Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anne 03-09-2023

De monteur had het probleem heel snel gevonden. Dat was positief. Helaas heeft hij vervolgens niets anders gedaan dan verwarring gezaaid, naar ons idee om een bevriende elektricien aan werk te helpen. Bovendien heeft hij schade toegebracht bij het losmaken van de plint. We konden de plint niet meer terugzetten. Gelukkig heeft een nadien ingeschakeld bedrijf ons gerust kunnen stellen. Het probleem zat in de energieverdeler.(de veiligheidspal was er op gesprongen als gevolg waarvan 2 apparaten het niet deden. Dit was 1 probleem. Hij heeft hier vervolgens 2 nota’s voor gemaakt 1 voor ieder apparaat.

Sjaak 03-09-2023

Ik heb al een aantal malen bij deze winkel besteld. Iedere keer een succes. Bestelling wordt op afspraak altijd stipt afgeleverd. Vriendelijke mensen met humor1

De Jager 03-09-2023

Prima bedrijf duidelijk en helder .vriendelijke medewerkers. Weten waar ze het over hebben.

Emre 03-09-2023

Bezorger was een topgozer. Wilde 10 minuten wachten op me zodat ik de tv kon aannemen. Echt een topper!

Rob 03-09-2023

Ik ben al jaren klant en noch nooit teleurgesteld. Ook al betaal je hier een beetje meer als in een Internetshop, zo is de meerwaarde van vakkundig en altijd vriendelijk personeel, onbetaalbaar. Zelfs in zeer lastige situaties wordt er aan een oplossing gewerkt, zo dat je tevreden naar huis gaat. Een absolute aanrader.

SEPERS 03-09-2023

Wim van Leeuwen electroworld gewoon goed degelijk en service gericht bedrijf, vriendelijke medewerkers(sters) en deze zijn ook nog goed opde hoogte

Arjan 03-09-2023

Keurig geholpen! Vriendelijke mensen. Ik moest er een stukje voor rijden maar dat was zeker de moeite waard!

Elzaline Hijman 02-09-2023

Zeer fijne zaak..en ondanks dat super druk was en ook nog mensen op vakantie...Had ik binnen 2 dagen een wasmachine staan!!! TOP!!

M wouters 02-09-2023

Goede service en vakkundig advies ,snelle levering en vriendelijke monteur ,na installatie monteur nog 1 keer terug geweest,om alles nogmaals uit te leggen ,geen probleem, stuur volgende week nog een klant langs voor nieuwe stofzuiger.gr m wouters

Marjan van der Vaart 02-09-2023

Goede voorlichting in de winkel door vriendelijke medewerkers. En snelle bezorging.

Wisse 02-09-2023

Ik koop het liefst niet online, maar in de buurt. Ik krijg heldere product uitleg en weet dan waar ik moet zijn wanneer er toch iets niet goed blijkt te zijn.
De service is erg goed!

Marij 01-09-2023

Ik kom al heel lang in deze zaak.Heb eigenlijk al mijn apparaten daar gekocht.Van senseo apparaat tot tv,koelkast,kookplaat,Combi magnetron en wasdroger de laatste nieuwe.
Ik kijk nooit op internet ik ga rechtstreeks naar de winkel en wordt altijd goed geholpen.

Nese 01-09-2023

Ik ben zo goed geholpen en een snelle levering . Echt een top service van de winkel . Echt een aanrader 👍

Voermans 01-09-2023

Degelijke winkel misschien betaal je iets meer maar je wordt goed geadviseerd en ik denk bij problemen goed geholpen maar problemen heb ik nog niet gehad.

Fons en Marianne van Gorp. 01-09-2023

We wonen nu 15 jaar in Boxmeer, en hebben bijna al onze huishoudelijke apparaten bij Jan Berkvens gekocht, vanwege snelle levering en uitstekende service.

John Jansen 01-09-2023

Een niet al te grote buurtwinkel waar je zo naar binnen loopt.
Zowel de verkoopadviseur als de installatiemonteur
klantvriendelijk en kennis van zaken.
Bij navraag om een foto van de codes en serienummer
van de meegenomen verpakkinsdoos werd snel per e-mail ontvangen.

John 01-09-2023

Zowel de koop via de site als de prijs van mijn gekochte LG Tv waren dik in orde.
Snelle levering en service, Top!

Sven 01-09-2023

Goede service en leuk vakkundig personeel. Een prettige winkel om te slagen.

Radio van Dijk, Reeuwijk 01-09-2023

Goede service en voorlichting over het product. Komt afspraken na. Prettige winkel.

Deskundig 01-09-2023

Deskundige uitleg en advies gekregen over het product. Het apparaat bevalt me prima!

Dick Geurink 01-09-2023

Prima geholpen en goede adviezen met betrekking tot het product wat uiteindelijk is aangekocht.

Plevier 01-09-2023

Altijd bij de hand voor goede en heldere adviezen, als het een keer niet lukt

Karin van der Linden 01-09-2023

Goede en snelle service. Ik vroeg om advies en kreeg advies. Geen aankooppraatjes. Gewoon fijn.
Nieuwe machine geplaatst, aangesloten. Oude machine meegenomen en troep opgeruimd.

Ik ben er blij mee

Berjan Heuvelman 01-09-2023

Super geholpen in de winkel met een eerlijk advies. Vervolgens snel bezorgd en geplaatst 👍🏼👍🏼

G.A.J van Doren 01-09-2023

Slecht!!!!!!! Kan niets retour brengen als je het thuis hebt uit geprobeerd. De handset van de telefoon ging niet hard genoeg voor mijn moeder die een gehoorapparaat heeft. Kreeg daarna mijn geld niet terug .