Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Tevreden 18-03-2022

De service is altijd goed en goede voorlichting van het apparaat en we zijn al 40 jaar klant

Lotty 18-03-2022

In de winkel is goed naar mijn wensen geluisterd, hierdoor kwam ik snel tot een goede keuze voor aanschaf nieuwe tv.

De bezorger was heel vriendelijk en behulpzaam. Heeft alles goed uitgelegd zodat ik er meteen goed mee uit de voeten kon

Was al en blijf zeker fan van Drieenhuizen😁

Paul Steenkist 18-03-2022

Zoals altijd klantvriendelijk, persoonlijk en uitmuntende service. Dit is waarom je lokaal je spullen haalt.

Arnoud Wolters 18-03-2022

Uitstekende service en zeer vriendelijk personeel! Prijs- kwaliteitsverhouding is van een zeer hoog niveau!

Francis Holthuizen 18-03-2022

De winkel is overzichtelijk. Vriendelijke mensen. Snelle levering was mogelijk. Prima service. Op de dag van levering kwam de monteur nog terug toen bleek dat ik de machine niet aan kreeg.
Al met al zeer tevreden.

Joep Thijssens 18-03-2022

Volgens mij hebben ze bij Hamers alleen maar tevreden klanten, want het personeel weet van wanten!
Je Kunt hier prima iets laten repareren en/of kopen.
Daarom kom ik hier vaak en blijft het voor mij de beste zaak!

Piet decGraaf 18-03-2022

In de eerste instantie de voorlichting over het product, in ons geval een inductiekookplaat. Die was uitstekend. Vervolgens moest decplaat worden geïnstalleerd en ook dat was eveneens uitstekend.

Frank 18-03-2022

Wij kopen al onze elektronische apparaten bij Electro World in de Lier, omdat zij een super goede service verlenen, goed adviseren, de apparaten snel en netjes installeren en ondanks dat alles niet duurder zijn dan de grote ketens waarbij je het allemaal zelf maar uit moet zoeken.

Jansen 18-03-2022

Goed geholpen goede uitleg alles naar tevredenheid netjes gewerkt met de ophanging van de TV fijn rustig personeel

Freddy van der Werff 18-03-2022

Vakkundig door 2 personen geplaatst. De uitleg was uitstekend. Vragen werden naar behoren beantwoord.

H Woestenberg 18-03-2022

Bij dit bedrijf een goed en helder advies gekregen ,
ook het bezorgen van het artikel uitstekend tot in de puntjes bezorgd en geplaatst !
Zeer vriendelijk personeel !

GJW 17-03-2022

Betrouwbaar adres, komen er al jaren omdat er nog service verleend wordt met eigen monteurs. Hebben verstand van de producten welke ze verkopen.

John Mathijssen 17-03-2022

Electro World van der Poel de zaak bekend om z’n service. Slogan waar geen woord aan gelogen is. Snel en vakkundig geholpen zoals altijd.

Wim veugelers 17-03-2022

Veel interesse in mijn aankoop, vriendelijk en terzake. Kom er graag terug.

Wim 17-03-2022

Tijdens ons winkelbezoek hele goede informatie ontvangen m.b.t. de aankoop van een Bosch wasmachine.
Ook de levering was geheel volgens afspraak, oude wasmachine mee retour, en een correcte uitleg m.b.t. gebruik van de wasmachine.

William 17-03-2022

de servicegerichtheid van Talsma is immers altijd helemaal top. Iedereen is altijd bereid om voor alles een oplossing te bedenken.

Jaap Wind 17-03-2022

Onze 20 jaar oude wasdroger deed het niet meer, Monteur Tonnie van Berkvens Electroworld uit Boxmeer was duidelijk, niet meer te repareren. Hij gaf een duidelijk advies en argumenten voor een nieuwe droger, een Bosch Warmtepomp droger. Meteen in de winkel besteld, op voorraad en de volgende morgen door Tonnie gebracht en geinstalleerd. Dit is service zoals ik het zou willen, snel, duidelijk en meteen opgelost. Daarom koop ik dit soort producten bij de lokale vakman

Duinste sassenheim 17-03-2022

Goede uitleg over het product en de werking.
En netjes geholpen ,dat gaat al jaren zo.

Frans van Mook 17-03-2022

Correcte informatie en afhandeling van de reparatie. Wij hebben al onze elektrische apparaten bij Electroworld Thijssen in Raamsdonksveer gekocht en tot volle tevredenheid.

H.Suèr 17-03-2022

Geweldige service. Levering nieuw apparaat zou lang duren. Kreeg een leen apparaat mee. Zodra nieuw toestel binnenkwam werd ik via de mail geïnformeerd.

Wil koks 17-03-2022

Heel blij met mijn jura koffiemachine. Prima uitleg over de werking. En heerlijke koffie.

Roemer 17-03-2022

Ik heb een diepvries aangeschaft. Product kwam snel en werd netjes afgeleverd. Verder een groot compliment voor de bezorger van Electroworld, echt een vriendelijke en behulpzame man! 200% tevreden.

Jacco Möhlmann 17-03-2022

Men denkt altijd mee en geven uitstekend op maat advies. Prijs - kwaliteit en service ook dik in orde.

Esther Tijssen 17-03-2022

Bij deze winkel krijg je echt persoonlijk advies, eerlijk en duidelijk. Ze weten waar ze het over hebben en niet zoals bij een grotere winkelketen.

Kees Fontein 17-03-2022

Hele persoonlijke, vriendelijke en technisch gezien prima service in de winkel en razendsnelle actie bij storingen !