Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3046 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan-Pieter van den Bogaart 30-08-2023

Altijd goede service. Vriendelijk en ervaren personeel in de winkel die goed advies kunnen geven.
Levering thuis heel goed verlopen en geïnstalleerd.

lukens 30-08-2023

super gemotiveerd personeel, deskundig en vriendelijk.. kopen al jaren bij deze zaak en zullen dit ook blijven doen.

G.Bordewijk 30-08-2023

Electroworld Oegstgeest is een deskundige en servicegerichte leverancier. Ze installeren je nieuwe apparaat en nemen je oude apparaat zonder morren mee terug, ook al is dat een flink gesjouw met een zware wasmachine de trap af. Dus geen rare voorwaarden (zoals bij Coolblue: "hij moet klaarstaan bij de voordeur").

schewa 29-08-2023

Prettige winkel, goed advies, ruime keuze en personeel dat ter zake kundig is.

j.Nijhuis 29-08-2023

Een nieuwe wasmachine gekocht bij Breukers. Een goede keus. Duidelijke uitleg en fijne hulp bij installeren en het herplaatsen
van mijn oude wasdroger.

Prima .Bedankt

Herman 28-08-2023

Het product was snel volgens afspraak geleverd.
Goede klantvriendelijkheid en waar je nog persoonlijk wordt geholpen. Waar dat in deze branche bijna niet meer voorkomt.

p v laarhoven 28-08-2023

altijd goed geholpen verstand van zaken meer als 35 jaar klant en zeer mooie winkel kunt altijd gratis advies vragen

Ineke Donker 28-08-2023

De zaak Brenkman werkt al jaren op eenzame hoogte. Daar kan geen enkele andere witgoed/bruingoed zaak aan tippen. Altijd passend advies en de service is geen 10 maar een 11!!
En daarbij ook nog altijd vriendelijk en zeer deskundig.
Wat wil je nog meer??

Gemotiveerd en vakkundig personeel 28-08-2023

Wat een service, alles wordt voor je uitgezocht en geregeld ik zal deze winkel aan iedereen aanbevelen

Johannes 27-08-2023

Zowel telefonisch als in de winkel zeer vakkundig geholpen. Vriendelijk en voorkomend.

Ans 26-08-2023

Ik heb gekozen voor Electroworld Vogel in Barendrecht omdat ze goede service en voorlichting geven.

Arjan Franssens 26-08-2023

Uitstekend geholpen in de winkel van Electroworld Tolner in Vries, helaas stond mijn vriezer niet in de winkel maar wel veel andere Liebherr modellen waardoor ik wel een goed beeld kreeg van de door mij aangeschafte vriezer.
Kreeg ook keurig uitleg over de extra opties die de vriezer had ten opzichte van de vriezers die in de winkel stonden.
De vriezer is gratis bezorgd en de oude vriezer wordt later opgehaald als ik de inhoud overgeladen heb als de nieuwe op temperatuur is, echt hele goede service!
De bezorging was ook heel correct en samen hebben we de extra aangeschafte WiFi module geplaatst.
Ben heel blij met de service die verleend is, zeker een aanrader!

HK 26-08-2023

Bestelling online gedaan binnen aantal uur al eentelefoontje over bezorging 2 dagen later.
Bezorging snel en makkelijk tot over de drempel

T.Bruggeling 25-08-2023

Ik ging naar de winkel om een nieuw scheerapparaat voor mijn zoon, want hij had hem laten vallen.De baas van de AVA-winkel zei dat het misschien nog wel gemaakt kon worden als de kop er niet goed op zou zitten.Dit vind ik wel goud eerlijk, want hij kan ook direct een nieuw scheerapp aan mij verkopen. Maar de batterij was kapot, dus moest er toch een nieuw apparaat gekocht worden.

Theo Lieftink 25-08-2023

Nette Levering - Op Tijd - Keurig Geplaatst - Oude Wasmachine Meegenomen - Goede Uitleg -

Heleen 25-08-2023

Zeer goed geholpen. Nadat onze oude oven niet meer te maken was, hebben we een nieuwe oven uitgezocht en werden de kosten van het onderzoek naar de oven in mindering gebracht.

Anieta 24-08-2023

Ik ben bij Electro World van Kan geweest en vind het een fijne overzichtelijke winkel.
Ik ging voor een wasmachine en wist niet welke. Die meneer heeft me van alles verteld over de functies en zo van verschillende wasmachines.
Toen was de keuze voor mij een stuk makkelijker.
De jongens die hem gebracht hebben neem ik mijn petje voor af. Een wasmachine bezorgen in een flat zonder lift met heel warm weer. Ze hebben alles aan gesloten, me uit gelegd hoe hij werkt en tussendoor een praatje gemaakt. Super lief.
Ik ben helemaal blij met mijn wasmachine, wat een luxe.

Willem 24-08-2023

Altijd een belevenis om binnen te stappen.Vriendelijk,kennis in huis,welgemeend advies.Zijn er onvolkomenheden,kan,maar wordt opgelost.Het gaat om het filiaal in Barendrecht,voor alle duidelijkheid.

Mies 24-08-2023

Prima productkennis, goede voorlichting, nemen de tijd voor je als klant. Snelle en correcte afhandeling, werken efficiënt. Komen afspraken na , geen gedoe.

De heer en mevrouw Veenman uit Naaldwijk. 24-08-2023

Snelle service duidelijke uitleg. Vakwerk geleverd.

RENÉ JANSSEN 24-08-2023

Reparatie verricht aan CREATIVE computerluidsprekertje, goed gesoldeerd en andere plug er aan gezet.
Goed werk verricht,

ja 24-08-2023

Snelle service, en oude machine weer meegenomen.
En nog enkele tips gekregen voor in werking stellen.

a.komrij 24-08-2023

Snelle service, en oude machine weer meegenomen.
En nog enkele tips gekregen voor in werking stellen.

Aloys Nooijen 24-08-2023

Vriendelijke en vakkundige voorlichting. Tevens nemen ze alle tijd voor de klant.

Michel van Bennekom 24-08-2023

Perfect voorzien van technische informatie. Zeer kundig personeel heel fijn om hier je producten te kopen. Mannen denken goed mee en zijn zeer oplossing gericht.