Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Johan kingma 07-12-2023

Mooie deal gemaakt, en ik had een mooie surround set van Phillips.
Helaas paste hij niet op de tv van mijn vriendin, maar ik kon hem gewoon weer inruilen en mijn geld terugkrijgen.
Dat is geen probleem bij Talsma.
Ben altijd tevreden

Mieke v loon 07-12-2023

Onze Siemens oven is door Hoppenbrouwers perfect gerepareerd prima service aardig personeel alles zo goed geregeld wij hebben dan ook besloten
Als wij iets nodig hebben dat zeker bij Hoppenbrouwers Udenhout gaan kopen

A. Pennings 06-12-2023

Al jaren koop ik bij Electro World en wordt daar altijd goed geholpen. Ze geven een eerlijk advies en de service is uitstekend!!

Familie Van Luinen 06-12-2023

De wasmachine is binnen een week na aankoop tot grote tevredenheid bezorgd en geïnstalleerd. Prima service!

Gerrit 06-12-2023

Alles volgens afspraak. Zeer keurige monteur die zeer netjes werkte. Ook de vervangen apparatuur werd meegenomen zoals beloofd. Wij zijn zeer tevreden en adviseren U deze zaak te onthouden.

Gerben 06-12-2023

Leuke winkel, goed en prettig geholpen en de gemaakte afspraken zijn tijdig en volledig nagekomen.

ja 05-12-2023

Goede service van begin van de aankoop tot het plaatsen. En heel vriendelijk personeel

Viijfhuizen A,J. 05-12-2023

Altijd vriendelijk personeel en goede service. Personeel is nooit chagrijnig ( is mijn ervaring).

M. Mulder 05-12-2023

Koeler uitgezocht op de site, maar besteld in de winkel, vanwege goede service

Ad Trompert 05-12-2023

Voor ons een dikke 10. Wij hebben afgelopen zaterdag een delonghi koffieapparaat gekocht. Al jaren kopen wij onze spullen bij Duynstee in Sassenheim. Deze mensen zijn erg ervaren en super vriendelijk. We worden altijd heel.goed geholpen en niets is teveel..Deze mensen verdienen een dikke pluim.

Wilma 05-12-2023

Nam ruim de tijd om informatie te geven over wasmachines. Ook onze vragen werden goed en rustig beantwoord. Werd ondanks dat Black friday er tussen zat, snel geleverd en aangesloten. Erg tevreden klanten dus! Fijn om in eigen woonplaats terecht te kunnen voor deze aankoop.

Michiel 04-12-2023

Dit is nog een winkel zoals ie moet zijn. Mensen met ervaring en kennis waar je iets aan hebt. Leuke authentieke sfeer, daar ga ik voor!

A..Janssen 04-12-2023

Goed advies. Hebben alle tijd voor je. Goede service. Overzichtelijke website.

Marcel 04-12-2023

Reparatieverzoek via de site ingediend om 3 dagen later te horen dat ze het te druk hebben, te ver uit hun postcode gebied óf te moeilijk. Ik zit omhoog met een kapotte wasmachine, maar dan moet je niet bij Electroworld zijn.

Vermeulen 04-12-2023

Prima bedrijf, prima service, heel klantvriendelijk! Denkt mee met de klant, komt beloftes na.

LJ Bult van Rozen 04-12-2023

Fijne winkel! Je wordt correct geholpen!
Meerdere apparaten aangeschaft en alles prima naar wens.
Ook reparaties worden heel goed uitgevoerd!

Paul 04-12-2023

Informatie over de wasmachine die wij via internet al bij onze top 3 keuze hadden gezet was dik in orde. Er werd ons nog op kleine details gewezen, die de doorslag gaven om deze machine aan te schaffen. De bezorging was conform afspraak en de machine werd keurig 1 hoog gebracht en aangesloten. Daarnaast wordt het glas van een in januari aangeschafte inductiekookplaat, die overigens vreemde plekken vertoont, kosteloos door hen vervangen. Top service.

Jan R 04-12-2023

Via advertentie bij deze winkel gekomen en ben net voor sluiting toch rustig en deskundig geholpen. Zeer vriendelijk personeel.

GR te B 04-12-2023

goede presentatie / actief meedenken / deskundig advies / installatie ter plaatse en duidelijke uitleg werking

Annemiek 04-12-2023

Prima contact en afhandeling van de bestelling.
De vaatwasser is vlot geleverd en mijn oude is netjes meegenomen.

Anita Borburgh 04-12-2023

Goede service nadat ik het apparaat in gebruik had genomen.
Hij gaf geen water omdat er lucht in de leiding zat.
De monteur heeft dit vakkundig verholpen .

Wim 04-12-2023

ons zelf nieuwe geluidsapparatuur cadeau gedaan. bij deze firma vriendelijk en uitstekend advies. ook nazorg is een pre om hier je artikel aan te schaften.

A den Ouden 03-12-2023

Nemen de tijd voor je en hebben verstand van zaken......fijne winkel met dito personeel

Catharina 03-12-2023

Erg klantvriendelijk geholpen en een goede uitleg gehad over het reinigen van de filters en programma’s.
Ook bij het bezorgen en installeren erg vriendelijk en goed geholpen.
Fijne winkel, en mooi in het eigen dorp.

Marijke 02-12-2023

Vriendelijke mensen die meedenken. Bezorgen ,uitleg over apparaat, goede service dus.