Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Nils de Bruin 23-03-2022

Via vrienden van ons kregen we te horen dat we eens binnen moesten lopen bij Electroworld. Onze oven en vaatwasser werkten niet meer goed, dus we waren concreet op zoek.

We hadden een heel fijn verkoopgesprek en er werd meteen een inmetingsafspraak ingepland om te kijken wat de mogelijkheden zouden zijn. Na het inmeten kregen we een offerte inclusief plaatsing van de apparatuur.

De installatieservice was echt fantastisch goed geregeld! De oude apparatuur werd netjes afgevoerd en de nieuwe apparatuur werd goed en degelijk ingebouwd, zodat het meteen goed in de keuken paste.

Kortom, ik raad Electroworld van harte aan!

Danielle 23-03-2022

Prima service, netjes contact gehad, vlot geholpen. Vakmanschap met de reparatie.
Zou zeker weer terug gaan.

Ellen 23-03-2022

Zelf Electro World winkel gehad. Staat voor goede voorlichting, snelle goede service en levering.
Geen 10 ivm wat kleinigheden die beter kunen.

Catharinaschool 23-03-2022

Wij hadden een onderdeeltje van een vaatwasser nodig, deze was binnen 3 werkdagen netjes op locatie afgeleverd.

Cees en Ine 22-03-2022

Het winkelbezoek was heel prettig. We werden op een vriendelijke en deskundige wijze geholpen zodat wij de juiste keuze konden maken in het aanschaffen van een tv en een radio.
De bezorging en installatie van de aangekochte producten verliep super. Alles werd netjes geplaatst en ingesteld.
Hapklaar voor gebruik! Dat vinden wij heel belangrijk.
De service en hulpvaardigheid bij deze winkel is geweldig.
Zeer zeker aan te bevelen.

Bianca 22-03-2022

Goede service, je kan ook via WhatsApp contact hebben en dat verloopt goed en snel. Alles snel en keurig gemonteerd.

Aad 22-03-2022

Zeer te spreken over de perfecte service. Heb een TV gekocht, deze werd de volgende dag al gebracht een aangesloten. De mannen van Electroworld de Lier hebben dit keurig gedaan, aangesloten, uitgelegd enz. De verpakking werd mee retour genomen en de boel opgeruimd. Al met al, prima en dik tevreden

Corry Peters 22-03-2022

Jura koffiezetapparaat geleverd volgens afspraak en netjes naar mijn auto gebracht! Service van Offermans is prima en vandaar de keuze voor de aankoop van dit apparaat bij hen.

Brigitte 22-03-2022

We werden vriendelijk te woord gestaan, er werd met ons meegedacht. En dezelfde dag werd de vaatwasser nog geleverd. Top!

L.HILBERDINK 22-03-2022

Het is een fijne en overzichtelijke winkel .Altijd goed advies en heel vriendelijk .Haal eigenlijk alles daar de TV ,droger , wasmachine ,koelkast met vriezer ,koffie automaat en Senseo komt er allemaal weg .Ben er zeer tevreden mee .Heb je een probleem en ze staan voor je klaar .

Lenie 22-03-2022

In de winkel zijn wij goed geholpen alleen de bezorging en installatie van onze inbouw koelkast zijn wij zeer ontevreden. Koelkast werd zomaar uitgepakt op onze laminaat vloer zonder er iets onder te leggen. Plakplastic van de koelkast (was hiermee omwikkeld) werd er af gehaald en op onze nieuwe stoel geplakt opmerking gemaakt toen werd het op mijn salon tafel geplakt! Oude koelkast werd gedemonteerd en bij het uitbouwen liep hier water uit en dit liep zo over de vloer weg moesten we het maar mee doen. Inbouw koelkast verliep moeizaam en er werd ook nog door mijn keukendeur geboord zit nu met schroef gat in mijn deur. Moet nu zelf maar zien om dit met de Keuken Kampioen uit te zoeken of dit op te lossen is. Zeker na de nodige ellende met mijn kookplaat nu dit weer. Zijn dus kortom zeer ontevreden over alles!

Hans 22-03-2022

Je weet meteen waar je aan toe bent. Ik word prima geholpen. Een afspraak is snel gemaakt.

louis 21-03-2022

brilman Enschede weer top is mijn winkel al jaren zeer tevreden en goed personeel

Peter 21-03-2022

Het gewenste artikel (inbouwkoelkast) was slecht leverbaar, de verkoper was daar heel open over. Zo nodig kon hij een vervangende koelkast gratis leveren ter overbrugging.

Klaas 21-03-2022

Goede communicatie en service, vriendelijk personeel met veel kennis van de producten, geeft eerlijk advies

Ben 21-03-2022

Service zoals je die wenst, wat een top team.
Ze hebben kennis werken zeer net en zijn na de levering ook nog bereikbaar voor ondersteuning

In één woord....... PERFECT

Hr. van Gestel 21-03-2022

*** heeft alles rustig en duidelijk uitgelegd betreft nieuwe televisie , wij tevreden en de
Fa. Hoppenbrouwers tevreden en bedankt voor de snelle service .

G.Steringa 21-03-2022

Ben een nieuwe klant voor het eerst in de winkel.
Was klantvriendelijk wat ik zocht heb ik gekocht TV en Diepvrieskast.
Op afgesproken tijd afgeleverd en correct geïnstalleerd.

Rouwenhorst 21-03-2022

Goede kennis van de producten. Nemen de tijd om alles uit te leggen. En een goede prijs kwaliteit verhouding.

Ed van der Zee 21-03-2022

Snelle respons op verhelpen storing aan vaatwasser. Helder en objectief advies over reparatiekosten. Goede service en deskundig advies bij aankoop nieuwe vaatwasser en installatie in keuken

Langerwerf 21-03-2022

Goed geholpen in de winkel. Duidelijke uitleg. Klantvriendelijk. Vakkennis enz.

Bart 21-03-2022

Zowel advies vooraf als uiteindelijke plaatsing waren top. Met de verlengde garantie van de fabrikant geeft dat een gerust gevoel.

Ton & Francis 20-03-2022

In de winkel prima uitleg gehad over onze nieuwe aankoop, oven en inductie kookplaat. Verkoper was erg vriendelijk en liet ons ook vergelijkbare producten zien. Uiteindelijk onze keuzes gemaakt naar onze behoeften. Uitleg gegeven over de nodige aansluiting
en werd ook geregeld. Prima uitleg over de plaatsing zodat we niet voor verassingen kwamen te staan. Top!

Anke Bodewes 20-03-2022

We werden professioneel en vriendelijk geholpen en vonden precies wat we wilden.

Maria Spier 20-03-2022

Onze wasmachine was stuk.
Er kwam een vakspecialist van Elektro World.
Een opgewekte nette man die heel veel wist van onze wasmachine. Snel en vakkundig werd de machine gerepareerd. Bedankt!