Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2935 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 24-12-2023

Ik heb telefonisch contact gehad met de winkel en verteld wat ik wilde hebben. Een tussenstuk tussen de wasmachine en droger met uitschuifbaar bled voor wasmand of was op te vouwen. Er werd gezegd binnen 3 dagen is het binnen. En inderdaad dat was correct. Gewoon top.

Peter de Vries

Johan Hueber 24-12-2023

We kregen goed advies en vlotte levering van onze nieuwe vaatwasser, deze werd netjes afgeleverd en aangesloten. Met vriendelijke groetjes en dank.

Laurens 24-12-2023

Goede service en prettige personeel overtuigende uitleg en eventuele alternatieven

Carla 24-12-2023

Zeer goede service persoonlijk,snel en met elke vraag staan ze voor je klaar.Super eigen monteursafdeling .
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Kom zeker terug

Wim de Leeuw 23-12-2023

prima bediening; adequate en directe oplossing voor het probleem en vriendelijk.

Jan van der Bok 23-12-2023

Heel netjes geholpen met canal digitaal bij klant in zomerwoning op zaterdag middag klant was ook zeer tevreden de week daarna vakkundig gerepareerd door service monteur klasse

Mart T 23-12-2023

Wij zijn best tevreden al onze elektrische apparaten kopen wij daar. Wij stellen klantvriendelijkheid en service boven een soms iets goedkopere prijs bij de concurrent.

Martin 23-12-2023

Fijne winkel van Electroworld. Goede uitleg over de producten en in het bijzonder over het aangeschafte product.
Levering en installatie dik in orde. Vriendelijk personeel, zowel in winkel als monteur(s).

Pieter 23-12-2023

Uitgebreide collectie en voorraad. Vrij parkeren in de buurt. Bediening en instructie kan beter.
Gewoon even goede dag zeggen en apparaat instructie even voor doen.
Er zit een belachelijk instructie boekwerk bij. Klein gedrukt en onoverzichtelijk. De volgende keer toch maar bij mijn vaste leverancier gaan.

E. Hensen 23-12-2023

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over het te aankopen product. Verkoper(s) nemen alle tijd die benodigd is, geen tijdsdruk vanwege andere klanten. Klanten krijgen de tijd die benodigd is. Zeer nette winkel, overzichtelijk ingedeeld. Levering aan huis conform afspraak, ook hier keurig en vriendelijk personeel. Een aanrader om hier uw producten te kopen.

Henk 22-12-2023

De winkel is makkelijk bereikbaar en is ruim en mooi opgezet. De verkopers bevinden zich in het centrum en benaderen de bezoekers op een vriendelijke manier. Mijn verkoper heeft mij goed geadviseerd over een stofzuiger.
Ik ben erg blij met mijn aanschaf.

Jeroen 22-12-2023

Zeer goed geholpen. De medewerkers nemen de tijd voor je. Deskundige mensen en wat ze aanbieden is kwaliteit.

Tevreden klant uit Delfgauw 22-12-2023

Het was mijn eerste, maar bijzonder goede ervaring met deze zaak. Snel en goed geholpen, mijn buren hadden al een positief advies gegevens.

Van Vlaanderen 22-12-2023

Heel goede service, prettig personeel, kortom zeer tevreden. Koop daar al heel lang en wordt altijd uitstekend geholpen.

J. van der Wansem 22-12-2023

Na tel. contact over de wensen
m.b.t de ijskast kregen we goede info. Echter voor we bestelden moesten de inbouwmaten opgenomen worden wat heel vriendelijk en volgens afspraak gebeurde. Toen offerte gehad en besteld.Later per tel .afspraak over plaatsing.
Kwamen op tijd , vriendelijke en o.i.kundige mensen en hielpen nog bij het inruimen. En rekening op papier die we direct voldeden.
Dus: we blijven klant en blij dat we niet van een internetbedrijf afhankelijk zijn. Is betrouwbaar goed bedrijf.

Mark en Karin 22-12-2023

Mooi assortiment, goede uitleg en advies.
Eerlijke prijzen.
Vriendelijk personeel en vakkundig geplaatst. (Ingebouwd)

René van der Schee 21-12-2023

Fijne mensen en vakkundig, mooie kwaliteitsproducten en goede service, we zijn al jaren klant bij deze zaak naar volle tevredenheid

Leon Verschuuren 21-12-2023

Reserveren van artikel werkte perfect en kon zo afgehaald worden in de winkel.

Vriendelijke behulpzame medewerkers.

Tony 21-12-2023

Electroworld Wim van de broek, de beste zaak in de wijde omgeving!! Super klantvriendelijk personeel met kennis van zaken! Productkennis uitmuntend.
Belangrijk naar mijn idee bij aanschaf van ( duurdere) goederen service hier is ook prima!!
Aanrader dus

Ewald 20-12-2023

Na overleg heeft de verkoper de juiste Koelvriescombinatie uitgezocht die in de bestaande nis paste.Geweldig apparaat incl no frost. Goede service.Komen na wat is afgesproken.

Ingko 19-12-2023

de monteur was zeer ter zake kundig en behulpzaam bij het oplossen van de "storing" aan de wasmachine ('t was verontreiniging in het zeepbakje waardoor het waswater alle kanten op spoot, dus ook naast het wasmiddelbakje). Gaf daarnaast ook tips en tricks voor het onderhoud aan wasmachine en droger en hielp (telefonisch) gedurende enkele dagen het stappenplan af te lopen om de verminderde afzuiging van de afzuigkap in de keuken te verhelpen.

Inge 18-12-2023

Prettig om gebruik te maken van een winkel in eigen stad met een uitstekende service. Het werd snel geleverd en vakkundig gemonteerd.

Ferwerda Mariet 18-12-2023

Plezierige adviezen, goed luisteren naar wat ik graag wilde en ben heel tevreden met de “koop”.

Erica Solingen 18-12-2023

We hebben een mobiele verwarming gekocht van inventum.
Heerlijk warm op de werkkamer zonder dat de CV de geledigd aan moet.
Goede service en advies.

René 18-12-2023

fijne mensen. goede service.staan altijd voor je klaar.prima prijs. wat wil je nog meer.