Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Alex 13-12-2021

Goede service, prima aflevering en installatie wasmachine, oude wasmachine en verpakkingsmaterialen netjes afgevoerd

Johan Gommers 13-12-2021

Goeie service , wat beloofd wordt , wordt nagekomen. ! De winkel is ruim voorzien van verschillende merken. Prima te woord gestaan en goede uitleg

Annemieke van de beek 13-12-2021

De prijs van dit bedrijf daar vielen wij voor. We hebben dit bedrijf op gebeld of de prijs op internet klopte. Deze was juist. Ook kon de verkoper veel over de stofzuiger vertellen. Gaf een goed vertrouwd gevoel. Bestellen ging heel gemakkelijk en snel in huis. Geen verzendkosten en een zeer goede prijs verhouding

Annie van Iersel- Vermeer 13-12-2021

IK heb goed advies gekregen omdat de wasmachine als het gerepareerd word duur zou uitkomen ...UItleg was ook duidelijk omdat de trommels niet meer los in de machine zitten moet er alles uit om de koolborstels te vervangen ..Advies nieuwe machine kopen

Bas 13-12-2021

Erg fijn contact en goed advies.
Zeer kundig en duidelijk.
Ik kom niet uit de buurt maar ik kom zeker terug bij Electro word.
Gr Bas smeekens

Sander 13-12-2021

Ik ben bij de aanschaf van een nieuwe TV goed geholpen door vriendelijke medewerker.

margriet 13-12-2021

Goede voorlichting over keuze voor een wasmachine waarbij alle voor-en nadelen goed belicht werden. Thuisbezorging door 2 prettige medewerkers.

Ellen 13-12-2021

Perfecte service.
Goed geadviseerd door de vakmensen en product keurig bezorgd

jan de jong 13-12-2021

geweldige service , snel en netjes , en flexibel . enorm bedankt!!
koop lokaal dan heb je de beste service.

Mol 13-12-2021

Mooie winkel, hele goede service. Vriendelijk personeel met veel kennis van zaken. Een aanrader

Meeusen 13-12-2021

In de winkel werden wij goed geholpen. Mijn bestelling werd op de afgesproken tijd afgeleverd. Als het niet zo zal zijn dat wij beiden besmet waren met het corona. Ik liep al wat verkouden, maar wij maakten gebruik van het mond masker. Wij moesten de aflevering annuleren i.v.m. Covid-19. Ondertussen zijn wij klachten vrij en is het product netjes afgeleverd. Zonder spullen te beschadigen. Bedankt hiervoor.

Karin van den Broek 13-12-2021

Bosch stofzuiger gekocht in fysieke winkel van Electroworld Barneveld. Prettige winkel, je wordt goed geholpen bij het maken van je keuze, vriendelijk, behulpzaam en er wordt in deze winkel goede en prettige service gegeven!!

A. den Tuinder 13-12-2021

in de winkel in Numansdorp ben ik op een deskundige wijze voorgelicht voor de radio die het beste voor mij geschikt zou zijn. De monteur heeft hem op de afgesproken middag geplaatst op een moeilijk te te bereiken plaats in een kastje. Heeft hem geïnstalleerd en en mijn voorkeur zenders geprogrammeerd. uitgebreid uitleg gegeven over de afstandsbediening Ik ben zeer tevreden over zowel de behandeling in de winkel als thuis door de monteur.

Rick van der Schans 13-12-2021

Persoonlijk lokale goede service. Dat is Elektro World voor mij. Ze hebben een prachtige TV geleverd voor een nette prijs. Ik ben tevreden.

Wim Vos 13-12-2021

Een zeer betrouwbare winkel geven zeer goed advies en een hele goede service. Zeer klantvriendelijk personeel. Hebben al diverse witgoed apparaten bij van Rij gekocht en altijd naar tevredenheid geholpen. Ook de inbouw service van deze zaak is top.

Sophie 12-12-2021

Mijn bestelde fornuis werd op de afgesproken datum keurig afgeleverd en vakkundig aangesloten.
Klantvriendelijke medewerkers.
Blij met mijn nieuwe aanwinst.

Esther 12-12-2021

Een hele dikke 10 een nieuwe stofzuiger je zou denken wat is dat nu Met Robin is het uitzoeken hiervan een heel feestje!!
Na verschillende eisen waar hij aan moest voldoen parketborstel zachte wielen lang snoer veel hulpstukken en de nodige flauwekul viel ons oog op Henrie of Hetty maar om me te overtuigen dat ik een goede koop zou doen hebben we met de privé Henrie een demo gehad en ja hoor na een kwartier te hebben proef gestofzuigd is Henrie in ons gezin opgenomen. onze dank is zeer groot voor de inzet

Ebbink 12-12-2021

Deskundige en zeer vriendelijke hulp met uitzoeken inductie kookplaat.
Thuis bezoek en plaatsing zeer goed verlopen.
Goed overleg met de klant.

Dinand 12-12-2021

Duidelijk advies. Goede levering. Kortom geen klachten. Alles goed geïnstalleerd. Oude apparaat hebben ze netjes meegenomen.

bas 12-12-2021

prima, netjes geholpen ik ben er tevreden mee. top kwaliteit. ik zou het aanbevelen

Arie Snijders. 12-12-2021

Mensen die kennis van zaken hebben en goed werk leveren voor een redelijke prijs.
Doorgaan zo.

jansen theo 12-12-2021

Duidelijke, concrete en correcte informatie. Meedenken in de keuzemogelijkheden van de klant.
We konden tot een weloverwogen beslissing komen voor de aankoop van een wasmachine en wasdroger.

AH 12-12-2021

Keurig geholpen. Eerst langskomen voor advies en weekje later nieuwe kookplaat geplaatst. Alles volgens afspraak

Peer 12-12-2021

Zeer veel kennis en klantgericht naar wensen maar ook eerlijk voor de portemonnee

Mieke 12-12-2021

Een mooie nieuwe winkel met vriendelijke verkopers.
Wij zijn heel tevreden.