Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3011 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jean Schreuder 11-12-2023

Super klantvriendelijk en een ondernemer waar de klant koning is! In geval van calamiteiten altijd bereid mee te denken en desnoods na sluitingstijd langskomen om probleem op te lossen. Geef mij maar de lokale ondernemers.

Vanessa 11-12-2023

Prima service. Als iets niet op voorraad is, krijg je een andere optie aangeboden. Het word snel bezorgd. Erg tevreden. Goede prijzen.

v. Dijk Electroworld 11-12-2023

De uitleg over de wasmachine was erg goed en eerlijk. Vriendelijk geholpen. Je bent nog echt klant in deze winkel en geen nummer.

Walter van de Vorst 11-12-2023

In de winkel correct geholpen bij de keuze van een nieuwe wasdroger. Duidelijk over de levertijd en uiteindelijk goed geïnformeerd over levermoment.

Niet verder zoeken ga naar van Leeuwen. 11-12-2023

Uitstekende service. Houden zo !!!! Vriendelijke benadering en deskundig. !!

Reparatie 11-12-2023

Het heeft wat lang geduurd, i.v.m. onderdeel wat niet voorradig was.
Prima service, en comunicatie.

Ramon 11-12-2023

Deskundig advies en vriendelijke mensen. De mensen van electro world weten precies waar ze het over hebben. Daardoor een andere televisie aangeschaft dan eerst de bedoeling was.
de op-hangservice was helemaal top. Hangt precies waar we willen. Kijken met veel plezier naar onze nieuwe tv

Richard sprong 11-12-2023

Wederom weer een snelle en goede service. Blij met mijn aankoop. Inductiekookplaat electrische oven. Fantastische winkel..

Norbert 11-12-2023

Website is makkelijk door te bladeren. Bestelling gaat vlot. Snel geleverd. Prima service.

Cindy Wiegmans 11-12-2023

Ik ben keurig geholpen in de winkel waar vriendelijk personeel was. Er werd op tijd gebeld toen de bestelling binnen was en het werd ook nog netjes voor mij in de auto gezet. De service was zeer netjes!

mw Bos 11-12-2023

Telefonisch contact gehad met Rick (Amersfoort). Heel fijn dat de mannen de wasdroger even de oude machine hebben getild en weer terug op de nieuwe machine hebben getild. Mooi op tijd, prima service en vriendelijk.

M.Hogenbirk 11-12-2023

Fijne mensen, persoonlijke benadering, goed advies, goede prijzen. in het verleden ook zeer goede service ervaren. Ik kom hier al jaren.

Peter 11-12-2023

Ouderwetse persoonlijke en degelijke service; persoonlijk contact; afspraak maken voor levering per telefoon, werd gebeld om datum en tijd af te stemmen; stipte levering; perfecte installatie. Net dat extra stapje naar klantvriendelijkheid!

Robbert 11-12-2023

Ik ben fysiek in de winkel geweest voor advies en de mogelijkheden. Personeel erg behulpzaam en daar goede adviezen gehad. Nette offerte en snelle afhandeling en daarna de levering. Het artikel ook laten afleveren op onze locatie, ook dat verliep netjes en snel. Dus al met al een prima bedrijf met goede prijzen en service

Kees IJzerman 11-12-2023

Snel en tijdig afgehandeld. Ik ben goed geïnformeerd over de verachte levertijd die uiteindelijk eerder was dan aangekondigd

Van den Heuvel 11-12-2023

Zeer vriendelijk en deskundig advies en de droger netjes geleverd en geplaatst

AWB159 10-12-2023

Prima omschrijving op website, in winkel toch nog gaan kijken. Super vriendelijk geholpen, snelle aankoop en afwikkeling. Volgens afspraak geleverd, zeer behulpzaam.

Addy Molewijk 10-12-2023

We zijn vriendelijk geholpen, hebben de juiste (ook op internet geziene)korting gekregen zonder te hoeven vragen, Willen graag bij fysieke winkels kopen om deze ook in de stad te houden. Televisie volgens afspraak geleverd en de oude meegenomen. We zijn zeer tevreden.

Gerard 10-12-2023

De zoektocht. Het begon allemaal met een kapotte volautomatische koffiemachine. Drama natuurlijk. Had geen fatsoenlijke koffie thuis. Wordt je natuurlijk niet vrolijk van. Natuurlijk kan je dan gewoon een apparaatje bestellen online. Maar ik vind het prettig om in een winkel zelf te zoeken en te bekijken. Zo doende kwam ik uit bij Electro World van Rij! Ik kon lekker op mijn gemak rond snuffelen zonder dat er gelijk een verkoper naast me staat. Het is een hele leuke winkel goed en eerlijk personeel. Meerdere machines bekeken en geslaagd met een aankoop.

Barbara 10-12-2023

Super fijn geholpen met het prikken van een bezorgdatum. De bezorging zelf ging vlot en netjes door 2 vriendelijke bezorgers. Een echte aanrader. Ik kom zeker terug !

Nico 10-12-2023

Zij hebben ons goed en snel geholpen bij de reparatie van onze Bosch koel/vries combinatie

L.F.Koppejan 10-12-2023

Ben al ca. 30 jaar klant van AVA Souburg en dit heeft hoofdzakelijk te maken met de professionele service, eerlijk en oprecht advies, gebaseerd op actuele inhoudelijke kennis (waar vindt je dit nog heden ten dagen).
Men maakt geen beloften welke niet waar gemaakt kunnen worden en de beloften die gemaakt worden, maakt men waar.
De prijs / kwaliteit verhoudingen zijn in vergelijk met anderen optimaal in balans.

John 10-12-2023

Alles netjes conform afspraak. Tijdblok mag eerder bekend zijn, zodat je daar eerder rekening mee kunt houden.

Fien Wolzak 10-12-2023

Ik ben tevreden over jullie service.
Daarom heb ik deze wasmachine bij jullie gekocht.
Ga vooral zo door.

n.v.t. 10-12-2023

van Leeuwen "VOOR DE WIT WAS" een vertrouwde zaak met leveringen up to date.