Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2933 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 10-09-2023

Goed advies en heel snelle levering. De oude wasmachine meegenomen en alles keurig geïnstalleerd.

Margareth van Nooijen 10-09-2023

Altijd prima service. Snel en correct. Het is nooit te veel om vragen te beantwoorden.

Denise 10-09-2023

We zijn heel erg goed en veel geholpen. Prima service. Nieuwe tv weer bij vogel aangeschaft. Brengen, monteren alles was snel en goed gegaan.

Radio Vos 10-09-2023

We hadden storing op de t.v. ,gebeld met Radio Vos en de zelfde dag al komen kijken en de zelfde monteur,prima opgelost,

Caroline en Michel Otto-Kokx 10-09-2023

Wij hebben de digitale shop bezocht en het zag er goed uit. Onze gekozen wasmachine was niet meer voorradig en er werd een gelijkwaardige voor dezelfde prijs aangeboden plus één iets goedkoper als alternatief, maar met iets minder aantal functies. Wij hebben voor een totaal andere wasmachine gekozen en met de door Bas Hamers uit zichzelf aangeboden korting waren we zelfs goedkoper uit dan een landelijk bekende, via televisie reclame flink aan de weg timmerende, internet winkel. De levering was precies zoals afgesproken en de werknemers namen de tijd om alles uit te leggen en nog wat aanvullende adviezen te geven. Wij hebben geen minpunten van firma Hamers uit Vught kunnen ontdekken. Wij zijn blij dat we op deze manier een lokale winkelier kunnen steunen en het kwam nog uit niemand zijn portemonnee ook!

Bart 10-09-2023

Na eerdere zeer positieve ervaringen met de aankoop van diverse keuken apparatuur, heb ik besloten om hier een nieuw koffiezetapparaat te kopen. Ondanks dat ie niet op voorraad was, is deze na de eerst toezegde 3 dagen reeds na 2 dagen geleverd. Dát noem ik nou nog eens service!

Theo 10-09-2023

Weer prima geholpen bij Electroworld/Drieenhuizen in Amersfoort. In de winkel goed voorgelicht en daarna was de levering en plaatsing top.

Theo 10-09-2023

Zowel in de winkel als bij de aflevering en plaatsing thuis zijn wij uitstekend geholpen door het team van Electroworld Drieenhuizen in Amersfoort.

Iris 10-09-2023

Zowel in de winkel als bij de levering en plaatsing van mijn toestel werd ik uiterst vriendelijk en professioneel geholpen !

Schonewille 09-09-2023

Wij hebben bewust gekozen voor deze shop omdat je vriendelijk en vakkundig wordt geholpen en omdat wij de plaatselijke middenstand willen ondersteunen.

Erik 09-09-2023

Prima winkel. Aardig en deskundig personeel die super goed meedenken met onze situatie. En even zelf komen meten om zeker te weten dat alles gaat passen. Installatie verliep soepel en netjes.

Karin 09-09-2023

Het klopt allemaal, een hele vriendelijke benadering via de mail.
Het product was prima verpakt en op tijd verstuurd.

ramon 09-09-2023

super goede en vriendelijke monteur, kwam op tijd , ruimde zijn spullen netjes op , echt een vakzaak

René van der Moot 09-09-2023

Zeer vriendelijk bedrijf met bekwaam personeel.
De keuze is zeer ruim en de service is maximaal

hoekstra 09-09-2023

prima wasmachine geleverd twee monteurs alles prima aangesloten oude meegenomen prima net personeel

Brenda 09-09-2023

De wasmachine die ik graag wilde had een geschatte levertijd van drie weken. Ze adviseren goed over beschikbare alternatieven.
Levering netjes, op tijd en ze gaan zorgvuldig om met de aanwezige spullen in huis.

Anja 09-09-2023

Hele fijne winkel met zeer deskundig personeel, nemen de tijd voor je en denken met je mee.

I vd Veen 08-09-2023

Je wordt vriendelijk geholpen en alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd . We hebben voor deze zaak gekozen omdat wij de persoonlijke aandacht en kwaliteit heel belangrijk vinden. De levertijd was snel,correct en netjes. We hoefden niets aan te betalen en na levering kregen we de rekening zoals afgesproken via de mail.

J. Jacobs 08-09-2023

Bij deze winkel krijg je persoonlijke aandacht ,. Er werkt behulpzaam personeel en ze zijn vriendelijk.
Voel mij hier beter bij dan bij de grote concurrent.

Janny 08-09-2023

Electroworld Oosterhof is een hele fijne winkel met goede service en advies. Afgelopen week inbouwcombimagnetron en 3 mnd geleden inbouw koelkast gekocht .

Harrie in Beusichem 08-09-2023

Na oriëntatie op de website was de after sales van deze winkel - zoals altijd - weer bijzonder goed

Lindsey manders 08-09-2023

Netjes te woord gestaan, goed advies. Zelfs de zelfde dag wasmachine al geleverd en geïnstalleerd. Super dus

T. Kuijpers 08-09-2023

vriendelijke ontvangst. Telefonisch bericht dat artikel in de winkel gearriveerd was.

Erica 08-09-2023

Wasmachine gerepareerd, en ze hebben zelf de garantie met Bosch geregeld. Heel fijn dat dat ons uit handen wordt genomen.
Wachten op het onderdeel duurde iets langer dan verwacht, dat is de enige reden dat ik geen 10 heb gegeven :)

Theresia 08-09-2023

Bij voorkeur lokaal winkelen . Hartelust is een prettige zaak met een goede service.