Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2935 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Irwansyah Djusman-Nijland 30-12-2023

Zeer tevreden met de online aanbieding, het kosten van verzending. …het product en vriendelijke klantenservice. Er zijn tussen dag met de kerstdagen maar ik vind erg snel geleverd. Op naar volgende aanschaffen. Bedankt.

Hemmo en Hanneke Bilhuis 30-12-2023

Correct en snel geleverd geheel volgens afspraak, incl plaatsing en goede praktische uitleg!

Peters 30-12-2023

Vakkundig geholpen. gevraagd en ongevraagd advies en tips, maar wel continue luisterend naar de klant en diens vragen
Je gaat met het product de winkel uit wat het beste bij je past.
Vakkundig in huis geplaatst door vriendelijk personeel
Een blijde klant

Annette 30-12-2023

voelt erg vertrouwd aan, is goed te bereiken, een behoorlijk groot assortiment, goeie uitleg, en vriendelijke bediening.

Christine 30-12-2023

We zijn vaste klanten bij Electroworld en zijn over het algemeen zeer tevreden. Dit keer was de service echter onder de maat. De technicus was gehaast en gaf bovendien verkeerd advies (namelijk dat de verstopte condensator van de droger niet vervangen kon worden en een nieuwe droger de enige oplossing was. Contact met Bosch daarna gaf een ander beeld: condensator kan zeker vervangen/hersteld worden .

Gijs 30-12-2023

Soepel bestellen, snelle levering, in een lokale winkel ophalen bij een hele vriendelijke winkelier. Kortom: perfecte combinatie van Digitaal en Lokaal!

Liesbeth Lucassen 29-12-2023

Goede persoonlijke service in de winkel; de verkoper nam echt de tijd om te kijken welke vaatwasser het best aansloot bij onze (Ikea-)keuken, budget en wensen.
Bij het plaatsen/ inbouwen van de vaatwasser ook weer prima service, aardige monteur, en netjes ingebouwd met uitleg.

Jo vd E 29-12-2023

Wij zijn al meer als 50 klant bij radio/tv Kreutz. Dus dat zegt genoeg. De service en kennis is prima.

Groeneveld 29-12-2023

Recentelijk hebben we een vaatwasser aangeschaft en zijn uiterst tevreden. De service was top-notch, met alles dat binnen een week correct werd geleverd en geïnstalleerd. Een absolute aanrader. Ga zo door!

Sjoerd Poelstra 29-12-2023

Goede communicatie.
Vraag werd snel beantwoord.
En producten de zelfde dag nog verzonden. Top!

Willem 29-12-2023

Wij gaan altijd naar Van Kan
Goede prijs veel keuze en goed professionele personeel

W Peijnenburg 29-12-2023

Stadhouder aangesloten bij Elektroworld is een betrouwbare winkel met deskundig en net personeel.
De service ook thuis is uitstekend.

Kayleigh 27-12-2023

Zeer kundige en fijne medewerkers in de winkel. Hielpen mij perfect na een vervelende ervaring en geen koelkast meer thuis te hebben met een gezin van 5! Binnen een uur was er een monteur om in te meten en de andere dag kon de koelkast gezet worden (showmodel) we kozen ervoor een dagje later te laten zetten. Monteurs kwamen netjes optijd en alles werd snel in gebouwd. Heel blij met deze winkel!

Jeroen van Alphen 27-12-2023

Weer super ,snel en vakkundig geholpen door xxx. Goede uitleg over verschillende producten.

kathleen van rooy 27-12-2023

Super goede uitleg over de toestelllen die u aanschaft
Ook dienst na verkoop top

Meindert Hoekstra 26-12-2023

Was weer perfect, zoals altijd trouwens. Eerst voorlichting van ......, een dag later een Samsung tv gekocht van senior verkoper ........ (......was vrij, anders had ik het door hem laten afronden.) Goede voorlichting, complete voorlichting over de optie 'verzekeren'. De volgende dag, zaterdag, laten bezorgen. Was allemaal conform afspraak. Ik ben zeer tevreden!

Electro World van Ommeren Tiel 26-12-2023

Een bedrijf wat goede service geeft en nakomt wat ze zeggen.
Ook voor de Kerst is onze deur van de vriezer gerepareerd.[ ondanks alle drukte)

Mark van Buggenum 26-12-2023

Bij Elektroworld witte hal een tv besteld. Levering kwam keurig op tijd. Monteur heeft de tv goed geïnstalleerd.

VvdK 26-12-2023

In onze regio niet veel keuze in Elektronica zaken. Maar door positieve mond op mond reclame voor deze winkel gekozen. We werden direct geholpen. Deskundig personeel en omdat wij zelf weinig weten van alle details van televisies konden zij voor ons al snel een selectie maken. Hij werd zelfs thuisbezorgd terwijl dit niet bepaald op de route lag. De installatie thuis zelf gedaan, maar wel met de optie dat ze langs zouden komen de volgende dag (op 24-12) als we problemen hadden. Kids kregen een ijsje en wij een bakje koffie. Hele fijne ervaring dus.

Michel 25-12-2023

Prima winkel waar je rustig een afspraak kunt boeken voor complexe reparaties aan huis gaat zo door in het nieuwe jaar!

Willem Bogers 25-12-2023

Waarom koop ik hier: eerlijk personeel en deskundig advies, hebben service nog hoog in het vaandel dat tref je niet vaak meer .
Kortom een topper wat mij betreft .

Nick Katier 25-12-2023

Helemaal top! Goed geholpen voor een goede prijs, en in ruil voor een bak koffie netjes gebracht aan huis!

Een blije klant 25-12-2023

Een winkel waar de klant centraal staat. Goede informatie, uitstekende service, wat ze beloven, maken ze ook waar.
Kortom, een topzaak, waar we al jaren klant zijn en steeds weer graag terugkomen.

Mieke 25-12-2023

Deze winkel koos ik omdat ik vertrouwen heb in Van Kann in Brunssum.
Twee keer heb ik goede uitleg gekregen over het apparaat
Toch heb ik nog verder in andere zaken info ingewonnen.
Toen ik mijn keus gemaakt had, toog ik naar Van Kann in Brunssum.
Een jonge man hielp mij en daar kreeg ik nog meer info die ik nog niet wist. Ik ben super geholpen.
Goede service.
Van Kann in Brunssum is echt een aanrader.

anoniem 24-12-2023

Vaste winkel vanwege vergaande service. Altijd bereid voor je te zoeken, neemt de tijd voor klanten.