Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hans Post 29-12-2021

Duynstee is heel klantgericht en dat wordt door mij ervaren als een warm bad.

Herman 29-12-2021

Afhandeling is top en mocht er iets mee zijn dan word ook dit netjes geregeld . Kom hier graag, goed is goed en heb er in de toekomst nog veel meer dingen nodig . 👍

Ger 29-12-2021

GOED ADVIES,PRIMA SERVICE EN SNELLE LEVERING ( prijs vaak iets hoger dan via internet maar de service maakt dat ruimschoots goed)

A. Nijsen 29-12-2021

Zeer goede zaak , ik ben al tientallen jaren klant tot grote tevredenheid . We hebben hier al onze huishoudelijke artikelen gekocht , wasmachine, droger ,tv , geluidsinstallatie, scheerapparaten,strijkijzer , vrieskast enz.

R 29-12-2021

Ivm de lockdown heb ik de winkel gebeld. Hier werd ik snel geholpen. De medewerker wist veel over de producten en door alle mogelijkheden door te lopen kwamen we snel tot een product welke ik meteen kon ophalen bij de winkel. Afrekenen kon snel en de medewerken zetten het product zelf in mijn auto diir de regen heen. TOP service!

anoniem 29-12-2021

aardige mensen en super snel geleverd. Super service! Hardwerkende lokale ondernemers

Coco - Goco BV 29-12-2021

Al jaren bestel ik alle elektronische apparatuur en witgoed bij Dekkers omdat de service top is. John is super vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Alles wordt netjes geïnstalleerd, opgehangen en uitgelegd. Ik kan Dekkers voor 100% aanbevelen!

Elio 29-12-2021

Duidelijke (telefonische ;-) uitleg en hulp bij keuze, fijne service en uitleg. Was de eerste keer bij Electro World, volgende keer ga ik hier als eerste naar toe!

Robin 29-12-2021

Professioneel en vooral eerlijk advies. We zijn van de online aankopen afgestapt ivm de goede service.

Tanja 28-12-2021

Wij blijven graag klant van dit bedrijf, wellicht zijn er grote bedrijven die goedkoper zijn, maar die geven geen service, super klantvriendelijk en zeer zeker goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!

AJM van Sprang 28-12-2021

Wij geven Hoppenbrouwers een 9 omdat we heel erg goed zijn geholpen. De medewerkers van Hoppenbrouwers zijn erg klantvriendelijk en denken mee met de klant. Wij zijn erg blij met de aanschaf van de combimagnetron die Hoppenbrouwers voor ons heeft uitgezocht. Hij past perfect bij onze reeds bestaande ingebouwde oven. Voor onze volgende aankopen gaan we zeker weer naar Hoppenbrouwers.

Elisio Baptista 28-12-2021

Top service en dé reden om lokaal te winkelen ipv via internet ! Waarom geen 10 ? Tsja perfect bestaat niet. Er blijft altijd wel iets te verbeteren.

Johannes van Wijk 28-12-2021

Zeer tevreden over deze winkel ! Komen hun afspraken goed na , zeer vriendelijk , goed bereikbaar zowel telefonisch als per e-mail . Ik raad Electro Word zeker aan !!!

Karel 28-12-2021

Ondanks alle coronaperikelen heeft de familie grootaarts ons nog ruim op tijd een cadeaus u voor mijn dochter kunnen regelen. Een top service.

Derk 28-12-2021

Onze Siemens vaatwasser van 13 jaar begeeft het voor de Kerst. Dus op zoek naar een nieuwe Siemens maar deze was niet te verkrijgen. Contact gezocht met EW “de Smit” een goed advies gekregen en evt een alternatief. Het is een Bosch vaatwasser geworden en geleverd voor de Kerst! Zelf geïnstalleerd en dat ging met gemak.

Jacob 28-12-2021

Eerlijke voorlichting vooraf en aflevering op de afgesproken tijd door aardige bezorgers.

Wind 27-12-2021

Electro World De Smid is ontzettend klantvriendelijk en meedenkend, doordat het vanwege een storing niet lukte om een bestelling te plaatsen hebben ze mij telefonisch geholpen en na een dag had ik mijn bestelling al in huis! Ik raad deze winkel zeker aan :-)

Heemskerk 27-12-2021

Heb in september een bosch vaatwasser gekocht, deze zou in week 41 geplaatst worden. Door productie problemen was deze er nog niet. Wat ik jammer vond is dat ik zelf in week 42 contact heb gezocht met de winkel. Service vind ik, dat had ook anders om gekund. Nu zou dit einde van het jaar worden dat deze geleverd/geprocedeerd wordt. Wederom moest ik hier zelf weer contact over zoeken. Na wat overleg in de winkel hebben we samen besloten om voor een ander merk te gaan en deze is binnen een week geïnstalleerd. Dit is heel fijn verlopen.

Corry van der Molen-Sijbolts 27-12-2021

ik ben blij met de service die Electroworld geeft. Donderdag vrieskast kapot en vrijdag een nieuwe en dat vlak voor de kerst. Wat was ik blij. Ik kon daardoor gelukkig alles bergen voor de kerstdagen. Door de service kwam dit allemaal goed.

Liek 27-12-2021

Ik ken de mensen achter deze shop al langer en zij staan altijd voor een uitstekende service. Apparaten zijn zeer vakkundig opgehangen en aangesloten. Ziet er zeer strak uit en beeld en geluid zijn boven verwachting. Een volgende x zal ik hier weer kopen.

Martin 27-12-2021

Goed advies, afspraken netjes nagekomen en alles netjes geïnstalleerd. Gewoon een betrouwbare witgoed leverancier

FJS 27-12-2021

Bekende service van een vertrouwde lokale retailer. Komen afspraken na. Snelle installatie

leon 27-12-2021

Superservice, snel contact een mee denkend. Echt een aanrader top bedrijf.
aardige mensen, mega snelle levering.
in de middag gebeld en einde middag al geleverd. kortom helemaal top

F.Bos 27-12-2021

Werd vriendelijk geholpen duidelijke uitleg en niet opdringerig. De voor en na delen werden duidelijk uitgelegd.Vriendelijke verkoper.

Tom 27-12-2021

Op de rand van weer een lock down werd ik door enthousiast en deskundig personeel ontvangen en begeleid
in mijn keuze voor een steelstofzuiger, tot dat moment voor mij onbekend terrein.
De aandacht en advisering waren zodanig dat ik afwijkend van mijn vast stelregel direct voor aanschaf bij
Electro World van der Meulen koos, zonder bij een tweede adres een vergelijking te maken.