Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2874 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Piet de laat 17-10-2021

goede presentatie/showroom, Prettige en deskundige informatie/uitleg. Neemt de tijd voor je ook in alle rust

V Soelen 17-10-2021

Radio Vos in numansdorp levert zeer goede service en heeft kundig personeel. Apparatuur sneller geleverd dan verwacht. Keurige monteur en alles netjes aangesloten . Uitleg erbij en oude apparaat afgevoerd
Wij zijn heel tevreden

Maddy 17-10-2021

Goede uitleg en flexibele houding, ook nog geholpen met de droger waar ze niet voor kwamen.

Riwout 17-10-2021

Het contact tussen klant en medewerker is super. Je wordt begrepen en met respect behandeld. Wij zijn super tevreden en zullen zeker terugkomen als we iets nodig zijn.

Theo 17-10-2021

Vriendelijk en deskundig personeel, met prima adviespunten. Ik heb voor deze zaak gekozen vanwege de locatie (eigen stad), alsmede voor het assortiment. Stipt op tijd volgens afspraak vond de levering van mijn nieuwe vaatwasser plaats! Ik ben over het geheel zeer tevreden.

Hamer Electro World 17-10-2021

Een kleine winkel, met deskundig advies en oplossingsgericht denken ook bij wensen.
Wij hadden een goede bestaande geluidsinstallatie, maar doordat het radiosignaal via
digitaal signaal via de TV gaat, was de geluidskwaliteit erg matig,
Door aankoop van een cd versterker set met een overloop kabel op het digitale netwerkkastje kan de geluidsinstallatie weer multi functioneel ingezet worden op radio en tv, maar ook de CD en langspeler zijn nu beide hierop aangesloten.

Toppertje 17-10-2021

Waarom deze shop!!
Iedere keer weer worden we bijgestaan door volwaardige verkopers die je helpen met de juiste en beste keuze vóór de klant.
Service is de afgelopen jaren wel bewezen een 10 hiervoor

Jean Delhoofen 17-10-2021

Goede afspraken kunnen maken en snelle dienstverlening door Wouters. Bedankt!

Anneke 17-10-2021

Vriendelijk behulpzaam en goede service. Kan ik lang of kort over uitwijden maar het lijkt mij zo duidelijk genoeg.

Standaert 17-10-2021

Klasse medewerkers
Mijn geluidsbox stond al klaar omdat zij kunnen anticiperen !
En ze hebben een vriendelijke uitstraling en communiceren goed

Lenie Boessen 17-10-2021

Deze winkel Kreutz kan ik iedereen adviseren!
Wilde graag een nieuwe tv, soundbar
Eerst komen ze kijken of het allemaal geplaatst kan worden wat wij hebben uitgezocht. Dat ging met super fijne tips.
Ze zijn op de afgesproken tijd/data gekomen en met 2 personen 2uurtjes een voor hen uitdagende klus geklaard.
1 persoon heeft met heel veel geduld ons uitgelegd hoe de tv werkt en de radio bedienen via de smart Phone.

Met heel veel kijkplezier heeft Dhr Kreutz ons achtergelaten.

Later belde hij ons nog voor een verzekering wat heel fijn was op de tv.
Dus ons hoor je niet klagen.

Groetjes Lenie

fam vloet 17-10-2021

goede uit leg en snelle bezorging nadat we problemen hadden met het kastje is dat erg goed opgelost bedant

N Veerman 17-10-2021

goed en duidelijk advies! Al jaren een zaak waar ik graag kom omdat de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat

G.v.Veenendaal 17-10-2021

Vriendelijke en duidelijke uitleg op de vragen die we stelden. Werden telefonisch gewaarschuwd dat onze aankoop na onze besteldatum in prijs was verlaagd en dat dit in een nieuwe nota gecorrigeerd zou worden. Perfect dus.

Harry Houtman 16-10-2021

Goede voorlichting en uitleg
correcte bezorging volgens afspraak
goed tevreden
Harry Houtman

Elektroworld Balsters Eelde 16-10-2021

goede eerlijke informatie, goede service , prettige medewerkers, super vriendelijk en humor!!

S. Hollak 16-10-2021

Prima service in de winkel
En prima service aan huis
Duidelijke uitleg.
Problemen worden direct opgelost.

Heko 16-10-2021

Mooie overzichtelijke winkel met deskundig personeel.
Altijd al klant bij deze winkel. Altijd prima service.

Pieter Reijnders 16-10-2021

Geweldige winkel, laagdrempelig en uitstekende service. Heel vriendelijk en houden zich perfect aan de afspraak.
Een echte aanwinst voor ons dorp.

S 16-10-2021

Wij kopen al jaren bij deze winkel en zijn zeer tevreden over de service en de vriendelijkheid van het personeel.

Een bewoner uit Barendrecht 16-10-2021

Keurige en overzichtelijke winkel, verkoper nam de tijd voor een uitgebreide uitleg en de service is uitstekend.

A. Smit 16-10-2021

We worden altijd snel geholpen en correct behandeld, goede adviezen .
Ook snelle levering en apparaat keurig op de plaats gezet en aangesloten

G.v.Asseldonk 16-10-2021

Prima service en advies. Goede communicatie en perfect geïnstalleerd.
Volgende keer weer van Hattum.

Ria 16-10-2021

Tevreden, met de service.
Aardige mannen, die goed uitleggen en weten waar ze t over hebben.
De dame aan de telefoon, zeer vrolijk.

Tonny 16-10-2021

Snelle service en zeer klantvriendelijk geholpen. Heeft de klacht nu niet kunnen vinden maar heeft beloofd kosteloos terug te komen als dit zich weer voordoet.