Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Tonny 07-04-2022

Goede informatie over producten, goede afspraken te maken en goede service. Een hele fijne winkel.!!!

hanssen 07-04-2022

Goede service , zoals we gewend zijn bij vorige aankopen. Ondanks onzekerheden bij de bestelling omtrent leverdata, toch relatief snel geleverd en geinstalleerd.

Niels 07-04-2022

Snelle en correcte service. Ze kunnen snel leveren en denken graag met je mee. Ze willen altijd eerst kijken of het te repareren is en geven eerlijk advies al het niet meer te repareren is. Uiterst tevreden!

Wiepko 07-04-2022

Zeer snelle service en ook binnen een minuut was alles duidelijk. Helaas was de wasmachine totaal niet meer te redden, maar ook gelijk een tip voor een nieuwe. Het is fijn om te weten dat er zo snel hulp komt.

Raul G. Dupuy 07-04-2022

I like the service speed and product's quality. I called last Wednesday and I got a visit the same day. Got the product the next one and an quick and clear training on how the installation procedure is.

petra put 06-04-2022

Onze wasmachine ging kapot. electro world Apeldoorn heeft ons geholpen. en met hun snelle service konden we de volgende dag weer wassen. Levering en aansluiten ging super snel. bedankt

Ans Boots 06-04-2022

Vriendelijke ontvangst moest de radio opnieuw laten instellen Werd meteen een afspraak gemaakt. Is ook nagekomen en keurig in orde gemaakt door Harm.

Ann 06-04-2022

Lokale winkel met zeer behulpzame en deskundige en service gerichte vriendelijke medewerkers.
Groot assortiment van producten

Lucia van Diemen 06-04-2022

De ontvangst in de winkel was prima. De service ook en het installeren ging ook goed. Ze hebben zelfs geholpen bij een apparaat aansluiten wat niet bij electro world was gekocht.

Fam. Suitela 06-04-2022

Het ziet er netjes, overzichtelijk en geordend uit. Vooral uitnodigend voor de klant!!

Kloosterholtje 06-04-2022

Een goed onderbouwde mening over deze winkel ? .. dat word van mij gevraagd .
Het is een echt typisch familie dorps zaakje . Maar ver buiten het dorp kom je hun bezorg/servies auto tegen .
Op gezet door hun ouders voortgezet door broer en zus . Alles wat over de vloer kwam van dit bedrijf . Werkte er graag . En dat merkte je als klant

Ruimschoot voldoende kennis in deze zaak . Maar geen mens kan alles weten . Maar in een zaak waar men dan durft te zeggen dat ze iets niet weten . Daar zitten de echte vak mensen . Geen verhaaltje om je vraag heen verzinnen . Geen ingestudeerde begroetingen en antwoorden die ook ik kreeg in verkoop cursus . Waardoor ik bv altijd nog met tegen zin de Kruidvat binnen loop .

Dit bedrijf is "HET" schoolvoorbeeld waarom je NIET online wil kopen .
De online site is er wel en ook echt goed . Maar je stap er graag naar binnen voor het laatste stukje advies .

Over de serves valt wellicht veel te zeggen .
Maar veel makkelijker en korter is het om evt klachten daar over te melden.
Ik heb ze niet .. na ja ben echte Holander . het is altijd te duur natuurlijk maar das logies .
Liefst geld toe natuurlijk . Maar kwam nog nooit wat tegen wat elders heel veel goed koper is .

Audry 06-04-2022

Voor de beste service moet je hier zijn.
Erg klantgericht en zeer vriendelijk.
Mn magnetron kon worden bezorgd, maar omdat ik hem meteen wilde meenemen, heeft de aardige Meneer hem zelfs voor me in de auto gelegd.
Ik kom hier zeer zeker terug!

Eddy 06-04-2022

Super correcte en vriendelijke service.
Klant staat centraal en gewoon een eerlijk verhaal waarbij je nog ouderwetse service en vertrouwen vindt.

Dick van Delft 06-04-2022

Zeer tevreden over uitleg in de winkel en top monteurs tijdens de installatie. Duidelijke uitleg.

Kim 05-04-2022

Enorm goede service van Electroworld van der Meulen mogen ontvangen.
2 minuten na mijn e-mail aanvraag werd ik al gebeld en 5 min later stond er een afspraak ingepland om te komen kijken naar de mogelijkheden van gas naar inductie te gaan koken.
Er is een passend voorstel gedaan, in lijn met het besteedbare budget en snel na goedkeuren offerte is de inductiekookplaat gemonteerd, met aanpassing naar Perilex aansluiting en op maat zagen van het keukenblad.
Ik wil van der Meulen dan ook van harte aanbevelen.

Zanardi-1969 05-04-2022

Niet de goedkoopste maar wel goed advies, afspraken nakomen en keurige bezorging & installatie.

Tessie Horn 05-04-2022

Ik werd telefonisch vriendelijk te woord gestaan en de monteur kwam de volgende dag al langs.
Toen onze afwasmachine niet meer te repareren viel hadden we binnen een paar dagen weer een nieuwe in huis die keurig werd geïnstalleerd.

HJR Dulfer 05-04-2022

Mijn inbouw koelkast ging kapot. Radio Vos gebeld met de vraag te komen repareren. Volgende ochtend stond men op de stoep en wat bleek: helaas was mijn koelkast niet meer te repareren. De maten van de inbouwkoelkast werden opgemeten en binnen een paar uur had ik een offerte voor verschillende merken en uitvoeringen. Ondertussen werd even een tijdelijke koelkast gebracht zodat ik mijn koude spullen goed kon bewaren.
Nieuwe koelkast werd keurig binnen de afspraak geleverd en ingebouwd.
Dit is gewoon de reden waarom ik naar Radio Vos ga. Goede en zeer vriendelijke service.

Paul 05-04-2022

Ik ben zeer tevreden en altijd goed geholpen vriendelijke mensen daarom dat ik steeds terug kom op moment dat ik iets nodig heb site is goed en duidelijk heb goed gevoel en betrouwbaar groetjes paul

Julie 05-04-2022

Vriendelijk personeel en zeer goede uitleg over het apparaat.
Achteraf gezien is deze winkel veel te duur.
Zelfde apparaat, stofzuiger van Philips, is bij Bol.com 30 euro goedkoper + nog eens 30 euro cashback.
Dat is balen !!

CvR 05-04-2022

Gewoon een eerlijk bedrijf waar de klant klant is en geen nummer.
Staan altijd voor je klaar en hebben steeds een passende oplossing voor de klant!

Een TOP ZAAK, met TOP medewerkers.

Kees van Riel 05-04-2022

Zeer kundig advies ontvangen en ook , nadat mijn aanpassingen m.b.t. analoge radio naar digitaal niet waren gelukt, meteen het aanbod om telefonisch mij verder op weg te helpen. Nu alles in orde!

J.P. Visschedijk Wagnerstraat 20, Haaksbergen 05-04-2022

prettig geadviseerd en een senseo koffiezet apparaat tot tevredenheid gekocht.

Rudy 05-04-2022

De verkoper neemt de tijd voor je en geeft een zeer goede uitleg en hulp bij het kiezen.
TOP!!

Van Bruggen 04-04-2022

Prima een snelle levering en installatie op een moeilijke positie en uitstekende toelichting en instructie