patrick Hoevenaars 29-09-2022

Electro World de Rouw Kerdriel is echt geweldig als het gaat om advies, support en klantvriendelijkheid!

Rene 29-09-2022

All White Center helpt je met visie en inzicht, ook heb ik een prettig persoonlijk contact met deze ondernemer en zijn werknemers..
Ze adviseren mij goed en ook de kostenprijs mbt de producten worden goed uitgelegd en omschreven.
zo is het qua beslissing makkelijker om een juiste keuze te maken.
De installatie verloopt ook altijd zeer netjes ( heb er al meerdere witgoed gekocht ) en als er dan eens iets net niet lekker is geplaatst, dan zijn ze binnen 24u bij mij om dat overkomelijke probleempje direct recht te zetten en met kunde te herstellen.
zeer prettige en aardige mensen.

E.K. 29-09-2022

1. informatieve website
2. sympathieke, aardige collega's
3. snelle levering, professionele service
Ik heb een nieuwe super koelkast...

Mathieu 29-09-2022

Goede en deskundige voorlichting, tevreden levering en plaatsing. Op tijd geleverd, oude spullen werden meegenomen, Tv werd vlot aangesloten, op al onze vragen kwam een deskundig antwoord.

Eerlijk en betrouwbaar.en zeer goede cervish 29-09-2022

Uitgebreide aanbieding,en goede uitleg.zijn zeer tevreden.echt een aanbeveling.

Evert jan Krouwel 29-09-2022

Prima service. Gebeld over het niet functioneren van de televisie en er is meteen een snelle afspraak aan huis gemaakt en vervolgens was de oorzaak in no time gevonden en opgelost.

Electroworld Hoogendoorn Alphen aan den Rijn 29-09-2022

Prettig en goed advies over de aanschaf van de stofzuiger. Voelt heel vertrouwd.
De service en aflevering verdient een pluim.

Rosan 29-09-2022

Het duurde helaas wat langer voordat ik mijn droger ontving dan in eerste instantie de bedoeling was. Maar hier ben ik supergoed over op de hoogte gehouden via een aantal telefoontjes. De heren die de droger kwamen brengen (En de oude gratis meenamen) waren erg vriendelijk.

a.rijk 29-09-2022

deskundig advies in shop deskundige montage door monteur collin alle overbodige spullen meegenomen

george 29-09-2022

prima advies; stekkers paar keer op en neer gedaan en probleem was opgelost!

Pirette 29-09-2022

Super service aantal keren Door privé omstandigheden levering moeten uitstellen. Werd geen probleem van gemaakt en altijd netjes en beleefd geholpen. Bij leveren moest er iets vervangen worden en hier ook was de service top. Voor alle electro en voor goede service gaan wij zeker terug naar de winkel.

B.blaasse 29-09-2022

Ze hebben netjes mij nieuw wasmachien op ze plek gezet & goed waterpas gezet & mij oude gelijk mee terug genommen . Samen met de bezorger mij droger weer op de wasmachiene gezet dus echt n goede surves vindt ik dat zelf want heb al meer dingen gekocht bij jullie in de tijd .
Mvg Dhr B.blaasse

ja voor ons electro world hulst 29-09-2022

vriendelijk goede uitleg en bovenal prima service zeer tevreden,ruime keuze kunt er voor alles terecht als je er zelf niet uitkomt dan komen ze binnen een half uur zelf even kijken en die service vind je bijna nergens dus voor ons een tien plus

Hardy en Ada 29-09-2022

Na een reparatiebezoek bleek onze wasmachine het te hebben begeven,, kapotte motor.
Volgende dag bezoek gebracht aan de winkel; keurig ontvangen en prima uitleg bij keuze nieuwe machine.
Deze nieuwe machine volgende dag al geleverd, om te spreken van snelle service.
Uitmuntende service, Dank hiervoor.