Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Geert Dankers 12-06-2022

Via de duidelijke website en na bezoek aan hun winkel deskundig en vriendelijk begeleid tot het bestellen van de inductie kookplaat. De plaatsing en aansluiting vond plaats door deskundig en uitermate vriendelijke medewerkers.

Natascha 12-06-2022

Wederom kundig en uitgebreid geïnformeerd in de winkel bij aankoop van een nieuwe droger. De monteur was in de ochtend geweest en onze oude was niet meer te repareren. Brandlucht en versleten banden. In de middag naar de winkel en zo fijn dat alle tijd wordt genomen een keuze te maken en geen opdringen naar duurdere merken maar eerlijk en oprecht. We kozen voor een Beko omdat de vorige erg goed bevallen was. De monteurkosten hoefden we niet te betalen. Kortom service, vakmanschap en gezelligheid op de kop toe.

Johan 12-06-2022

Prima service. Nette bezorgers met kennis van zaken. Behulpzaam, rustig en werken erg netjes. Nemen alle verpakkingsmateriaal mee en zorgen dat de TV en Soundbar werkend worden opgeleverd. Niet de goedkoopste maar dat is logisch gezien de verleende service. Zeer tevreden.

Joke van Oorschot 12-06-2022

Professioneel personeel, vriendelijk en snel geleverd. Dus een dikke tien!.

Yvon 12-06-2022

Zeer tevreden over electroworld Gebra. Gekozen voor deze winkel, omdat het in mijn eigen dorp is. Zeer vriendelijk en goede service. Ene dag een belletje dat ie binnen was, volgende ochtend al bezorgd, top! Hoefde er geen halve dag op te wachten, erg fijn.

Williene 12-06-2022

Zeer klantvriendelijk. Wij kopen hier al jaren omdat ze ook direct klaarstaan als er een probleem is.

Harry M. 12-06-2022

Zeer goede service. Inbouw quooker bleek problematisch door montage bestaade kraan. Vervolgens zoeken naar oplossingen en die heel goed gerealiseerd. Flinke klus, mooi resultaat!

Anne 11-06-2022

De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Makkelijk zoeken naar een product.
In de winkel kreeg ik goed advies, de levering was heel vlot en ik kreeg een duidelijke uitleg.

Harm 11-06-2022

Goede service, kennis van het product, eerlijk in voorlichting en scherp geprijsd.

Bloks 11-06-2022

Ruim 1,5 jaar geleden een koelkast gekocht. Nu voor de 2e keer een onderdeel nodig gehad. Wij wonen zelf uit de buurt. De onderdelen worden keurig opgestuurd. De mail wordt snel beantwoord en ook heel vriendelijk en behulpzaam. Zeer fijn!!

Arjan van den Bos 11-06-2022

Altijd een oplossing goeie service.
Klant heeft altijd een keuze.
Weten waar ze over praten.

Sonjav 11-06-2022

Vriendelijke verkopers met ervaring en goede uitleg over het product . Fijne winkel

Ali Schipper 11-06-2022

De goede service: meedenken met wat de juiste oplossing is bij je wensen en het volledig installeren.

Ruud 11-06-2022

Keurige winkel en super service! Hier mijn nieuw iPad en tv gekocht, die perfect werden geinstalleerd.

Tonie Bekkenkamp-Tijdeman 11-06-2022

De service is zeer goed en de correctheid waar mee je als klant wordt geholpen is uitstekend

J. Graafland 11-06-2022

Mijn afwasmachine op dinsdag besteld op donderdagmiddag al afgeleverd en ingebouwd .
Betrouwbaar bedrijf en snelle service , een aanrader !!

Ben Diks 11-06-2022

Ben zeer tevreden over de service van electroworld Hamer. Erg behulpzaam in de winkel, kennis van zaken. Ook de installatie thuis was perfect. Alles super netjes geïnstalleerd en goede uitleg gekregen.
Al met al top.

Willem 11-06-2022

De service is prima .
Afgesproken vandaag in de ochtend en om 10:00 uur stond de monteur voor de deur.

Tonny 11-06-2022

Netjes op tijd geleverd en gemonteerd.
Vriendelijke en deskundige verkoper.
Winkel zit in nieuw en representatief pand.
We kopen hier al 45 jaar en nog zijn nooit in de service teleurgesteld.

Michiel 11-06-2022

Goede uitleg verschillende merken mogelijkheden en prijs/kwaliteit verhouding

Noeska 11-06-2022

Op advies van een kennis naar deze winkel gegaan voor aanschaf van nieuwe kookplaat. Levering liet iets langer op zich wachten maar daar kon deze winkel niets aan doen. Afspraak inplannen ging erg vlot en de plaatsing van de plaat is prima verlopen. Er is extra controle gedaan voor de bedrading gezien de problemen met de vorige kookplaat wat aan de plaat zelf bleek te liggen. Goede service en hier zou ik weer een aanschaf doen met plaatsing.

Lodewijk 11-06-2022

Na da we goede ervaringen hadden opgedaan met de aanschaf van een wasmachine en later nog een droger. Zijn we voor advies naar Reeuwijk gegaan. Daar werden we goed voorgelicht over de verschillende mogelijkheden t.a.v. de aanschaf van een inductiekookplaat. Dat de levering wat langer op zich liet wachten was ons van te voren al gemeld. Plaatsing e.d. werd goed, professioneel en vriendelijk uitgevoerd. Dank daarvoor.

Steyn 11-06-2022

Snel, deskundig, vriendelijk! Het assortiment is uitgebreid etc. positieve uitstraling.........

Diana 11-06-2022

Klantvriendelijk .Goede service.Telefonische bereikbaarheid goed. Levering snel en op de afgesproken tijd.

A.M.Meurs 11-06-2022

Deze winkel heeft hele goede service en helpt je op allerlei manieren om het juiste te kopen