Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J. Hanssen 14-11-2021

Snel geholpen aan een nieuwe wasdroger. Aardige, vriendelijke monteurs. Hebben goed werk afgeleverd.

Ineke Dam 14-11-2021

Ik word al meer dan 30 jaar prima geholpen door de firma Hoogendoorn. Het begon met reparaties aan mijn wasmachine en de afgelopen jaren heb ik mijn nieuwe wasmachine, vaatwasser en koelkast daar gekocht.Een vertrouwd adres en ik ben er nooit in teleurgesteld.

Patrick 14-11-2021

Op basis van eerlijkheid en betrouwbaarheid met een uitstekende service hebben wij hier voor de 4e keer in korte tijd een groot aantal apparaten gekocht

Jon 14-11-2021

Goede overzichtelijke winkel maar bovenal vriendelijk en deskundig personeel

Aankoop TV en Audio 14-11-2021

Deskundigheid, goede service en bovendien vooral klantvriendelijk en verhouding prij/kwaliteit is oké.

Henk 14-11-2021

Vanaf bestelling tot en met levering regelmatig update over status van de order.
Afspraak is afspraak, conform afspraak alles correct geleverd en geinstalleerd plus persoonlijke uitleg over werking en onderhoud van product.

Sylvia Goorhuis 14-11-2021

Ik verkies een fysieke winkel boven online aankopen om hen te steunen, vooral tegenwoordig.
De prijs is prima, de service fantastisch. Ze hebben meteen mijn gewenste product besteld zodra het kon en ik werd al gebeld dat het er was toen de chauffeur zelfs nog aanwezig was. Ik ben al jaren een tevreden klant!

Gerrit 14-11-2021

Vriendelijk en kundig personeel die je met goede adviezen een voorwerp verkopen. Wat ik nog belangrijker vind is de service en aftersales , die zijn bij de firma Verberkt uitstekend.

H.Pen 14-11-2021

Zeer klantvriendelijk en klantgericht
Prima service, goede uitleg bij wat voor product wordt gekocht, er is altijd een prima sfeer

Dirk van Duijn 14-11-2021

De shop straalt rust en gezelligheid uit,klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.Al jaren een vertrouwd beeld in Katwijk en dat komt door service en kennis die er aanwezig is.

Fixhill 14-11-2021

Het uiteindelijke resultaat zijn we tevreden over. In deze tijd is een week levertijd wel erg lang. Daarnaast was de aflevering van de wasmachine wat “ haastig”. Is ten koste gegaan van een stukje uitleg en instructie. Het is toch geen broodje wat we gekocht hebben.

Martie 14-11-2021

Altijd goede, vriendelijke en vakkundig advies door Kreutz Electro World bij de aanschaf van een nieuw product.
Uitstekende service en snelle levering.

A jansen 14-11-2021

Vriendelijk personeel niets is te veel geweldige service en als je vragen hebt word je vriendelijk te woord te staan

Treesje 14-11-2021

Omdat de winkel in mijn woonplaats is en vooral de service zoals installeren etc is gewoonweg goed.

Ruud 13-11-2021

Krijg in deze winkel altijd goed advies over je aankoop, kom hier al jaren!

Tj 13-11-2021

Zeer prettige winkel. Wij hebben er een quooker gekocht. Na advies is de quooker nu aangesloten op alleen de koudwaterleiding. Dit om het gasverbruik naar beneden te drukken. Top service en zeer goed geholpen.

Erwin en Gineke 13-11-2021

Echt klantgericht. Altijd meedenken met de klant en zorgen dat er een oplossing komt!!!!!

Huub 13-11-2021

De verkoper **** heeft een goede technische kennis en geeft goed advies. Hierdoor kun je een bewuste keuze maken tussen de verschillende machines.

douwe 13-11-2021

reageerd vlug ...juiste info...goede monteur...werk netjes uitgevoerd............................................................................................................................................................................heel erg tevree

ruud 13-11-2021

Prima voorlichting, prachtige moderne koelkast met vershoudladen er in . Levering nog dezelfde week. Keurige vervanging.
Top gedaan

Wilma van de Werken 13-11-2021

Goede en snelle service bij reparatie.
Deskundig over wat er aan de hand is en klantvriendelijk zowel aan de telefoon als in het persoonlijk contact.

Ardy 13-11-2021

In de winkel keurig geholpen. Bezorging prima volgens afspraak. En volgens afspraak wordt de oude koelkast ook opgehaald.

Albert 13-11-2021

Goede service
Vriendelijk personeel
Goed advies. Verkoper dacht goed mee.

Hans Smit 13-11-2021

We zijn zeer tevreden over de aanschaf van een TV met installatie services voor ons verenigingsgebouw bij Verlinde Terneuzen.
Verlinde gaf goed advies , ze kwamen de gemaakte afspraken na en toen bleek dat het bestaande type kabel niet de beste beeld kwaliteit gaf hebben ze deze vervangen voor een kabel die wel de beste beeld kwaliteit had .

Zeer tevreden klant

Jan van der Meijs 13-11-2021

Deskundigheid is hoog. Eerlijk advies en goede medewerkers, die apparatuur komen plaatsen. Uit eerdere aankopen weten we dat de nazorg uitzonderlijk is.