Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2958 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Barbara 10-12-2023

Super fijn geholpen met het prikken van een bezorgdatum. De bezorging zelf ging vlot en netjes door 2 vriendelijke bezorgers. Een echte aanrader. Ik kom zeker terug !

Nico 10-12-2023

Zij hebben ons goed en snel geholpen bij de reparatie van onze Bosch koel/vries combinatie

L.F.Koppejan 10-12-2023

Ben al ca. 30 jaar klant van AVA Souburg en dit heeft hoofdzakelijk te maken met de professionele service, eerlijk en oprecht advies, gebaseerd op actuele inhoudelijke kennis (waar vindt je dit nog heden ten dagen).
Men maakt geen beloften welke niet waar gemaakt kunnen worden en de beloften die gemaakt worden, maakt men waar.
De prijs / kwaliteit verhoudingen zijn in vergelijk met anderen optimaal in balans.

John 10-12-2023

Alles netjes conform afspraak. Tijdblok mag eerder bekend zijn, zodat je daar eerder rekening mee kunt houden.

Fien Wolzak 10-12-2023

Ik ben tevreden over jullie service.
Daarom heb ik deze wasmachine bij jullie gekocht.
Ga vooral zo door.

n.v.t. 10-12-2023

van Leeuwen "VOOR DE WIT WAS" een vertrouwde zaak met leveringen up to date.

C&C 10-12-2023

Wij komen graag bij Electroworld in Boekel. We hebben er al meerdere apparaten (onder andere tv, internetradio en droger) aangeschaft afgelopen 3 jaar en zijn heel tevreden. Vriendelijk personeel en goede service, ook bij montage aan huis.
De laatste aanschaf is een olie gevulde radiator. Wij hadden al op internet gekeken, maar omdat we lokaal willen kopen, zijn we weer naar Wim v.d. Broek (Electroworld) in Boekel gegaan.

HvB 10-12-2023

Prima service, apparatuur netjes ingebouwd. Ideaal voor mensen die niets hebben met techniek en het digitale tijdperk.

Natasha 09-12-2023

Wij werden in de winkel klantvriendelijk te woord gestaan en vakkundig geholpen.
De vaatwasser die ik online gezien had, is het uiteindelijk niet geworden. De vaatwasser die we gekocht hebben is vele malen beter en ruimer.
De mannen die ‘m geplaatst hebben, hebben keurig werk geleverd. Ze dachten echt mee om ‘m zo mooi mogelijk in te bouwen, zodat ze niet in de plint hoefden te zagen.
Erg tevreden klant!

Jan en Thea 09-12-2023

Uitgebreide keuzes uit een groot sortiment
Vakkundig advies en een uitgebreide service met vriendelijk personeel

Henk Brandt 09-12-2023

Na telefonisch contact met electroworld Bunschoten een installatiedatum voor de afwasmachine gekregen. De monteurs kwamen op de afgesproken ochtend en hebben de oude afwasmacine verwijderd en de nieuwe gebruiksklaar geinstalleerd.
Het nieuwe apparaat werkt vlekkeloos

Coen 09-12-2023

Voor Electroworld gekozen hoewel prijs ( ik kreeg 100 Euro korting op de geadverteerde prijs ) nog wel hoger lag dan bij andere Internet aanbieders..
Fysieke / lokale winkel toch makkelijker als je onverhoopt toestel terug zou moeten brengen vanwege storing / garantie.

Gert 08-12-2023

Toen ik een wasmachine wilde kopen ben ik naar electroworld van Dijk gegaan ,ben daar goed geadviseerd door een vriendelijke verkoper ,waar ik echt vertrouwen in had ,de wasmachine werd binnen een week geleverd , en bezorgd door ook weer vriendelijke en nette jongemannen ,werd keurig geïnstalleerd en uitgelegd hoe hij werkte,en de oude wasmachine werd mee retour genomen.

Ire 08-12-2023

Gewoon een super bedrijf Punt waren er maar meer van helaas .De service staat daar nog voor op.

Marijke Visser-van Overeem 08-12-2023

Altijd hebben we lokaal gekocht. Dan krijg je de beste service. Ook nu ij de aankoop van een inbouw koel/vrieskast hebben we goede ervaringen.

C Kalkman 08-12-2023

Online een koelkast besteld , volgende dag werd ik teruggebeld ter verificatie van de bestelling en het maken van de afspraak voor de levering en plaatsing.
Op de dag van levering stonden de monteurs op de afgesproken tijd op de stoep en hebben de oude koelkast netjes verwijderd en de nieuwe ingebouwd.
Dit alles volledig naar wens.
Dik tevreden dus over de service!!

W.v.d.Galiën 08-12-2023

Deskundig, menselijk, goede raad, vriendelijk en snelle hulp en een zeer duidelijke uitleg.

Gert 08-12-2023

Al vele jaren kopen wij onze electrische artikelen zoals tv, inductieplaat, koelkast en nu ook een wasmachine bij Electroworld Van der Meulen in de Brinkstraat in Baarn. Het waarom is heel simpel.
In de winkel een heldere uitleg met een goede prijs voor de wasmachine. Ter info, bij Coolblue bleek hij achteraf hetzelfde te kosten.

Het plaatsen van de wasmachine ging snel, gevolgd door een duidelijke uitleg over hoe die werkt. De oude machine werd afgevoerd door hun.
Uit ervaring weet ik als er iets mis met een door hun geleverd apparaat zij, na melding daarvan, dezelfde dag bij mij op de stoep staan. Zaken doen met dit bedrijf is volledig ontzorgen voor ons, het komt altijd goed.

Jolanda Verheugt-Sebregts 08-12-2023

Super van te voren aangegeven hoe laat, klopte exact met de tijd. 2 heel aardige jongens die alles op zijn plek hebben gezet.

M. De graaf 08-12-2023

Goede en eerlijk advies van de verkoper.sociale medewerker. Genoeg keuze.
Klantvriendelijk

johan 08-12-2023

via via gehoord over deze zaak en vriendelijk geholpen en vriendelijk en deskundig personeel

Prima winkel 08-12-2023

Prima winkel Bunschoten in Abcoude
Goed geholpen fijne service vriendelijk en kundig personeel.

Pietje Puk 07-12-2023

Mooie nieuwe winkel. Vriendelijk en behulpzame medewerkers. Prima geholpen en snelle bezorging.

M. Verbruggen 07-12-2023

Vriendelijk en zeer kundig personeel. Ze weten wie je bent en hebben echt interesse. En er is altijd een lekker kopje koffie. TOP bedrijf

Visser Wapenveld. 07-12-2023

Ze zijn heel vriendelijk, wordt heel fijn geholpen. En is voor ons makkelijk zo dicht in de buurt, en kunt altijd terecht met al onze vragen.