Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerard Van Der Heiden 15-09-2023

Prima service, echt klant vriendelijk. Ik kan alleen maar lof uit spreken,
Ga zo door.👍

AvW 15-09-2023

Combimagnetron gekocht bij Radio Vos (Electro world) in Numansdorp. Geweldig goed geholpen, snelle levering en nette installatie met uitleg. Dit alles voor een concurrerende prijs.

Ire 15-09-2023

super en nog eens super zeer goede service en alles volgens afspraak en meer

Luhrman 15-09-2023

Netjes alles uitgepakt en geïnstalleerd,mooi op de afgesproken tijd geleverd top

keuken apparatuur 15-09-2023

De hele procedure van inmeten van de keuken apparatuur t/m het installeren verliep vlot en plezierig. De communicatie, zowel telefonisch, via email en direct mondeling was helder en prettig.

Karen Baart 15-09-2023

Fijne winkel, dicht in de buurt en een uitstekende service. Onze wasmachine was kapot gegaan, op dezelfde ochtend kon er een monteur langskomen. De monteur concludeerde dat de wasmachine overleden was. Die middag in de winkel een nieuwe wasmachine uitgezocht, die de volgende dag al geleverd werd en netjes op de 2e etage is geïnstalleerd.

M 14-09-2023

Vriendelijk mensen en zo steun ik de lokale winkelier en niet de grote jongens die overigens niet goedkoper zijn

Aegok 14-09-2023

Leuke shop en lekker in de buurt leuk personeel. De site kan op zich natuurlijk altijd verbeterd worden .bestelde artikelen op tijd en netjes geleverd.

RJ 14-09-2023

Mijn vaatwasser, wasmachine en droger zijn goed geselecteerd en bij het inmeten bleek dat de vaatwasser nog groter kon wat ik ook heb gekozen.
Advies, de levering en de service zijn uitstekend

Jacob 14-09-2023

Super fijn geholpen met goed advies Heel blij met mij wasmachine Ook het plaatsen verliep vlot Met goede tips Over de wasmachine

C. Lung 14-09-2023

Electroworld Grootaarts in Nijmegen gaf uitstekend advies op een open manier met daarbij de juiste vragen om te zien welke apparatuur paste binnen het gestelde budget.
De aanwezige expertise overtuigde ons om de aankoop bij hen te doen. Daarnaast siert het deze winkel dat er niet koste wat het kost een verkoop werd gedaan door korting te geven of te zakken naar de prijs van bekende grote winkelketens. De uiteindelijke levering en installatie van onze vaatwasser en wasmachine verliep soepel. Er werd ruim de tijd genomen om alles netjes te installeren en uitleg te geven over de programma's en onderhoud.
Heel klein punt van aandacht is dat de mail met onze factuur nog niet binnen is.

Theo 14-09-2023

Vriendelijke bediening bij de aankoop. Levering zonder problemen. Het aangeschafte product voldoet uitstekend.

JP 14-09-2023

Electro World word ik altijd vriendelijk geholpen, samen wordt er naar de juiste apparatuur gezocht en of meegedacht om t probleem op te lossen. Zelfs de service aan huis is altijd top! Electro World staat garant voor kwaliteit en waarbij de klant op nr 1 staat!

Marius 14-09-2023

Ik werd vriendelijk en deskundig geadviseerd bij de aanschaf van een CD speler.

Lia Brosens 14-09-2023

We zijn erg goed geholpen bij Electro World van Boxtel uit Galder!
Onze diepvries was kapot, binnen 3 uur stond er een nieuwe,
de monteur hielp zelfs de producten uit de vriezer over te laden en nam de oude vriezer mee.
Goede service en snelle handelingen.

Els Smolders 14-09-2023

Deskundig en vriendelijk personeel. Snelle levering mét duidelijke uitleg van het apparaat.
Gratis parkeren voor de deur.

José Taverne 13-09-2023

De shop is prachtig en overzichtelijk. Het personeel is hulpvaardig, meedenkend en vriendelijk. De service is geweldig. Alleen maar lof. Bedankt mensen van Breukers Haaksbergen.

Miranda 13-09-2023

bestelling van een kapotte koffiekan telefonisch geregeld; binnen een paar dagen werd ik weer gebeld, dat deze binnen was. Ging gemakkelijk, erg tevreden.

Sonja 13-09-2023

Verkoper was vriendelijk

Goede uitleg voor mij tot mijn besluit aankoop van de
Philips TV

Fijn geholpen

Gé Grubben 13-09-2023

Was zeer tevreden over levering, was zelfs sneller dan het moest gewoon super.

Erik 13-09-2023

2 onderdelen besteld, zowel voor een droger als een wasmachine. Dat gaat prima als je het typenummer van de machines bij je hebt maar dat is logisch! Heel snel werd er gebeld dat ik het op kon halen. Prima service weer. Bedankt en tot de volgende keer.

Fam Vlaeminck 13-09-2023

Op zaterdag nacht maakte onze koelkast kortsluiting. Zondag naar de winkel en de koelkast werd gebracht. We hadden een feestje, dus konden niet zonder.
Wat een service👏👍

Joop van Dijk 12-09-2023

De droger was kapot. De monteur bleek met vakantie te zijn. De eigenaar streek zijn hand over zijn hart en kwam zelf. Hij repareerde de droger en gaf enkele goede tips. Wij zijn blij.

Rob van Vliet 12-09-2023

Netjes geholpen en uitgebreid geïnformeerd over de nieuwe koffie machine. Erg tevreden!

Maurice Beijk 12-09-2023

Snelle reactie op een vervelend probleem. Probleem snel opgelost.
Bellen, langskomen, analyse en oplossen.