Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ben en Ans 05-01-2024

Superservice. In de winkel in Hillegom uitstekend voorgelicht m.b.t. de aan te schaffen warmtepompdroger. Ook de aflevering en installatie op de 1e etage is vlekkeloos en accuraat uitgevoerd. Wij komen graag nog eens terug bij Schoonderbeek.

Marianne 05-01-2024

Wij hebben gekozen voor Electro World Vos, omdat er in Numansdorp geen andere winkel is om een tv te kopen. De verkoopster was zeer deskundig op het gebied van mogelijkheden, aansluitingen, instellingen enz. Erg klantvriendelijk ook. Wij zijn er erg prettig geholpen.

Martin 05-01-2024

Prettig geholpen door een kundige medewerker en een goed advies gekregen voor aankoop van een wasmachine en wasdroger. Goede kwaliteit en prijsverhouding. Beide gekocht en levering kon op het moment dat het voor ons het best uitkwam. Top.

Tevreden 05-01-2024

Supergoede service. Onze nieuwe tv voldeed niet aan de verwachting. Het beeld was niet scherp te krijgen. Na contact met Electro world en onze internetprovider werd het niet beter. Van Electro World mochten we een nieuwe tv uitzoeken. Super!! Wij zijn blij

Jenny 05-01-2024

Klantvriendelijk, goede en snelle service.
Wasmachine kon dezelfde week nog geleverd worden omdat het op voorraad was. Geleverd, naar zolder gebracht, oude ook meegenomen. De medewerkers hebben mijn schoonmoeder uitleg gegeven en met eerste wasje geholpen. Top service.

Silvia 04-01-2024

Veel keus waardoor je jouw specifiek product makkelijk uit kunt zoeken
Pas laat besteld en de volgende ochtend al gebeld dat ze het al kwamen brengen
En een uur later zelfs al geïnstalleerd
Top

Frank te Lintelo 04-01-2024

vriendelijk medewerker, correct en netjes behandeld. Hadden alle tijd voor mij

Loek en Marja 04-01-2024

Wij zijn erg tevreden, heel klantvriendelijk, goede uitleg over het product en de bezorgers zeer vriendelijk, meedenkend en goede uitleg van het gekochte product . In ons geval een wasmachine 👍 gewoon TOP

Aly 04-01-2024

Fijn geholpen in de winkel en de wasmachiene is keurig netjes geplaatst, net en beleefd personeel

H van der kuil 04-01-2024

Monteur optijd maar probleem van stank na centrifugeren blijft helaas
Morgen komt erweer iemand

Fam. G. Appeldoorn 03-01-2024

Goede voorlichting over het gekochte product en een heel goede service !
Wij komen er graag

David Nijssen 02-01-2024

ik ben zeer tevreden over de service en producten , zaterdag 24 dec. voor de kerst rond 1 uur in de winkel in Goes een tv besteld en dezelfde middag kwamen ze uit eigen initiatief de tv nog aansluiten zodat we het kerst weekend al konden kijken . dat noem ik nou meedenken en leven met de klant , proficiat , ga zo door
.......

Irene 02-01-2024

Artikel was netjes voor mij weggezet en ingepakt. Prettig te woord gestaan, ook over andere producten en vlot geholpen.

Theo 02-01-2024

Wij kregen onze Löwe TV (een paar jaar geleden bij van Dijk gekocht) op enkele onderdelen niet werkend.
(*) heeft ons hierbij uitstekend geholpen door alle functies weer te laten werken.
Dank voor de snelle aktie

D. 01-01-2024

Prettige bediening, goed advies en duidelijke uitleg.
Concurrerende prijs. En eindelijk eens geen, zoals zo vaak, "zoek het zelf maar online uit".

Perfecte service in Haaksbergen! 01-01-2024

Electroworld Breukers in Haaksbergen levert supersnelle, correcte, eerlijke en klantvriendelijke service. We doen al jaren zaken met deze winkel en tot nu toe prima naar onze zin.
Onze oven deed het op zich nog goed, maar na overleg zijn we tot aanschaf van een nieuwe overgegaan. Het ging om een kapot glazen beschermkapje dat niet meer geleverd kon worden voor onze (inmiddels oude) oven. Onderdelen waren niet meer te leveren. Op een dinsdag gebeld en vrijdags werd de nieuwe oven al thuis afgeleverd en netjes geinstalleerd.

Erik 01-01-2024

Wat een fijne winkel en wat een top adviseurs. We kwamen voor een opvolger van onze oude radio. Na uitgebreid advies en het laten horen van diverse opties hebben de keuze gemaakt voor een Bluesound. En tot nu zeer tevreden!

De Kleermaeker 01-01-2024

Royale winkel met veel uitgestalde apparatuur e zeer vriendelijk en bekwaam personeel!

Petra jeanette Bosson 01-01-2024

Het werd netjes afgeleverd gemonteerd, ook de verpakking mee teruggenomen 😀👍🏻

Superservice 31-12-2023

De levering was correct uitgevoerd en bij de installatie bleek dat het stopcontact of de zekering niet functioneerde van de droger.
Men heeft direct een collega ingeschakeld en die heeft direct na de feestdagen gratis het euvel verholpen opdat en de droger en de wasmachine tegelijk kon werken. De wasmachine was ook reeds 2 jaar geleden geleverd door de fa Schoonebeek uit Hillegom.
Schoonebeek is een bedrijf waar de mensen er achter ,zich betrokken zijn met hart en ziel bij de firma. Top !

Nynke Boonstra 31-12-2023

Vriendelijke en goede service. Medewerkers zijn vakkundig en kunnen daarom goed helpen

Liesbeth van Houten 31-12-2023

Goed advies, vriendelijke snelle service, altijd heel tevreden over deze zaak!

Peter 31-12-2023

Wat ben ik blij dat ik vorige week bij eletroworld ben binnen gewandeld. Ik wilde een nieuwe TV. Op sites zie je zoveel televisies dat je echt niet meer weet welke de beste keuze voor jou is. Wilde dan ook eigenlijk naar een grote winkel. Tot dat ik bij ons in Spijkenisse ineens dacht aan Eletroworld.

Je word niet gelijk lastig gevallen en ze geven je de tijd om eerst even op je gemak rond te lopen. En dan komen ze helpen. Eerlijk en goed advies en luisteren goed naar je wensen die je hebt voor een nieuwe tv.

Ook de installatie die gisteren is gedaan was super geregeld. Vriendelijke jongens die nog even geholpen hebben het aanbrengen van mijn led verlichting achter op de tv en netjes de rommel ook weer meegenomen.

Dus ja ik ben blij dat we nog steeds winkels hebben met een goede service.

Dirk van der Zwaag 31-12-2023

We zijn al jaren klant bij Hartelust en ook deze keer hebben we prima advies gekregen en is de gekochte apparatuur snel en goed geleverd en geinstalleerd. Top dus en zeker aan te bevelen.

droomers 31-12-2023

Levering was OK en correct en snel (omdat wij het voorwerk al hadden gedaan). Uitleg machine ook correct.