Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3011 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fam v.d.Kaaij 20-11-2023

de service van electroworld Wim van Leeuwen uit Wateringen is top. Wordt heel goed en snel geholpen. Denken mee voor een eventuele oplossing. Ik heb mijn zaak gevonden.

Bianca 19-11-2023

Je word er heel deskundig en super vriendelijk geholpen.
De service is ook super goed daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren

Harry peek 19-11-2023

Professioneel en vriendelijk geholpen bij de keuze van de aankoop.
Snelle en goede service bij levering van het nieuwe product.
Inname van oude product.

Maartje 19-11-2023

Deskundig en vriendelijk geholpen, zowel in de winkel als tijdens de inbouw thuis. Monteur(s) deskundig en alles netjes afgewerkt. Heel tevreden!

Sven 19-11-2023

Prima service je wordt correct behandeld .
Ze zijn van hun woord en kijken mee voor de goedkoopste oplossing

Wim Dijkstra 19-11-2023

De winkel is goed bereikbaar. De medewerkers zijn kundig, behulpzaam en erg vriendelijk. Men doet er alles aan om
de vraag of het probleem op te lossen zonder overheersend of dwingend over te komen. Top zaak!

Bianca L 19-11-2023

Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar. Ik was eerst een online koper bij een groot concern. Alles gaat goed totdat er iets kapot gaat binnen de garantie. Dan mis je het naar binnen kunnen stappen bij de winkel. Na mijn negatieve ervaringen heb ik besloten om nooit meer online te kopen

RMB1 19-11-2023

Makkelijk bestellen, goede aanbieding. Zeer vriendelijk personeel bij Electro World Hamer, top service.

Dick 18-11-2023

Ik kom graag bij Elthink spullen kopen
o.a koelkast diepvries en wasmachine enz
Service is top en zeer aardige verkopers

Martine 18-11-2023

Erg vriendelijk, goede productinformatie en perfect geïnstalleerd. Erg blij mee!

herman 18-11-2023

onderdeel koffiemachine geleverd.
Wel lang op moeten wachten, wat niet aan Brinkhuis ligt.
Goede service.

Jan van Delft 18-11-2023

Een apparaat kun je in veel winkels kopen, ons gaat het vooral over de eerlijke informatie in de winkel.
Ook de service vinden wij een belangrijk punt. Daar staat deze winkel om bekend.
Wij mochten dit ervaren doordat de aangeschafte T.V. niet goed werkte met de afstandsbediening van K.P.N.
Nadat wij dit hadden gemeld was er binnen een uur een monteur die het oploste.
Ook vind ik dat mag worden vermeld dat de monteurs die de apparatuur afleverde en installeerde erg vriendelijk waren en niet gehaast alles uitlegde.

Weet niet wat hiermee wordt bedoeld. 18-11-2023

Normaal gesproken was ik als Middelburger niet in Souburg terecht gekomen maar een kennis van mij was na veel ellende uiteindelijk door ** op prima wijze geholpen.

Mw. E.N. Akkerman 18-11-2023

Door de grote klantvriendelijkheid en de voortreffelijke service ben ik hier al jaren een trouwe en zeer tevreden klant.
Het personeel is heel betrokken en luistert goed naar de wensen van de klant.
De website is bovendien heel overzichtelijk en biedt een ruime keus. Kortom alle lof!

vd Eijkhoff 17-11-2023

Vriendelijk ingelicht over de mogelijkheden welke op korte termijn gerealiseerd werd.

Jan 17-11-2023

Super vriendelijk en vakkundig voorgelicht over onze aankoop. Ook de snelle levering en aansluiting was top.

Ricky 17-11-2023

Kwam voor 't eerst in de winkel. Werd gelijk vriendelijk te woord gestaan.
Er werd ook meteen meegedacht en gekeken.
Goede persoonlijke benadering.

Frits Sangers 17-11-2023

Deskundig advies,laat de keus goed bij de klant,er wordt niets opgedrongen.
Prima aflevering van het gekozen product ,goed geïnstalleerd.

Hennie Rubingh 17-11-2023

Erg vriendelijk en weten je goed te adviseren . Veel keus en als het er niet is word het besteld. Goede service

Agnes 17-11-2023

We zijn vakkundig en zeer goed geholpen om onze keuze te kunnen maken.
Supersnelle levering en door een vriendelijke monteur perfect geïnstalleerd.
We komen zeker terug!

koelma 17-11-2023

alles was goed geregeld in de winkel ben ik goed geholpen de monteur heeft alles goed geinstaleerd en veel uitgelegd alle bij een dikke 10

Connie huismann 17-11-2023

Ben zeer tevreden ik kon m zonder enige aanbetaling reserveren online en was al snel in de winkel bij jullie
Bekeken en meegenomen werd ook nog geholpen met tillen naar de auto echt heel blij mee

Bekius 16-11-2023

Medewerkers luisteren na de behoefte, vanuit deze informatie wordt een goed en passend product aangeboden.

Jolijn 16-11-2023

Hele goed service.
We hebben een steelstofzuiger op accu gekocht. Hier zou een 2e accu bij zitten maar helaas niet in onze doos. Netjes van de winkel toch een 2e accu gekregen.
Kortom top!

Frans & José Tanghe-Dellaert 16-11-2023

Verlinde is al jarenlang een kwalitatief prima zaak hier in de stad. Dus toen we een nieuwe TV nodig hadden was de keuze weer snel gemaakt. Prijstechnisch was het weer aantrekkelijk en de uitleg en service helemaal super goed.