Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3024 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ruby 23-08-2023

Het bestellen via de webshop ging gemakkelijk, de vergelijkingsfunctie was een uitkomst.
Het contact daarna verliep vriendelijk en soepel, direct de volgende ochtend werd er contact met mij opgenomen om een afspraak tot installatie te maken.
De wasmachine werd door twee zeer vrolijke, vriendelijke en kundige monteurs gebracht en geïnstalleerd.
De wasmachine doet het perfect, erg blij met het was- en (centrifuge)droogresultaat.

p.torensma 23-08-2023

prima overzichtelijk ingerichte winkel met een ruime sortering aan merken. Attent personeel dat duidelijk de voor- en nadelen van de apparaten kon benoemen. Prijzen en de geldende kortingen werden direct meegedeeld.
Ontvangst was vriendelijk en de verkoper was attent en mededeelzaam over de producten.
Door de uilleg en de verstrekte info is de beoogde koop gewijzigd in een meer completer apparaat.

carola rehorst 23-08-2023

medewerker heeft eerder een koelkast geplaatst.
Nu de vaatwasser.
Heeft krassen op de vloer gemaakt.
Wel verteld.
Verder is er een keukenkastje / fineer beschadigd bij het plaatsen van de vaatwasser.
De vaatwasser is juist geplaatst.
de koelkast front staat bol, plaatsen heeft iets verschoven, maar staat nog bol.

Fred 23-08-2023

Altijd goede service en een duidelijke uitleg. Lekker dichtbij dus een snelle levertijd

p.hulsbosch -vogelenzang 23-08-2023

wii hebben gekozen voor schoonderbeek omdat de aan kopen van wasmachine,wasdroger en televisie ook probleemloos zijn gegaan.

Frans 22-08-2023

Zeer uitgebreide keus aan apparatuur, en deskundig personeel en zeer klantvriendelijk.

Mary en Johan Herman de Groot 22-08-2023

Wij vinden Drienhuizen een fijne winkel ,waar wij graag komen en kopen.
We hebben zaterdag een koffiezetapparaat apparaat gekocht van Bosch.
Maar we hebben erg weinig informatie gekregen over het gebruik.
Daarom zijn we van plan om een afspraak te maken of er nog iemand langs kan komen om ons meer wegwijs te maken en daar hebben we wel vertrouwen in dat dat gaat lukken.

jenny pit 22-08-2023

Je wordt ontzettend goed geholpen met een lading ervaring en humor. Je kan altijd terug voor nadere info ook dan staan ze voor je klaar. Ik heb deze keten gekozen omdat het een lokaal bedrijf is en ik het hun gun. Ik heb al vele apparaten bij hun gekocht naar volle tevredenheid.

Willem 22-08-2023

Fijne winkel met vakkundig personeel. Snelle levering en goede service. Van harte aanbevolen.

Bart 21-08-2023

Ik koos voor Radio Vos (Nu elektroworld) omdat ik al eerder een klant was bij ze en toen naar tevredenheid ben geholpen. Ze hebben een winkel in mijn woonplaats en ik hou van goede service. Ik heb een wasmachine en droger besteld en alles is naar tevredenheid geïnstalleerd en bezorgd en aangesloten. Van winkel tot levering. Niks op aan te merken. Prima Service

jhoes 21-08-2023

goed geholpen. bij electro world. en snel levering wapenveld .en ook goed service en garantie. is goed.prijs was ook goed niet de duurst bij andern.veel duurde bedankt.visser

AVU 21-08-2023

Na een TV te hebben gekocht bij deze zaak kreeg het toestel net buiten de garantietijd mankementen. Na contact opgenomen te hebben met ElectroWorld ook doodgewoon een doorverwijzing naar de fabrikant. Waar is dan de service? ElectroWorld biedt dus niets meer of minder dan de grote prijsvechters. Teleurgesteld!

Pieter 21-08-2023

Uitgebreid advies in de winkel en de afspraak tot installatie kon op korte termijn. Ik heb een magnetron, wasmachine en een OLED televisie met muurbeugel gekocht. Zelf heb ik de apparatuur niet om dit netjes te installeren. Installatie was snel en netjes gedaan. Ook toen ik de tv te hoog aan de muur vond hangen, kon dit binnen een paar dagen worden bijgesteld. Prima service dus

Maria 21-08-2023

Electro world in Boekel is een top bedrijf .ze aan horen ons probleem , denken mee voor een oplossing, adviseren , lossen het probleem binnen een paar uren op helemaal top !! Vriendelijke, geduldig personen nemen echt de tijd voor jou als klant . Onze vriezer zat vol en binnen no time stond er een nieuwe midden in de vacantie tijd dat verdiend echt een pluim .

A.T.C.Hopmans 21-08-2023

Stadhouder/Electroworld.nl: Eigenlijk overbodig om een recensie over Stadhouder te schrijven. Een begrip in de Bomenbuurt en in Den Haag. Eerlijk in hun adviezen en komen hun afspraken altijd stipt na. Prima bezorgservice en installatie van apparatuur; Werken altijd schoon/netjes en ruimen alles weer op. Ook de oude apparatuur wordt meegenomen. Kortom 100% aanbevolen

Martin & Karin 21-08-2023

Goede servicemonteurs, daarna snelle diagnose en zelfde dag een nieuw apparaat uit gezocht in showroom met goede uitleg van verkoper
Levering volgende werkdag. Top geregeld

Zoetertje 21-08-2023

Een zeer goede sevice en vriendelijk personeel. Heel goed geholpen met goede uitleg.

Connie 21-08-2023

Zeer vriendelijk , persoonlijk en goed geholpen! De prijzen liggen zeker niet hoger dan bij de grote massawinkel!

F.lautenbach 21-08-2023

Goede informatie, snelle levering. Alles goed geïnstalleerd en vriendelijk!

Jop 21-08-2023

Gewoon een goed bedrijf. Die met jouw wens een mogelijkheid heeft of vind. Ik heb weinig met online aankoop. Aardig en gezellig personeel . Service is top . Mijn winkel .

Wil en Ellen ZH 26 21-08-2023

De mensen van de winkel in Ouddorp hebben ons fantastisch geholpen. Meedere mogelijkheden besproken met alle voor en nadelen. Mochten het even uitproberen. Veel begrip voor onze situatie. Duurde daardoor allemaal wat langer. Uiteindelijk is alles nu goed aangesloten en hebben we prima beeld.
Heel erg bedankt !

Sjaak van Berkel 21-08-2023

Uitstekende service. Zowel in de winkel als tijdens installatie erg goed geholpen.

H.Coone -Eijsakers 21-08-2023

Er werd de tijd genomen om tot de juiste keuze te komen. We werden voldoende van goed advies voorzien en voorgelicht wat de mogelijkheden waren om tot een goede keuze te komen . We hadden vooraf inlichtingen ingewonnen om onze eisen te verwezenlijken. We waren op de juiste plaats voor een tv aan te schaffen en zijn tevreden.

Arjan 21-08-2023

Snel geholpen en goed advies voor een nieuwe Miele wasmachine voor een groot gezin!

Wessel 20-08-2023

Bij eerste bezoek voor een TV heel goed geholpen bij het uitzoeken. Het is een LG geworden ik heb hem nu een week en het beeld is prachtig qua kleuren. Ben er blij mee. Binnen een week bij mij thuis opgehangen. En de oude TV in m’n slaapkamer geïnstalleerd als service. Kortom een bedrijf naar m’n hart