Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Marc Plompen 14-05-2022

Wij hebben een inductie kookplaat laten plaatsen inclusief aanpassen van meterkast. Vakkundig en netjes gedaan. Vriendelijke monteurs die alle tijd namen om uitleg te geven. Zeer tevreden.

Gooitzen 14-05-2022

Vriendelijk en zeeeeer behulpzaam. Voor een "niettechnisch" persoon als ikke uitstekend "voorwerk" geleverd in de winkel! TOP !

SUPER BEDRIJF 14-05-2022

Hamers heeft service hoog in het vaandel staan. Als je een storing aan je apparatuur hebt is een belletje voldoende. Meestal staan ze binnen een paar uur al op de stoep om het probleem om te lossen. Deze service verlenen ze ook als je buiten de garantie periode bent. Echt een SUPER bedriijf met vakbekwame en vriendelijke medewerkers.

Kees 14-05-2022

Perfecte uitleg tijdens aankoop , levering exact volgens afspraak , plaatsing en installeren prima

Rens blom 14-05-2022

Altijd Wim van leeuwen, goede service, snelle levering en super goede communicatie.

Wilko 14-05-2022

Vlotte en vriendelijke afhandeling. Geraadpleegde monteur wist telefonisch juiste diagnose te stellen. Top.

Nicolaas 13-05-2022

Goede vakkundige uitleg in de winkel over de verschillende wasmachines en mogelijkheden! Twee keurige monteurs die zorgvuldig de machine geplaatst en aangesloten hebben! Alles snel geleverd en op tijd volgens afspraak!

P.GO 13-05-2022

Kom al jaren bij Electro World Vogel in Vlaardingen. Wordt altijd goed en netjes geholpen. Ook bij bezorging en installatie altijd netjes en vriendelijk

Fam. R 13-05-2022

Electro world is behulpzaam klant gericht en bied prettige en zeer goeie service

Joanne Otten 13-05-2022

Het afhandelen van reparaties , servers, juiste uitleg van apparaten en zeer vriendelijk.

Marianne Martens 13-05-2022

Nieuwe wasmachine aangeschaft. Prima advies in de winkel. Levering en plaatsing, plus aansluiting helemaal goed.
Maar ik was al overtuigd door eerdere aankopen.

W.Scheepens 13-05-2022

Heel tevreden over deze lokale winkelier.
Heeft een mooie televisie geleverd met groot gebruiksgemak.
Als vanouds vertrouwd en zeer goede service!

N. van den Broek 13-05-2022

Snel afgeleverd en prima geïnstalleerd. Buitengewoon vriendelijke medewerkers. Voor de aanschaf ben ik uiterst goed en deskundig) geadviseerd . Deze winkel, Stadhouder, kan ik van harte aanbevelen.

John 13-05-2022

Als eerste was de tijd van levering precies als afgesproken .
De monteurs waren vriendelijk en in de communicatie duidelijk.
Dit bedrijf in Vlaardingen staal al langere tijd bekend als uitstekende service en vriendelijk personeel.
Top.

J. ten Bosch 13-05-2022

Onze wasmachine en droger staat al een maand of 2 in bestelling bij Electroworld Hagedoorn in Meppel. Ze waren beide aan vervanging toe na 15 jaar dienst, maar wegens het chiptekort moesten we voor beide machines nog geduld hebben tot in elk geval week 27 2022.. De droger zou waarschijnlijk wel eerder binnen komen, maar we wilde graag de combi tegelijkertijd ontvangen.
Helaas gaf de wasmachine eerder de geest dan gehoopt, namelijk deze week.. Helaas komt dat altijd op een slecht moment, want we zagen het niet zitten om tussentijds ook nog een goedkopere wasmachine aan te moeten schaffen..
We hebben een telefoontje gewaagd aan Electroworld om te informeren of ze eventueel iets voor ons kunnen betekenen. Wie weet hadden ze nog wel ergens een afgedankt toestelletje staan wat we mochten gebruiken voor de tijd die nodig was..
Ik hoefde zelf niet met de vraag te komen, Hagedoorn kwam zelf al met een keurig voorstel om een leen wasmachine te leveren. Onze bestelde droger bleek intussen ook binnen, dus of we die ook al wilden ontvangen. Laten we het toch maar doen, want voor hetzelfde geld geeft de droger intussen ook de geest.. Het spul kon de volgende dag al geleverd worden!
Inderdaad, een dag later keurig volgens afspraak gekomen en een (vrij nieuwe) leen wasmachine geïnstalleerd, samen met onze eigen bestelde droger. Dat noem ik nog eens een top service!

D 13-05-2022

Prima service, prima prijs, prima bezorging. Ik had een eenvoudige koelvriescombo nodig en die heb ik nu.

Henny 13-05-2022

Prettige medewerker, die zorgvuldig en voorzichtig te werk gaat. Deskundig advies. Snelle service. Acceptabele prijs.

Jos 13-05-2022

Fijn gesprek tijdens aankoop televisie. Iemand die duidelijke antwoorden gaf op onze vragen. Snelle levering en goede uitleg wederom bij plaatsing. Vandaar ook al jarenlang trouwe klant van Electro World Hamers te Vught.

Rita hereijgers 12-05-2022

Zeer vriendelijk onthaal
Goede service bij de levering en duidelijke uitleg
Ik ben een nieuwe bewoner maar had meteen een goed gevoel

Jan-paul. 12-05-2022

Vriendelijk geholpen met duidelijk advies.
Duidelijke afspraken.
Winkel goed te bereiken en voldoende parkeergelegenheid.

G.Oonk 12-05-2022

De medewerker nam alle tijd om het goed uit te leggen van verschillende AEG apparaten.

De wasautomaat is nog dezelfde dag bezorgd.Wat erg fijn was.

Een prettige zaak en overzichtelijk.

Marjo 12-05-2022

Fijn dat wij op de hoogte werden gehouden van de apparaten die ze zouden ontvangen, vooral omdat de levertijd onbekend was en we wel graag een nieuwe vaatwasser wilden van een bepaald type.

Leydi 12-05-2022

Goede service. Ze denken met je mee en installeren alles netjes voor je. Aardige jongens! Zijn erg klant vriendelijk. De volgende keer zou ik zeker weer iets kopen bij hun!

K. Giezen 12-05-2022

Waren hier nooit geweest, maar het klikte meteen met de eigenaresse. Ze was heel erg behulpzaam en wilde ons graag van dienst zijn. We zijn prima geslaagd en over de winkel alle goeds. We gaan hier zeker vaker komen. Goed en erg betrouwbaar geholpen. Aanrader.

Bram 12-05-2022

Snelle service en goed advies. prettige medewerkers die begrijpen wat je bedoelen