Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

René 11-07-2022

Online kopen is mss goedkoper maar goed advies en een goede service, ook after sales daar hoef je on-line niet op te rekenen.
Bovendien nemen ze je oude apparaat en verpakkingen mooi mee dus opgeruimd staat netjes!

Sandra Rutten 11-07-2022

Goed, deskundig advies en super snelle levering. 's Middags gekocht, 2 uur later geleverd. Wat wil je nog meer...
Echt top, aanrader!!

Christian 11-07-2022

Correct afhandeling van alle transacties, vriendelijk personeel en veel verstand van zaken!

Yvan Van Maldegem 11-07-2022

Vlotte bediening en zij houden zich aan de gemaakte afspraken. Indien er storingen zijn en apparaten helpen zij zowel telefonisch alsook ter plaatse.

Eva 11-07-2022

Ik heb ElektroWorld ervaren als Zeer deskundig en vriendelijk. Je krijgt wat te drinken in de winkel en wordt vriendelijk ontvangen. De medewerkers zijn echt gericht op klantvriendelijkheid in elke stap van het aankoopproces. Dat begint bij eerlijk en duidelijk advies op maat. Ze proberen je niet naar het duurste product te sturen, maar leggen de verschillende opties goed uit. In mijn geval kon ik de wasmachine en droger ‘reserveren’ en in de week erna bellen voor een bezorgafspraak. Morgen worden mijn producten bezorgd en geïnstalleerd.

Smid 11-07-2022

Wij hebben gekozen voor de reparatie service van electro world. Wij hebben zaterdag middag gebeld, en hadden voor maandagmiddag al een afspraak. De monteur was vriendelijk en zeer bekwaamd. Hij heeft het probleem gevonden en kon tot onze grote opluchting gelijk gemaakt worden.

Marco 11-07-2022

Uitstekende, vriendelijke en snelle service. Behulpzaam in advies en netjes met bezorgen.

Evert 11-07-2022

Prima service en meedenken met de klant. Levering en installatie aan huis. Kortom

Wendy 11-07-2022

Fijn advies gekregen in de winkel, bezorgdatum op zeer korte termijn kunnen plannen en hele fijne bezorgers die de wasmachine netjes op zijn plek hebben gezet en aangesloten. Top service!

Jan R 11-07-2022

Bosch Wasmachine gekocht bij Electro World van Aarst in Heerde. Uitstekend advies gekregen en de machine was een dag later al geplaatst (had zelfs dezelfde al gekund). Wasmachine is helemaal naar wens. De oude machine uiteraard mee. Alles werd netjes achtergelaten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er wordt goed geluisterd naar de klant. Een aanrader.

electroworld stiphout zandvoort 10-07-2022

Continu meegedacht met het kiezen van drie apparaten namelijk oven , magnetron en koelkast.
waren in staat om redelijk aan mijn budget te houden bij het selecteren van de gewenste merken.

CM 10-07-2022

Je wordt in de winkel vakkundig geholpen, verder goede service en snelle levering.
De nieuwe droger werd netjes geplaatst en de oude afgevoerd.

C. Nieuwenhuis 10-07-2022

Zeer klantvriendelijk goed advies goede service ben super blij dat u ons vrijdag ondanks u gesloten was ons toch even vriendelijk geholpen heeft echt super

Kortman Glanerbrug 10-07-2022

Service en dienstverlening is goed tot zeer goed. Klantvriendelijk en correct gedrag van de medewerkers.

Electro World Verberkt 10-07-2022

Wasmachine stuk, gebeld, binnen twee dagen hier (snelle service) en heel snel gezien wat er mis was, onderdeel erop gezet en wassen maar.

Mirjam 10-07-2022

Super goede en snelle service. Personeel stemt goed af op mijn wensen en geeft uitleg om daarna samen tot de best passende aanschaf te komen.
Ook bij de installatie van de apparatuur aandacht en extra uitleg, zoals we altijd keer op keer van hun gewend zijn. Kortom zeer dik tevreden!

Kees Veelo 10-07-2022

Zeer duidelijk advies, en snelle installatie en een goede uitleg hoe ea werkt.

Stef 10-07-2022

Wij vinden het belangrijk om lokaal te kopen. In de winkel zijn we goed voorgelicht op basis waarvan we een keuze voor witgoed en een televisie hebben gemaakt. Inmiddels alles prima geïnstalleerd door Berkvens en zijn medewerkers. En alles met de zekerheid van service om de hoek!

???? 10-07-2022

Mooie tv, duidelijk beeld, de monteur/installateur was aardig, kundig en wist waar hij mee bezig was.

Sjef van Laarhoven 10-07-2022

Perfecte adviezen in de winkel. Correcte aflevering op de afgesproken tijd.

Hansinge1 10-07-2022

Electro World/, daar steken we onze handen voor in het vuur. Buitengewoon betrouwbaar. Prettig contact en ontspannen overleg. Deskundige installatie en bezorging. Daar kom je terug.

Judith Essink 10-07-2022

Er werd super goed geholpen. Ik was vergeten aan te vinken dat ze toch even de installatie moesten doen maar dat was geen probleem, ik heb het ter plekke aangegeven en het werd geregeld.
Precies op tijd en goed productadvies.

Martin 10-07-2022

Goede informatie. Hebben uitgezocht welke inbouw koel-vriescombinatie geschikt was. Offerte ontvangen.
Bestelling gedaan en de aflevering en montage was 1 week later. Prima werk geleverd door de monteurs.
Al met al zeer tevreden.

Kelly Steinhorst 10-07-2022

Altijd super vriendelijk geholpen, iedereen neemt de tijd om dingen uit te leggen.

Monique Manders 10-07-2022

Lokale ondernemers is altijd een pré.
Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel.