Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Witte hal Venlo 01-05-2022

Een vriendelijke behulpzame service in de winkel. Deskundig advies gekregen. Waardoor de aankoop snel en naar tevredenheid kon worden gedaan.

Hoogenoorn 01-05-2022

goede shop prettig geholpen en een goede service en je krijgt ook een goed en betrouwbaar ADVIES

Hugo 01-05-2022

Goede service , en uitleg waarna alles op afspraak werd bezorgd en ze zijn zeer behulpzaam 👍👍👍

Jaap 01-05-2022

We zijn goed geholpen, kregen goede voorlichting en de spullen werden thuis geïnstalleerd

Anne Bams 01-05-2022

Ik ben zeer tevreden. Mijn stofzuiger was kapot gegaan.
Gelijk een nieuwe gekocht. Kreeg fijne informatie en antwoorden op mijn vragen.

🌻Zonnebloem 01-05-2022

Zeer ruim de tijd genomen om samen mijn onzekerheid te bespreken wat betreft grootte tv-scherm. Ook waar de verschillen zitten in weergave van verschillende merken. Het plaatsen aan het tv-beugel heel goed verzorgd. Kortom heel prettige hartelijke monteurs en winkelpersoneel.

Bep en Jan Holla 01-05-2022

Alles conform afspraak. Prima service.
We gaan vaatwasser nu verder uitproberen.

Martin & Lianne van Staveren 01-05-2022

We werden vriendelijk ontvangen en geholpen, er werd goed advies gegeven over een koffiemachine die we wilde aanschaffen. Uiteindelijk hebben we op advies van de verkoper de juiste keuze kunnen maken en is het apparaat binnen een week bij ons afgeleverd. We zijn zeer tevreden.

Caspar Groenveld 01-05-2022

Tijdig en goed geïnstalleerd.
Bruikbare tip over senioren-afstandsbediening.

Versluis 01-05-2022

Prettige medewerkers in de zaak. Geven je ruimte om rond te kijken en bij vragen nam men alle tijd. Niet overdreven gewoon duidelijk en helder

Gerjan 01-05-2022

Geen onzin,. Gewoon goed. 1 keer bellen en sneller dan verwacht mijn vaatwasser vervangen.

Peter van Stiphout 01-05-2022

Uitstekende service, vriendelijke en deskundige bediening. Duidelijke afspraken.

Joke 01-05-2022

Prima service
Er waren wat hobbels wat betreft de levering van mijn afwasmachine. Dit was echter niet de schuld van de winkel.
De winkel heeft dit netjes en correct opgelost.
Goede service.😊

Dennis 01-05-2022

De service van GertJan om de tv 's avonds nog af te leveren ipv de volgende dag.

Rob 01-05-2022

Vriendelijke behandeling in de winkel, groot assortiment en een redelijke prijs.

van de koot 01-05-2022

vriendelijke en vakkundige medewerkers. goede service en behulpzaam. deze winkel is aan te raden.

Martin 01-05-2022

Goed geholpen en geadviseerd over een lastige vervanging van mijn al gedateerde inductiekookplaat. Veel moeite voor mij gedaan deze ook op korte termijn te verkrijgen. Snel en vakkundig de oude eruitgehaald, restjes kit en band netjes verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd. Nette prijs. Prima service als altijd.

christhoonsen@hotmail.com 01-05-2022

Vakkundig en correct personeel.
Je kunt alles vragen en krijg altijd advies en antwoord.
Klasse. Een regelrechte aanrader

Antwerpen van 01-05-2022

Wij kopen het liefst in een dorpswinkel.Goede uitleg van de spullen die wij kochten.
Maar wat nog belangrijker is de service Hebben al meerdere keren wat aan geschaft

Gerard Vaanhold 01-05-2022

Klantvriendelijk en zij hebben alle tijd om te helpen en de service ook achteraf is goed

Jurgen Reese 01-05-2022

zoals altijd weer prima geadviseerd en geholpen. Ook opslaan van aankoopgegevens om zo later weer te kunnen ruilen. Geen gedoe dus met garantiebewijzen en aankoopbonnetjes bewaren en zo

Mozaïek 01-05-2022

Behulpzaam, betrouwbaar, goeie prijs en snelle service.
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe muziekinstallatie.

Fred Collet 30-04-2022

Na een afspraak hebben wij op 20 april 2022 na deskundige voorlichting tot aanschaf van een Marantz tuner/versterker besloten. De levering vond eerverleden week vrijdag plaats. De uiterst vriendelijke monteur lichtte ons, na installatie, uitvoerig over het gebruik van het apparaat in. Daar wij geen techneuten zijn ging het e.e.a. wel snel voor ons, maar hij stelde ons gerust, dat wij bij vragen altijd weer op de winkel konden terugvallen.

Gino 30-04-2022

Ik heb hier nu een televisie, wasmachine en droger gekocht, en ik ben hierbij goed en duidelijk geholpen.
Niks moeilijk doen met aanbetalen, vorige week is het witgoed besteld en het wordt 4 juni, gewoon op zaterdag, geleverd en totaal aangesloten.

IW 30-04-2022

Prima en eerlijk advies. Goede service en prettig personeel die weet waar ze het over hebben! Snelle bezorging en product perfect aangesloten.