Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J Graafland 05-12-2021

Ze hebben ons goede service verleent met een groot probleem van een koelkast!
Klachten wordt naar geluisterd en wat mee gedaan!

Hansieman 05-12-2021

Snel geholpen, goede deal, snelle levering en nette installatie van aangeschafte Quooker met toebehoren. Vervolgaankoop zeer weer bij De Groot.

Joosten 05-12-2021

Top service, goed advies van onze aankoop en de zelfde dag nog bezorgd nogmaals een DIKKE 10.

Anne-Hans 05-12-2021

Goede aankoopbegeleiding, snellere levering dan verwacht en nette installatie van mijn Quooker combi+ en Cube.

Vertrouwde winkel met dito personeel waar ik de volgende keer zeker weer mijn aankoop zou doen.

Keetje 05-12-2021

Dit is een winkel met een superservice! We hebben het vrieskastje telefonisch besteld en kregen de uitleg waarom we vroegen. Het product is binnen twee dagen geleverd en geplaatst met een duidelijke uitleg.
Wij hebben voor deze winkel gekozen om dat we de ondernemers in ons dorp willen steunen.

Chris 05-12-2021

Winkel in de buurt, met goede service en kwaliteitsproducten.
Aan te bevelen om hem te bezoeken.

Anke 05-12-2021

Vriendelijke eigenaar die de tijd voor je neemt met zeer goede uitleg over zijn producten en een goed persoonlijk advies. Top !

Tom Deschan 05-12-2021

Plaatselijke specialist met nog ouderwetse service voor de klant .
Echt een top bedrijf en een aanrader voor een ieder die eerlijk en goed geholpen wil worden.

Martin 05-12-2021

Duidelijke site, de levering was snel snel en de prijs/kwaliteit is erg goed!

Schuurmans 05-12-2021

Johan heeft ons goed uitgelegd hoe alles werkt bij de nieuwe tv
Alle verschillen laten zien .Top

Chris 05-12-2021

Product was niet op voorraad en werd besteld.
Direkt werd ik gebeld toen artikel binnen was en betaalde de actieprijs !

Fam Fens 04-12-2021

Alles volgens afgesproken waarvoor wij hebben voor betaald is vakkundig geleverd en geplaatst,

Richard 04-12-2021

Bij Hoppenbrouwers Etten-Leur denk ik 3x aan V. V voor vakmanschap. De uitleg in de winkel als bij mij thuis was goed. V voor vlot, in de winkel ging het prima met bestellen en goed afspreken. Bij mij thuis waren de monteurs vlot met uitpakken en installeren van bestelde apparaten. V voor vriendelijkheid. In de winkel waren de verkopers geduldig en gaven me een goed gevoel. Net als de monteurs. Na hun uitleg durfde ik vragen te stellen ook als ik niet helemaal goed begrepen had.

MIRJAM 04-12-2021

Prima op dag van afspraak geleverd ,prima installatie en goede uitleg over de bediening van de apparaten door de medewerker!

Monique Jansen 04-12-2021

Altijd snel geleverd en zeer vriendelijk geholpen!
Ook de mensen die het thuis komen bezorgen zijn een dikke 10 waard.
Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Dit is een bedrijf waar ik altijd terugkom en mensen adviseer om naar toe te gaan!!

van Meerten/Helmholt 04-12-2021

Vriendelijke verkoper en goed en betrouwbaar advies. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Prima bezorging.

C. van der Velde 04-12-2021

Door problemen met levering door bedrijven heeft Kortman Electroworld uiteraard ook beperkte voorraad. Toch op hun advies een afwasmachine kunnen kopen, welke aan onze wensen voldeed. Beslist geen spijt van. Het uitbouwen van de oude en inbouwen van de nieuwe vaatwasser ook aan hen uitbesteedt. Wat ze tegenkwamen voordat de oude eruit kon was niet normaal. De onderkant was door de vorige installateur (in ca. 1994) volledig ingemetseld (we waren daar niet van op de hoogte). Zonder ook maar een opmerking werd door de installateur hamer en beitel gepakt en werd het "kadootje"uitgepakt.
Na ca. 2 1/2 uur was het zover, dat na een uitvoerige uitleg van de werking, de installatie kon worden afgesloten.
Hulde voor het geduld en medewerking van Kortman Electroworld Glanerbrug (Enschede).

Joke Veenvliet 04-12-2021

Goed advies, waar we echt iets aan hebben gehad.
Hadden van te voren niet aan dit merk gedacht.
Zijn nu al tevreden met de aankoop.
Levering op tijd zoals afgesproken.

Leo 04-12-2021

Service, snelheid van bestellen en leveren alsmede de vriendelijkheid van de heer ***

Noud Janssen 04-12-2021

Zeer vakkundige adviezen in de winkel en uitermate vriendelijke, deskundige monteurs, die oplossingsgericht denken en werken.

4 december 2021 04-12-2021

Ik ben erg geraakt door het hoge service niveau wat wordt verleend. De medewerkers van Electroworld Hoppenbrouwers helpen ons als senior ook erg met de nieuwigheden van de huidige electronica. Ook hebben zij onze dochter uitstekend geholpen met de aanschaf en plaasting van TV, koelkast en vaatwasser.

Astrid 04-12-2021

Klantvriendelijkheid kan niet beter. Vakkennis top. Al heel veel jaren vaste klant voor reparatie en nieuwkoop.

Bierma 04-12-2021

Makkelijk te communiceren over leverdatum.
Afspraak gepland tussen 9 en 12, monteur was er om half 10 dus helemaal super.
Vakkundige monteur die verstand van zaken had en zeer vriendelijk was.

Vogel 03-12-2021

Prima service verleend door Brilman Elektro bv in Enschede. Nieuwe inbouw koelkast is keurig geplaatst en dat alles voor een nette prijs!

Roos De Bie 03-12-2021

Telefonisch contact gehad, nadat onze wasmachine er plots mee ophield.
Doordat er nog steeds Corona heerst niet in de winkel geweest, maar blind op de vriendelijke verkoper tel. een nieuwe Miele wasmachine gekocht. De kapotte mee retour en geplaatst op onze zolder was binnen 2 dagen geregeld.
We zijn er zeer tevreden mee, nogmaals dank.