Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elektro world Wim vd Broek Boekel. 25-11-2023

We komen al meer dan 40 jaar bij deze winkel goeie service en een goed advies bij elke aankoop die je daar doet

B.Haringa 25-11-2023

in het dorp. goed geholpen, en nog thuis bezorgd ook!!!!!

Kristel 25-11-2023

Zeer kundig, behulpzaam en vriendelijk personeel. Er goed geholpen en goed geadviseerd. En spulletjes fijn thuisbezorgd.

Jean Marc 25-11-2023

Fijn dat jullie in Abcoude zitten
Goed meedenken en service gericht.

Complimenten .....

A. van Sintmaartensdijk 25-11-2023

Mooie winkel. Grote keuze. Grote klantvriendelijkheid. Blij met het gekochte product

Yvonne K. 25-11-2023

Electroworld van Dijk in Zoetermeer is een leuke en overzichtelijke winkel. Je krijgt de gelegenheid om zelf rond te kijken, maar het personeel is ook in staat om te helpen en vragen duidelijk te beantwoorden. Dit alles zorgt ervoor dat de klant besluit om te kopen. Ook de bezorgers zijn vriendelijk en deskundig, hetgeen niet mijn ervaring is van de zgn “grote” ketens.

A. Veldhoen 25-11-2023

Super vriendelijk en klantgericht.
Altijd bereid om mee te denken en een prima service

Elly Roeffen 25-11-2023

Geweldige service . Altijd heel vriendelijk geholpen . ik weet niet wat ik meer moet zeggen. Ben altijd buitengewoon tevreden

Hotel Cafe Restaurant Koekenbier 24-11-2023

Wij kopen hier eigenlijk alles wat we nodig hebben en ze kunnen leveren. Prettige communicatie, snel geleverd en als er wat is staan ze er ook!! Echte aanrader!

G.A. van Ophem 24-11-2023

De uitstraling van de winkel is duidelijk en het gegeven advies professioneel.

Berrevoets 24-11-2023

Zeer vakkundig geholpen, droger volgens afspraak netjes op tijd geleverd en netjes op zijn plaats gezet en aangesloten.

Henk Bakker 24-11-2023

Persoonlijke benadering, vriendelijk personeel met kennis van zaken en geduld om alles uit te leggen en vervolgens vakbekwaam te adviseren.

Fred 24-11-2023

Online koelkast besteld, door een winkel dichtbij laten leveren.
Online stond binnen 3 tot 4 dagen in huis.
Helaas was dit na 9 dagen.
Maar makkelijke installatie, voor 115 euro kun je dit makkelijk zelf doen.
Ook fijn dat ze de oude koelkast meenamen.

Rint en Janny Massier 24-11-2023

Fijn bedrijf waar je graag koopt en wat belangrijk is : goede service! Wij kopen er gaag.

Walter de jong 24-11-2023

Snelle reactie op telefonisch ingesproken reparatie vraag.
Na contact via telefoon en WhatsApp, zijn de onderdelen besteld en is de wasmachine snel gerepareerd..
Superservice, zoals we die daar al jaren kennen.

Haaksbergse Laura 23-11-2023

Met een 10 jaar oude inbouwspot kwam ik naar de winkel, omdat ik op internet geen match kon vinden met welk type lampje ik nou nodig had. De medewerker gaf duidelijk aan waarom deze lamp niet meer gemaakt en dus geleverd werd. Er waren meerdere klanten in de zaak, waardoor er ook z.s.m. meerdere medewerkers toesnelden om iedereen te helpen.

Maarten Koper 22-11-2023

Wij hadden regelmatig goede berichten gehoord over de firma Stiphout . Daarom hebben wij nu voor hen gekozen en zijn daarin niet teleurgesteld . We zijn goed geholpen in de winkel en na de bestelling is alles snel , correct en vriendelijk afgehandeld.

Fam. van der Bijl 22-11-2023

Zeer prettig en ervaren personeel. Ze kunnen al je vragen beantwoorden, hebben echt kennis van zaken!
Geen vraag te gek en ze zoeken het anders met gemak voor je op. We worden altijd enthousiast ontvangen en het werk wordt met plezier gedaan, dat tref je niet veel meer. Daarom komen wij keer op keer terug naar Electro world in Haren.

Kuipers-Haarmode 21-11-2023

Allereerst super snelle service. Zeer vriendelijk, wordt altijd goed geholpen.

Frank 21-11-2023

vriendelijke eigenaar en personeel, professioneel, goed assortiment, uitstekende adviezen

Frank 21-11-2023

Maus 21-11-2023

Heel fijne en toegankelijke eigenaar. 2e keer iets gekocht hier en service is perfect.

Rob 20-11-2023

Al vele malen apparatuur gekocht bij de firma Brilman en zijn nog nooit teleurgesteld. Ook nu niet. Na een goed en eerlijk advies een mooie nieuwe smart tv gekocht. We zijn er blij mee.

H van Zanten 20-11-2023

Duidelijk advies proberen je niet iets aan te smeren.
Ze nemen de tijd voor je hoe druk het ook is.

Karin 20-11-2023

Heel vakkundig geholpen zowel in de winkel als bij de bezorging en aansluiten van me wasmachine superblij met mijn keuze