Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2942 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

S. van den Burg 28-11-2023

Goed advies in de winkel, snelle levering, op tijd afgeleverd en keurig geinstalleerd. Zeer tevreden.

T. van Leeuwen 28-11-2023

Deskundige, vriendelijke en klantgerichte hulp vooraf. Alvorens tot vervanging van de kapotte koelkast overgaan is, werd nog door de verkoper een suggestie aangedragen om te checken óf het apparaat daadwerkelijk kapot was óf niet. Niet gelijk willen verkopen dus, maar meedenken met de klant. Dat wordt gewaardeerd.

rene temmink 28-11-2023

hans brinkhuis electro world altijd goed
als ik nu voor mezelf kom of voor mijn moeder die wat nodig heeft ze brengen het snel
zijn altijd vriendelijk heb je vragen wordt het goed uitgelegd daarom kom ik er al jaren

Kees Boelhouwer 28-11-2023

Wij kopen hier voor 3 gezinnen en voor onze zaak al jaren onze producten, dit ook al die jaren met veel plezier. De service van Electro World Brenkman is uitstekend, de kennis die ze hebben is perfect, ze kunnen je heel goed informeren. Niets is te veel.

Ine 28-11-2023

Bij Wim Broek elektro heb je een hele goeie service , goeie uitleg, vriendelijk en klantgericht.
We kopen al heel lang onze elektro bij Wim .
Mooie zaak !

A.G. Smeele 28-11-2023

Electroworld Hamers in Vught heeft ale producten van JURA koffiemachines op voorraad. Reinigingstabletten en ook de filterpatronen voor de optimale werking van de JURA machine en de beste geur- en smaaksensatie van de vers gemalen bonen.

Mia Adriaans 28-11-2023

De winkel heeft een hele mooie uitstraling waar alles overzichtelijk staat tentoongesteld. Ook het assortiment is zeer uitgebreid. Maar nog belangrijker is de manier waarop je geholpen wordt. Je wordt altijd vlot geholpen door personeel wat goede uitleg kan geven over hetgeen ik aan wil schaffen.

Tamir Herzberg 28-11-2023

Al jaren klant, nog nooit teleurgesteld, altijd goede en heel persoonlijke service, ook meerder keren gered als er dingen stuk waren,
Ook altijd goed en deskundig advies. de persoonlijke noot vind ik heel belangrijk; die is er altijd.

Job. 28-11-2023

Prima behandeling zowel bij aankoop en levering. Graag beveel ik iedereen deze zaak aan.

Hans 27-11-2023

Zeer goed bereikbaar. Goede service van vakkundig personeel! Vriendelijk en behulpzaam!

electro world thijssen 27-11-2023

Fijne winkel vakkundig personeel,prima service!!!!!!!!!! Zeker een winkel waar we altijd naar toe zullen gaan,als we wat nodig hebben.

Henk Schra 27-11-2023

Omdat wij netjes zijn geholpen en de aflevering geweldig was . Onze volgende aankoop is zeker bij Stadhouder.

M. Somers 27-11-2023

Omdat het op de site niet lukte, telefonisch contact gehad. Alles werd keurig opgelost.

Kobus Wiffers 27-11-2023

De monteur was op de afgesproken tijd aanwezig.
Deze deed zijn werk netjes, vlot en kundig.
Tevens legde hij zeer goed uit wat het probleem van de wasmachine storing was.

Leon Martin 27-11-2023

Altijd aandacht voor de klant. Goede prijzen en prima spullen. Wij komen hier al vele jaren en zijn nog nooit teleurgesteld.

Zoetermeer 27-11-2023

Deze shop heeft vriendelijk personeel en je wordt goed geholpen bij het nemen van de juiste aankoop.

Wel/geen Black Fridaykorting 27-11-2023

We kwamen voor een strijkijzer van Philips. We hoopten dat het een Black Fridaydeal zou zijn, maar dat bleek niet het geval. Toen ik in de winkel even op internet keek bleek dat het bewuste strijkijzer te koop stond met een korting van bijna 30%. Bij Electroworld! Probeert mijn winkel (we zijn daar een trouwe klant, want lokaal!) hier nu een slaatje uit te slaan? De korting hebben we gekregen, maar ik heb er wel een vreemd gevoel aan overgehouden.
Ik beveel de winkel nog steeds aan, maar toch ...

Jan van Dam 27-11-2023

Geweldige service, vriendelijk te woord gestaan. En ook nog snel een nieuwe afwasmachine geleverd, netjes geplaatst.

Marian de Groot 27-11-2023

Komt afspraken keurig na , snel en netjes werk afgeleverd. Goed bedrijf!
Absolute aanrader!!

Anna 26-11-2023

Deze shop ligt in onze gemeente . daarom hiervoor gekozen.
We zijn vaker hier geweest en altijd goed geholpen.
Uitleg over apparaat is duidelijk .
Vriendelijk personeel . Verder nooit problemen gehad .
Volgende keer gaan we weer hier naartoe .

Monique 26-11-2023

Snelle reacties. Goede uitleg.
Snelle montage en uitleg erbij. Alles netjes achter gelaten.

Mariella Stamato 26-11-2023

We hebben dit keer geen product gekocht maar is een product gerepareerd die 3 jaar geleden bij Bunschoten Abcoude gekocht was. We kopen meestal bij Bunschoten vanwege de deskundigheid, de degelijgheid van de produkten en de uitstekende service.

D.Moes 26-11-2023

Wij vonden het een prachtige winkel door de verbouwing ,super mooi , we mogen graag even binnen kijken ,
We hebben een nieuwe mixer gekocht van Bosch.

E. Geurts 26-11-2023

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, vakkundig, perfecte service, nemen de tijd voor je, duidelijke uitleg en geen vraag is teveel, goed naar de wensen van de klant luisteren. Kortom: top!

M.P Meeuwisse 25-11-2023

Pas geopend personeel deed goed hun best met goede voorlichting en service begelijding.