Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3270 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annemiek Killaars 24-08-2023

Ik had een sledezuiger nodig.
Geweldig advies en de
auto aan de deur parkeren .
De Miele is super.

Jeroen De Block 24-08-2023

Prettige communicatie, goeie bereikbaarheid en dienstbaarheid, zorgvuldigheid van werkzaamheden heel goed, openheid en opgewektheid monteurs...

Betrouwbaar 24-08-2023

Winkel met ervaring en goede en snelle service. Wij kopen al jaren bij van de Broek ElectroWorld in Boekel

Tilburg 24-08-2023

De klant is koning. De verkoopmedewerker geeft duidelijke uitleg en neemt de tijd. Vakkundige installatie van apparaten en zeer goede service.

Jeanette 24-08-2023

Het is een goede winkel met vriendelijke werknemers
Er was alleen iets mis gegaan
Het zou vrijdag of maandag binnenkomen en ik zou een sms krijgen maar dat is mis gegaan dus ben ik zelf woensdag naar de winkel gegaan om te vragen of het binnen was
Werknemer bood zijn excuses en dat was prima

pcj Kox 24-08-2023

Ze denken met je mee, vriendelijk personeel ook aan de telefoon, en erg behulpzaam. Prima.

Frans Lindhout 24-08-2023

Alles verliep perfect, zowel bij het uitzoeken in de winkel, perfect voorgelicht. Een ruime keuze en geholpen door een winkelmedewerker die wist waar ze over sprak.
ook het afleveren en plaatsen verliep snel en vakkundig met goede uitleg voor gebruik en onderhoud van de apparaten.
Zelfs de laatste snipper papier werd opgeruimd en meegenomen.

M.Borghuis 24-08-2023

snelle levering,grote voorraad en, een man die ook repareren kan, dus echt service kan leveren

jack 24-08-2023

Goede service, klantvriendelijk personeel, produkt aanschaf word niet gepushed, maar vragen en uitleg word gewoon gegeven.

Mariska 24-08-2023

Fijn en aardig geholpen zowel in
de winkel als de bezorger. En omdat het zo kleinschalig is krijg je niet met heel veel verschillende mensen te maken. Super fijn NOOIT meer die grote winkelketens

Rianne 24-08-2023

Heel fijn geholpen door Tim! Hij gaf ons een uitgebreide uitleg over de verschillende tv's en gaf advies over wat in onze situatie de beste televisie was (i.v.m. veel lichtinval). Ook heel fijn dat we de tv daar nog even konden laten staan totdat we de sleutel van ons huis kregen. Heel erg bedankt!

Hans Kok 24-08-2023

Heel goed geadviseerd en geholpen zonder enige tijdsdruk.
Duidelijke offerte en afspraken over de levering.

Lenie 24-08-2023

Ik ben grandioos geholpen in de winkel door een hele aardige en lieve medewerker en toen de wasmachine gebracht werdt door twee ook weer hele aardige mannen ze waren zeer behulpzaam en deden hun werk perfect.
Ik kom op zeker weer terug voor een condensdroger bij jullie want de klantvriendelijkheid in een kleinere winkel is toch wel honderd keer beter ze besteden meer aandacht aan je en dat is toch wel heelerg prettig dank je wel voor deze leuke ervaring bij jullie en ik kom zeker terug

Kortman Glanerbrug 23-08-2023

Bezorgen en aansluiten van de tv geweldig, heel goed vakmanschap.

Fa. Kortman is zeker een aanrader.

De Bruin 23-08-2023

diepvries tafelmodel gekocht - voorwerk informatie verzamelen zelf op internet gedaan.
in de winkel hetzelfde resultaat : eerlijk en duidelijk uitleg.

Theo 23-08-2023

Telefonisch het gewenste product doorgegeven.
Nog diezelfde dag een gedetailleerde orderbevestiging per mail ontvangen.
Levering binnen 2 dagen.
Per telefoon bericht van afhalen.

Sander Merlijn 23-08-2023

Service en klantvriendelijkheid, ongekend.
Fijne mensen, super met garantie gevallen en reparaties. Een bedrijf als deze vind je niet vee meer. Top

Syger homan 23-08-2023

Het werkt prima en goed verpakt en afgeleverd . Alles zat in de doos en gebruik m een week en alles ok

Els 23-08-2023

Ik ben zeer tevreden ik ben heel goed geholpen en dat vond ik super lief ze zijn ook heel klantvriendelijk en als er iets is ze helpen je

Wim 23-08-2023

De site was prima verzorgd en informatief. De prijs van het artikel was zeer concurrerend! De info na bestelling was duidelijk en correct. De bezorging was persoonlijk door de winkelier en zeer snel.

Roland 23-08-2023

persoonlijke hulp, ze nemen de tijd. Goede kennis van zaken. Eerlijk en goed advies

Willem P. Zandvoort 23-08-2023

Deze winkel heeft alles wat je van een (dorps) Electroworld mag verwachten, vriendelijk en terzake kundig winkelpersoneel. Het zal niet vaak voorkomen dat men je niet kan helpen. Ook de montage van een inductie-kookplaat is zonder problemen en netjes verlopen.

Ronald 23-08-2023

Prettig en kundig te woord gestaan. We komen hier regelmatig naar tevredenheid.

Vaartjes 23-08-2023

Altijd correct en vlot geholpen. prima advies aanrader. Oostehof Steenwijk is voor ons het juiste adres, al jaren.

j.brinkman 23-08-2023

binnen een dag een geweldige afwas machine
snel en vlot geïnstaleerd door 2 geweldig aardige en kundige medewerkers
echt geweldig