Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Johan 25-11-2022

Mooie en overzichtelijk ingerichte winkel waarin producten goed te vergelijken zijn.
Zeer deskundig en vriendelijk personeel die gericht en duidelijk adviseren.

Gijs 25-11-2022

Wat een mooie en duidelijke website en lekker in de buurt mijn bestelling opgehaald . Ik was nog nooit in de winkel in Baarn geweest , maar was verbaasd over de enorme sortering artikelen , het vriendelijk personeel en ook nog eens prima prijzen ! Daar kom ik graag nog vaker !

Berend-Jan van Hoeckel 25-11-2022

Wijn waren bij electroworld Hamers in Vught. Onze eigen radio-cd (Harmann-Kardonn) was aan vervanging toe omdat deze beslist gebruiksonvriendelijk was. Na 12 jaar waren wij dit beu. Wij wonen sinds 1 jaar in Vught en vinden zelf dat we beslist eerst bij eigen dorpswinkels moeten kopen. Aangezien wij nogal wat wensen op het gebied van een Radio/CD hadden was advies uiterst belangrijk.
Die kregen wij en hoe. Bas onze adviseur voelde feilloos aan wat o0nze wensen waren en had zeer snel in de gaten in welke richting er meegedacht moest worden. Op zin advies kochten wij een radio/cd speler, die de volgende ochtend gebracht en geïnstalleerd werd. Tijdens de installatie van een prima monteur bleek dat het DAB systeem en antenne ongeschikt was voor onze locatie. Alles door de monteur weer ingepakt en wij beloofden 's middags opnieuw langs te komen. Opnieuw een veel geschikter apparaat gevonden met uitstekende adviezen en het werd een Wifi-ether apparaat dat diezelfde middag opnieuw door de monteur werd geïnstalleerd. Deze keer met heel veel succes en tot heden zijn wij meer dan tevreden. Hulde en een vet compliment aan Hamers, Vught.

Gerie 25-11-2022

Zeer tevreden over het deskundige advies bij onze aanschaf van een wasmachine en droger.
Ook het op tijd geleverd. Netjes naar boven gebracht en uitleg gekregen.

rob kunne 25-11-2022

op de dag zelf dat ik belde de tv binnen gekregen die ik wilde hebben en de top monteur xxxx die al 40 jaar in dienst is bij hamers electroworld heeft de tv geplaatst en geïnstalleerd.

Marcel 25-11-2022

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan.
Direct de juiste informatie over beschikbaarheid van het gewenste product.
Begrip voor de situatie dat ik het product wegens gezondheid niet kon ophalen, en dezelfde middag nog thuis afgeleverd.

Schroevers 25-11-2022

Goed, kundig en snel geholpen.
duidelijke uitleg over verschillen in televisies

Rieks 25-11-2022

Duidelijke web chop makkelijk te bestellen en een goede aflevering service kortom goed voor mekaar.
Ik zou hem aanbevelen.

Nicholas 25-11-2022

Na bijna 4 weken wachten op mijn bestelling is deze laat in de middag binnen gekomen, maar toch gelijk afgeleverd, chapeau!

Arthur 25-11-2022

Correcte communicatie en snelle behandeling van het leveren en installeren van de gekochte items! Zeer goede service.

Piet 25-11-2022

Voor de aankoop van een wasmachine een goed en eerlijk advies gekregen in de winkel en de aflevering was keurig met daarnaast voldoende aanvullende informatie.

v Rossum electa 25-11-2022

vriendelijke mensen en doen wat ze beloven een goede zaak voor herhaling om terug te gaan en dit aan vrienden te vertellen

Mak 25-11-2022

Wij worden altijd goed geholpen als wij vragen hebben! Smeren ons niet zomaar iets aan.
Top winkel en personeel.

mengelers 25-11-2022

goede service snelle levering
alleen installatie erg laat en daarom gehaast.
ook weinig tijd voor uitleg

Rob van Velsen 25-11-2022

Zeer deskundig advies over alle oplossingen in de keuken gekregen. Bereid om de extra stap te doen voor de klant en denken in oplossingen en mogelijkheden.
Voor de volgende aankoop, zou ik zeker terug gaan.

Eddy 25-11-2022

We wisten wat we zochten. Deskunig advies gekregen. Perfecte levering thuis.

Ruud Staallekker 25-11-2022

Is de elektroworldwinkel met Goede service,, vakkundig personeel, staan altijd voor je klaar

Van der Meer 25-11-2022

Snel geholpen, erg vriendelijk. De service en kennis is vele malen beter dan de zogenaamde prijsstunters. De aankoop prijs was in ons geval gunstiger bij Breukers. Top.

Joop 24-11-2022

Verkoop en aansluiting afzuigkap en inductie kookplaat zeer vakkundig en correct. Alles bijzonder keurig afgeleverd. We zijn zeer tevreden.

Piet 24-11-2022

Winkel ziet er zeer netjes uit. Verkoper legt zeer duidelijk en enthousiast uit wat een apparaat kan en doet. Weet jouw belangstelling te wekken. Geeft aan wat voor en nadelen zijn. Service is uitstekend.

Carole 24-11-2022

Wat een pracht service. Alles top geregeld. Ben erg blij met mijn wasmachine.

Peter 24-11-2022

Werden in de winkel vlot en goed geholpen.
Wij kochten een droger en 2 dagen later stond deze op zijn plek en draaide al.
Snel en vakkundig geplaatst en alles uitgelegd.

Joke Bol 24-11-2022

Op de fiets naar de winkel gekomen om een verwarming uit te zoeken. Goed geïnformeerd en een mooi exemplaar uitgezocht.
Toen ik zei dat ik hem later op zou halen omdat ik met de fiets was vertelden ze mij dat ze hem wel af wilden leveren thuis want ze moesten toch in de buurt zijn. Helemaal top toch.
De verwarming is perfect.

Albert 24-11-2022

Heel plezierig geholpen en product voldoet gewoon uitstekend. Kunnen niet beter wensen.

Karin 24-11-2022

Onwijs vriendelijk hulpvaardig, kundig,meedenkend en high service gericht bedrijf en personeel!