Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2962 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolanda 21-09-2023

De inbouwkoelkast bleek bij aankomst dusdanig beschadigd dat er een nieuwe besteld moest worden omdat hij zo niet pastte. Er is een reserve koelkast achter gelaten zodat we toch niet zonder koelkast zaten en na een paar dagen is er alsnog een nieuwe inbouw koelkast geplaatst door John Bellekom van Electroworld Bellservice.
Niets dan lof!

M.de Bruyn 21-09-2023

In de winkel heel fijn geholpen, ook de aflevering was goed.
Ik heb op die dag de afstandsbediening ontregeld een goede kennis van ons heeft zich bij de winkel gemeld, daar werd gereageerd dat ook niet aa afstandsbediening mochten komen
heel onvriendelijk is toen gereageerd.

Edwin Geluk 21-09-2023

Zeer vriendelijke en behulpzaam. Nemen de tijd voor je met het uitleggen van het verschil tussen type’s

Peter Bakens 21-09-2023

Onze goede vrienden xxx en xxx tipten ons op de Stadhouder: een winkel waar zij al jaren producten van afnamen en waar ze uitzonderlijk tevreden over zijn. Onze combimagnetron had het begeven dus namen we de proef op de som en bestelden er een bij de Stadhouder. Vanaf dag 1 werden wij geconfronteerd met een enorme dosis vakkennis, klantvriendelijkheid en accuresse. Wat een geweldige zaak. Het product werd snel geleverd, ook de installatie verdient een dikke 10. Een stadhouder waardig!

Frans Wulffers 20-09-2023

Heel vriendelijk en snel geholpen bij Elektro World in Oegstgeest.
Het was ons eerste bezoek.

Joice 20-09-2023

Wat een superservice! Alles van tevoren opgemeten, in goed overleg een keuze gemaakt en bij de montage zonder morren extra gereedschap gaan halen. Heel vriendelijk, klantgericht en prettige communicatie. Absolute aanrader.

Ad 20-09-2023

Persoonlijk geholpen. Tijd en aandacht voor klant.
Zeer tevreden. Levertijd als aangegeven ook nagekomen.

jannie 20-09-2023

prima service en klantgericht.
luisteren naar wens klant.en geven advies op maat

M. Seegers 20-09-2023

De Smid in Haren bezocht voor de aanschaf ven een TV. Hoewel wij een voorkeur hadden voor een merk en type, hebben op basis van goede adviezen toch een andere keuze gemaakt. En daar hebben we zeker geen spijt van. Voor ons is dit een veel betere oplossing.
Ook de bezorging en installatie is snel en professioneel verlopen.

Harmi van der leij 20-09-2023

De service is uitstekend , werd goed geholpen in de winkel. De installateur was vriendelijk en gaf uitleg over de bediening van de wasmachine.

M. L. 20-09-2023

Bij ons is een inductiekookplaat geïnstalleerd en echt fantastisch gedaan . Het inslijpen en het installeren van de kookgroep vanuit de meterkast echt professioneel. Netjes qua werk met stofzuiger en een hele vakbekwame en vriendelijke monteur.

Ron 20-09-2023

Duidelijke uitleg, waardoor keuze wordt vergemakkelijkt, snelle levering en installatie top

Ronnie 19-09-2023

Electroworld Wim vd Broek in is de zaak waar wij voor al onze huishoudelijke artikelen naar toe gaan. Het personeel is vriendelijk en kundig en kan ons altijd van goed advies voorzien. Indien een vraag niet direct beantwoord kan worden dan komen ze daar later op terug.
Top zaak!

Elske de Vries 19-09-2023

Omdat ik zo vriendelijk en snel geholpen ben.
En……de levering van het product kwam boven verwachting heel snel!!

Petra 19-09-2023

Zeer vriendelijk medewerkers, een goede service en duidelijke uitleg van de producten.

René 18-09-2023

Geweldige service en topmonteur.in de winkel zijn de eigenaars ook heel vriendelijk en behulpzaam.

christian 18-09-2023

Heerlijke winkel met dorpskarakter dat wil zeggen, laagdrempelig, vriendelijk, mee denkend, menselijk en maatwerk.

Eerlijke verkopers die goed weten om te gaan met de vraag en wens vd klant, heldere communicatie en perfecte bezorging volgens afspraak. Keurige heren met kennis van zaken, nemen de tijd en maken een praatje.
Tevens service gericht en voor de installatie aangeboden een verlengsnoer te gebruiken, direct leverbaar vanuit de transport auto en dat voor een klein bedrag.
M.a.w. hele fijne winkel waar wij graag terug blijven komen.

Antje 18-09-2023

Zeer klantvriendelijk. Ze geven duidelijke informatie over een product. Snelle levering en prima service

Wim de Grood 18-09-2023

Snelle, adequate en betabalbare oplossing geboden voor defecte afwasmachine

Esther 18-09-2023

Prima geholpen. De droger die we hadden besteld bleek niet leverbaar. Door goed meedenken nu een voor een paar tientjes meer een nog grotere droger.
Tot nu toe erg blij met de aankoop!
Ook blij met de service van plaatsen en oude apparaat meenemen!

Theo dB 18-09-2023

Voornamelijk via de mail contact gehad met elkaar! De open toon van de mail en later het prettige telefoongesprek deden mij besluiten om onze nieuwe speaker te bestellen. Bij mijn mondelinge akkoord stond het pakketje al bij de DHL en de volgende dag werd het keurig op mijn werk bezorgd (niet thuis) zodat er iemand was om het in ontvangst te nemen!

Peter 18-09-2023

Ik vind dat de winkel zich onderscheidt door de verkopers.
Deze zijn Enthousiast en vriendelijk,
Hebben de tijd voor je en anders word er wel een afspraak gemaakt.
Qua audio, waar ik het meest voor kom onderscheidt de winkel zich door het ruime aanbod en ook door net even wat andere apparatuur aan te bieden dan soortgelijke winkels

Familie Versantvoort 18-09-2023

heel klantvriendelijk en super snelle service
goede kwaliteit en spelen meteen in op situatie

J Teeuwen 18-09-2023

Ondanks de pech die ik heb met mijn Miele stofzuiger die na 4 jaar in een keer niks meer doet en nu is de motor kapot ,te duur om te laten maken ,heb ik een nieuwe stofzuiger gekocht en werd vriendelijk geholpen .
En gelukkig de onderzoeks kosten hoefde ik niet te betalen ,wat ik eigelijk normaal vind als vaste klant ,👍
En kreeg een pak stofzuiger zakken erbij super,zou deze zaak dan ook altijd aan bevelen goede service en klant vriendelijk 👍👍👍

Hans 18-09-2023

Heel klantvriendelijk, vakkundig advies en betrouwbare en snelle service in het eigen dorp.