Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Thijs 18-08-2022

Wout van Vlerken Elektroworld in Helmond is een prachtige winkel met een ruim aanbod. Van tv tot inbouwkoelkast is er ruime keuze mogelijk. Vriendelijk personeel met kennis van zaken, meedenkend en niet opdringerig. Bestelling keurig op afgesproken tijd geleverd en vakkundig geïnstalleerd.

F. Aydogmus 18-08-2022

Voor de zoveelste keer besteld altijd tevreden geweest. Erg hulpzaam, altijd goed en eerlijk advies!

Marieke 17-08-2022

Goed advies vooraf. Vlotte levertijd. Keurig geplaatst, korte uitleg gegeven, oude apparaten en verpakking etc. afgevoerd Heel tevreden!

Gertie 17-08-2022

Snelle service. Maandag geweest omdat onze vaatwasser het begaf, zeer goede uitleg en op woensdag werd de nieuwe vaatwasser al geleverd. Monteur was netjes op tijd, vriendelijk en attent. Na een uurtje draaide de nieuwe vaatwasser. Superblij mee

Wil van blokland 17-08-2022

Ik vind het winkelen bij de plaatselijke middenstand eg belangrijk en ervaarde geweldige service

wout van vlerken 17-08-2022

vriendelijk en vooral personeel die weet waar ze het over hebben. En als er iets is word er gezocht naar een oplossing

Piet 17-08-2022

goede klantvriendelijkheid goede uitleg snelle levering prima uitleg van de machine

Hennie 17-08-2022

Deze keer voor een winkelier uit onze woonplaats gekozen om zo de plaatselijke middenstand te steunen.
En we waren erg tevreden over de snelle levering van de vaatwasser, dus zodoende ook onze wasmachine hier gekocht,
Monique heeft heel goed met ons meegedacht en zelfs gekeken of het ging lukken om de wasmachine toch boven te laten neerzetten. Helaas was die datum precies tijdens onze vakantie, maar blij met het meedenken van Monique.

Nicole Houterman 17-08-2022

Altijd direct en vakkundig geholpen, deze mensen weten echt waar ze over praten!

Chris 17-08-2022

reparatie en installatie van onze B&O door de monteur dhr Engelen op perfecte wijze afgehandeld!

M. van den Berg 17-08-2022

Geen moeite teveel om de oude vriezer en koelkast netjes te vervangen door nieuwe exemplaren. Na een telefoontje over de vriezerdeur die enigszins week de volgende dag een monteur gekomen en de deur opnieuw afgesteld.

Henny Overberg. 17-08-2022

de medewerker ****was zeer vakbekwaam, en heeft de instalatie uitstekend en netjes uitgevoerd.
De uitleg over de geplaatste apparaten was zeer duidelijk.
Wij zijn over het geheel zeer tevreden.

ElectroWorld Veen 17-08-2022

De Shop in Veen is Fantastisch...onder het genot van een kop koffue heel goed te woord gestaan en uitgelegd en wat eigelijk voor mij het fijnst was...dat de machines al binnen stonden!!! dus ik kon zien wat ik kocht!!

Carla 17-08-2022

Goed advies
Zeer goede service
Alles keurig geïnstalleerd
En alles meegenomen, verpakkingen enz en de oude machine…top

Pierre 17-08-2022

Super goede uitleg over de producten.
En deze zaak verleent nog service itt de grotete prijsvechters

Marcel 17-08-2022

Onze inbouwkoelkast was kapot gegaan. De volgende dag is er een medewerker de maten komen opmeten. Helaas was de levertijd voor een vergelijkbare koelkast (twee laden) erg lang. Er werd een alternatief aangeboden net één lade die bovendien aanzienlijk goedkoper was. Deze koelkast was binnen een week werkernd gemonteerd. Geweldig!

Rien 17-08-2022

Prima en snelle levering, goede uitleg en met bezorgen goed geholpen met installatie

Geert 17-08-2022

Goed geholpen, duidelijk advies en het inbouwen ging vlot en de monteur heeft ook nog even uitleg gegeven. Perfect geholpen!

smartphone 17-08-2022

Telefoon gebruiksklaar gemaakt. Hoewel hiervoor betaald moet worden, heb ik het er toch wel voor over. Het heeft mij veel getob bespaard. Ik vind het prettig om mijn aankopen te doen bij een vertrouwd adres.

Wouter den Dulk 17-08-2022

Wanneer het artikel - in ons geval eeen Bosch inductiefornuis - niet fysiek in de winkel staat, wil dat niet zeggen dat je niet geholpen kan worden. Samen zijn we op zoek gegaan naar de Bosch, die voldeed aan onze wensen.
Niet alleen dit was service. Ook de uitslag van het onderzoek naar de vraag of het t,a,v, onze situatie wel technisch mogelijk en financieel betaalbaar zou zijn, ervoeren wij als steun in de rug om met een gerust hart over te stappen van gas naar inductie,

Marcel 16-08-2022

Onze woonkamer stond vol met water door een kapotte wasmachine! Naar poortman gereden en een nieuwe wasmachine gekocht, maar aangezien wij op het punt stonden om op vakantie te gaan hebben ze aan het eind van de diezelfde dag nog onze wasmachine geïnstalleerd. Dus een hele dikke pluim echt fantastisch.

Bert 16-08-2022

Levering snel, aansluiten van apparatuur was een peuleschil en service is zeer goed.

Geert 16-08-2022

Super service. Duidelijke uitleg en advies. Zeer snelle levering en erg scherp geprijsd. Goede mogelijkheid om lokaal je apparatuur te kopen.

Lukas van Belkum 16-08-2022

Prima service weer. Bellen en meteen komen! Wij kopen al jaren bij Baake en zijn daarin nog nooit teleurgesteld!!

MTM de Jong 16-08-2022

De aflevering van mijn inbouw vrieskast tafelmodel was geweldig !!! 2 hoog tillen . Eerst zoeken waar de stekkers verstopt zaten en erg vervelend achter de koelkast , die dus ook eruit moest en weer ingebouwd .De bodem zag er niet meer fraai uit De plank midden in eruit moeten halen om de te krappe 88 cm Liebher toch te installeren . Opnieuw de deuren aan moeten passen en afstellen . Voorzichtig grote plant opzij gezet met aandacht . Nu een gewone grote zaak , die in de 1 ste instantie goedkoper zou lijken , zou dit nooit voor elkaar gekregen hebben .Wat zijn die Jeroen met hulp een vaklui !!!!!! Was erg moeilijk en toch hebben ze het keurig voor elkaar gekregen zonder rommel of sporen achter te laten !En tussen de 2 apparaten nog een mooie houten strip gemaakt . En de kast opgehangen ipv steunen op elkaar !! Een parel in de woestijn ! Ja helaas zijn ze langer bezig geweest dan ze hadden gepland , ook dit alles was inbegrepen Geen extra nota achteraf . Echt een heel groot compliment waard , waar vind je dat nog !!! Dus mensen ga naar Stadhouder en niet naar een grote markt De service is geweldig , zo zie je maar weer ! Een griffel en een zoen van de juffrouw Mijn dank is zeer groot , ben er erg blij mee .