Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Christina and Erwin Louwman 01-12-2023

We really like this shop and have bought all our new appliances here in the last 2 years. A dishwasher, 2 ovens, washing machine and dryer and in built fridge. The staff are always really friendly and helpful and the service for installation is great.

Electro World van Dijk ,Bergschenhoek 01-12-2023

Niets dan lof , vriendelijk goeie uitleg bij de koop Bezorging vriendelijk en geduldig bij het installeren van TV

Riekie 01-12-2023

Goed advies, ik vind het belangrijk als er stukken zijn, je de winkel kan bellen en zij gaan het regelen. Goede service. Bestelling keurig op tijd. Super aardige bezorgers. Belangrijk: de middenstand ondersteunen 😃

Alain 01-12-2023

Wij komen al jaren bij Hamers electroworld.nl omdat wij altijd even vriendelijk en behulpzaam geholpen worden en omdat de service uitstekend is.

OnnO de Geus 01-12-2023

Fred (eigenaar) is altijd bereikbaar en heeft maar een half woord nodig en super enthousiast.

Boris 01-12-2023

Fijne zaak! Uitstekende service! Goed geholpen door een fijne medewerker. Ook heb ik uitleg gehad over het gebruik van een droger.

Heleen 01-12-2023

Heel prettige persoonlijke behandeling , goed geadviseerd.
Onze nieuwe inbouw koelkast is zorgvuldig en vlot geplaatst.

Mieke 01-12-2023

Heel simpel, eerlijke en goede service.
Montage van de inbouwkoelkast is nauwkeurig uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden over het vakmanschap.

G.H.R Harms 30-11-2023

Tevreden over het product en zeer tevreden over de bezorger die de wasdroger voor ons heeft geïnstalleerd (terwijl hij dat niet had hoeven te doen) en duidelijk tekst-en uitleg gaf. Deze service is door ons zeer op prijs gesteld. In het , lange, verleden al klant bij Kortman geweest en de hernieuwde kennismaking is ons goed bevallen

Cindy van Vugt 30-11-2023

Ik bestel een stof zuiger die thuis bezorgd zou worden de volgende dag, vervolgens duurt het bijna een week. Als ik zelf contact op neem met de winkel in Boekel , word ik ook niet erg begripvol en behulpzaam te woord gestaan. Eerder aan de botte kant..
Ik moet er maar begrip voor hebben dat ze met Black Friday gesloten zijn (wat heeft dit met bezorging te maken?? )
Er wordt ook niet met mij contact opgenomen ; ik moet zelf verschillende keren bellen.
De stofzuiger was wel in de winkel inmiddels , maar ze kunnen hem pas na het weekend bezorgen . Als ik hem nodig heb kan ik hem zelf komen ophalen. En dit terwijl ik toch in de prijs betaal voor incl bezorging.
Voor mij dus geen elektroworld meer.

Astrid en Patrick 30-11-2023

Mijn vriend koopt al zijn elektrische apparatuur bij jullie.
Zo steunen wij de dorpsgenoten.
Wij zijn goed en vakkundig geholpen.
Goede informatie gekregen en informatie toen het thuis bezorgd en geplaatst werd.
Ga zo doen!

Bert 30-11-2023

Instalateur was mooi op de afgesproken tijd aanwezig..Perfecte installatie en goede uitleg op al onze vragen zeer goede service.

Pielaat 30-11-2023

Nieuwe zaak in Goes. Blij met nieuwe electro zaak. Eerste ervaring bij bezoek is als prettig ervaren. Goede ontvangst.
Goede info door verkoper .

Simone 30-11-2023

Laptop gekocht voor € 359,- met alle "Office" producten, dacht ik, maar bij thuiskomst bleek er niets te werken.
Moest ik voor €95 Office pakket te moeten kopen en heb ik voor €50 een Computer man in ons dorp moeten betallen, om Outlook voor mijn emails te installeren..!!??

Peter van Dijk 29-11-2023

Website overzichtelijk en duidelijk. Daarna winkel 2 keer bezocht. 1e Keer voor oriëntatie van een inductiekookplaat, 2e keer voor de daadwerkelijke aankoop. Erg vriendelijk personeel met verstand van zaken. Nemen de tijd voor je en denken goed mee.
Product gelijk mee kunnen nemen. Erg tevreden!

a sonneveld 29-11-2023

het is prettig winkelen goede informatie en zeer goede service en een ruime keuze en makkelijk in de gemeente

Diny 28-11-2023

Vertrouwd - vriendelijk en behulpzaam personeel- goede service- kopen we eigenlijk altijd wat we nodig hebben .

Ik weet niet wat hier wordt bedoeld 28-11-2023

Prima winkel, waar ik al jaren gebruik van maak. Vriendelijk, klantgericht en goede service!
Dus niet online gewinkeld, maar rechtstreeks naar de winkel.

S. van den Burg 28-11-2023

Goed advies in de winkel, snelle levering, op tijd afgeleverd en keurig geinstalleerd. Zeer tevreden.

T. van Leeuwen 28-11-2023

Deskundige, vriendelijke en klantgerichte hulp vooraf. Alvorens tot vervanging van de kapotte koelkast overgaan is, werd nog door de verkoper een suggestie aangedragen om te checken óf het apparaat daadwerkelijk kapot was óf niet. Niet gelijk willen verkopen dus, maar meedenken met de klant. Dat wordt gewaardeerd.

rene temmink 28-11-2023

hans brinkhuis electro world altijd goed
als ik nu voor mezelf kom of voor mijn moeder die wat nodig heeft ze brengen het snel
zijn altijd vriendelijk heb je vragen wordt het goed uitgelegd daarom kom ik er al jaren

Kees Boelhouwer 28-11-2023

Wij kopen hier voor 3 gezinnen en voor onze zaak al jaren onze producten, dit ook al die jaren met veel plezier. De service van Electro World Brenkman is uitstekend, de kennis die ze hebben is perfect, ze kunnen je heel goed informeren. Niets is te veel.

Ine 28-11-2023

Bij Wim Broek elektro heb je een hele goeie service , goeie uitleg, vriendelijk en klantgericht.
We kopen al heel lang onze elektro bij Wim .
Mooie zaak !

A.G. Smeele 28-11-2023

Electroworld Hamers in Vught heeft ale producten van JURA koffiemachines op voorraad. Reinigingstabletten en ook de filterpatronen voor de optimale werking van de JURA machine en de beste geur- en smaaksensatie van de vers gemalen bonen.

Mia Adriaans 28-11-2023

De winkel heeft een hele mooie uitstraling waar alles overzichtelijk staat tentoongesteld. Ook het assortiment is zeer uitgebreid. Maar nog belangrijker is de manier waarop je geholpen wordt. Je wordt altijd vlot geholpen door personeel wat goede uitleg kan geven over hetgeen ik aan wil schaffen.