Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2935 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

F.lautenbach 21-08-2023

Goede informatie, snelle levering. Alles goed geïnstalleerd en vriendelijk!

Jop 21-08-2023

Gewoon een goed bedrijf. Die met jouw wens een mogelijkheid heeft of vind. Ik heb weinig met online aankoop. Aardig en gezellig personeel . Service is top . Mijn winkel .

Wil en Ellen ZH 26 21-08-2023

De mensen van de winkel in Ouddorp hebben ons fantastisch geholpen. Meedere mogelijkheden besproken met alle voor en nadelen. Mochten het even uitproberen. Veel begrip voor onze situatie. Duurde daardoor allemaal wat langer. Uiteindelijk is alles nu goed aangesloten en hebben we prima beeld.
Heel erg bedankt !

Sjaak van Berkel 21-08-2023

Uitstekende service. Zowel in de winkel als tijdens installatie erg goed geholpen.

H.Coone -Eijsakers 21-08-2023

Er werd de tijd genomen om tot de juiste keuze te komen. We werden voldoende van goed advies voorzien en voorgelicht wat de mogelijkheden waren om tot een goede keuze te komen . We hadden vooraf inlichtingen ingewonnen om onze eisen te verwezenlijken. We waren op de juiste plaats voor een tv aan te schaffen en zijn tevreden.

Arjan 21-08-2023

Snel geholpen en goed advies voor een nieuwe Miele wasmachine voor een groot gezin!

Wessel 20-08-2023

Bij eerste bezoek voor een TV heel goed geholpen bij het uitzoeken. Het is een LG geworden ik heb hem nu een week en het beeld is prachtig qua kleuren. Ben er blij mee. Binnen een week bij mij thuis opgehangen. En de oude TV in m’n slaapkamer geïnstalleerd als service. Kortom een bedrijf naar m’n hart

Mol Sandra 20-08-2023

Geweldig geholpen bij Brenkman in Culemborg, er werd uitgebreid de tijd genomen en er werd goed naar mijn persoonlijke wensen geluisterd.

beyko 20-08-2023

de klantvriendelijkheid en de bereidheid om je een goed product te verkopen.Dat is de kracht van deze winkel .De klant staat op de eerste plaats.

Ada 20-08-2023

Vriendelijk personeel alles wordt goed uitgelegd. Echt zeer te vreden ga hier zeker vaker wat kopen prima service.

Oosterhof 20-08-2023

goed bedrijf, snelle service, zeer vriendelijk personeel, zowel in de zaak als het team onderhoud.

Een dikke vette 10!!!

Ron Wehrmann 20-08-2023

Kwam binnen om te kijken voor een tv , werd aangesproken door Rick zeer behulpzaam en veel info een goede zaak .
Binnen een half uur de tv opgehaald en zeer tevreden over afhandeling en service .
Zeker voor herhaling vatbaar .

yvonne 20-08-2023

prima service, goed geholpen met goed advies. Snelle levering van de wasmachine.

WKvP 20-08-2023

Klanten krijgen deskundig advies, Electro World Talsma komt gemaakte afspraken na en leveren een prima service .

Arjo 20-08-2023

Goede en eerlijke voorlichting in de winkel. Wij zijn zeer tevreden over apparaat.

Ruud 20-08-2023

Lokale winkel met zeer goede service, vriendelijk personeel en een uitgebreid assortiment

a.g.a.peeters 20-08-2023

Niet van tevoren even bellen als ze komen, hebben mij gezegd dat het zou gebeuren, plus niet tevreden over aflevering namen de verpakking niet mee

Mart B. 20-08-2023

No Nonsense, deskundig advies.
Realistisch vergelijking van mogelijke alternatieven.
Snelle levering, volgens afspraak.
Installateur was vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

R.Keinhorst 20-08-2023

netjes geholpen met juist advies zonder poespas geen mooie praatjes zoals het hoort toch!

Daan Arnken 20-08-2023

Meerdere malen zaken gedaan met Electro woelde.
Alle tijd van de wereld om je goed advies te geven

jos 20-08-2023

super behandeld nemen de tijd en uitleg was goed te begrijpen .montage op tijd en wordt goed gedaan gaan niet weg voor alles werkt.

MdR 20-08-2023

Je krijgt in deze winkel goed advies, ze nemen even de tijd en leggen alles duidelijk uit. Ik had een wasmachine nodig. De voor en nadelen van de verschillende machines werden duidelijk uitgelegd er wordt goed meegedacht. De machine is geïnstalleerd en de programma’s werden nog een keer doorgenomen. Gewoon goede service.

K.k. 20-08-2023

Vriendelijke mensen en winkel veel keuze, goede aflevering. Heb er meerdere apparaten gekocht

Paul 20-08-2023

Prima winkel. Goed en deskundig advies. Onze vaatwasser was 2 dagen voor de vakantie stuk gegaan, ze hadden de vaatwasser die wij wilden op voorraad en konden die de dag daarna al plaatsen. Helemaal super.

Martine van den Brink 20-08-2023

Goed geholpen aan de telefoon. Deskundige medewerkers en artikel snel in huis.