Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

van Engelenhoven 19-12-2021

De site verstrekt volledige en heldere informatie, de filters werken goed. Maar vooral de winkel in Meppel, daar voel je je echt welkom en wordt je snel en efficient geholpen. De mensen zijn vriendelijk en de service is optimaal, kortom een fijne club.

John 19-12-2021

Product gehaald in de winkel, al jaren Brenkman in Culemborg.
Fijne winkel met uitstekend personeel. Goede voorlichting en service.

herp 19-12-2021

goed geholpen attente medewerkster die ons snel en vakkundig heeft geholpen

Diana Toonen 19-12-2021

Keurig geholpen en de service van Bedrijf Haner is altijd zeer goed en trouw! Komen hun afspraken na en vertellen je geen ‘onzin’ maar bieden de juiste oplossing voor een reparatie of aanschaf van een nieuw apparaat. Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Coderi 18-12-2021

Mooie ruime winkel duidelijk en overzichtelijk vriendelijk personeel en deskundig

Een overzichtelijke winkel met een ruim aanbod vriendelijk ,behulpzaam en deskundig personeel.

Anita 18-12-2021

Alweer Goed geholpen met vriendelijk personeel.
Staan altijd voor je klaar. Een aanrader om deze winkel te bezoeken

YenP 18-12-2021

Goede prijs voor het gewenste product en snel reactie na bestelling en puntjes op de in gezet (draairichting deur). Produkt was niet op voorraad maar werd binnen een week geleverd. Aflevering op tijd en behulpzaam bij plaatsing.

J. Van Duin 18-12-2021

We werden in de winkel goed geholpen en de 2 installateurs waren rustige deskundige mensen

Peter 18-12-2021

Snel gereageerd op service verzoek, deskundig opgelost tegen een acceptabele prijs. Prima!

Ted 18-12-2021

Onze oude Miele stofzuiger was defect en niet meer te repareren. Bij de Consumentenbond gekeken welke een goede was en een Miele C3 Compact Powerline gekozen. Was keurig op voorraad en we kregen er ook nog een extra set stofzuigerzakken bij. Grote voordeel is dat ze bijhouden wat je wanneer gekocht hebt en dus hoef je geen bonnetjes te bewaren voor de garantie. Hebben we al een keertje nodig gehad en dit systeem werkt prima. Ook de service is uitstekend, ook daar hebben we met andere aankopen ervaring mee.

Rien de Regt - Axel 18-12-2021

Mooie, ruime winkel, groot assortiment.
Vriendelijk en vakkundig personeel.

produkten voor energiebesparing 18-12-2021

Deze shop is mooi, het personeel is uitermate behulpzaam en heel vriendelijk. Het assortiment is zeer ruim en wanneer je iets anders wilt, dan kan dat altijd besteld worden.
Men komt met prima ideeën wanneer je iets niet precies weet / kent.
En wanneer apparaten thuis moeten worden aangesloten, dan zijn hier vakkundige medewerkers voor aanwezig.
Kortom : ben hier zeer tevreden over !

Han 18-12-2021

Vriendelijk personeel en duidelijke produktinformatie. Snelle levering mogelijk

Henk 18-12-2021

Vriendelijk ontvangst, goede advisering, perfecte service met een vlotte afhandeling.

Frans 18-12-2021

Bij mijn electro world leverancier van Kan In Hoensbroek wordt steeds goed geholpen. De service is uitstekend en de prijs/kwaliteit verhouding is ook goed.

Anke Boomsma 18-12-2021

De shop is in ons dorp Loon op Zand, wij maken het liefst gebruik van plaatselijke leveranciers. Bovendien is de keus in modellen daar goed, wordt er op maat geadviseerd en alles thuis gebracht en geïnstalleerd.

Ger 18-12-2021

Vakkundig advies Electro World(Brilman) Enschede, TV installatie pakket erbij gedaan.
Perfecte uitleg en plaatsing.

Monique 18-12-2021

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd, daarbij is er een eigen “technische dienst” en dat is ook fijn.

Hans Hannink 18-12-2021

Wij kenden deze winkel al van eerdere aankopen, stofzuiger en inductie kookplaat. Wij kregen toen al een goed advies van de voors en tegens van de verschillende merken zonder belerend over te komen. Dit was met de aankoop van een nieuwe wasmachine opnieuw het geval. Wederom werd er alle tijd voor ons uitgetrokken. Hieruit blijkt dat het niet alleen om het verkopen gaat maar dat ook een goede voorlichting naar de klant toe belangrijk is. Kortom een winkel met betrouwbaar, (klant)vriendelijk en servicegericht personeel.

Connie 18-12-2021

We zijn al jaren klant bij de firma van Amelsvoort. En ook al jaren zeer tevreden.

F. Wagenaar 18-12-2021

Vlotte en vriendelijke service, zowel aan de telefoon als tijdens de reparatie. Duidelijkheid over de afspraak en over te verwachten wachttijd en kosten.

Henk 18-12-2021

Goede informatie en hulp bij de installatie en bij de werking, dan mag de prijs wat hoger zijn maar het gemak dient de mens.

van Dijk 18-12-2021

snel geholpen en goede oplossing gekregen met advies. Het personeel was vriendelijk en goed op de hoogte.

Dominique Knaepen 18-12-2021

Professioneel, vriendelijk, service gericht, denken met je mee en hele snelle service. Top geholpenen, jullie hebben er een klant voor t leven bij!

Mooiweer 18-12-2021

Mooie winkel en zeer goede en snelle service
Duidelijk over wat wel en niet kan !!!
TOP