Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Rink 28-10-2022

Prima service en vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles is netjes geplaatst en we zijn goed geholpen met goede adviezen

M 28-10-2022

We zijn zeer tevreden over de service. De koelvriescombinatie vakkundig geplaatst. Zeer tevreden over de afdeling. Een aanrader om bij reezo duiven binnen te stappen

Carolien 28-10-2022

Wasmachine maakte een heel hard geluid en pompte niet af, binnen een dag na melding was er al een afspraak. Het euvel leek verholpen, vuil blokte de afvoerpijp. Helaas bij de eerste wasbeurt was het geluid terug, diezelfde dag als service al weer monteur geweest. Een sok was tussen de trommel gekomen. Heel snel verholpen en zeer behulpzaam

Tini Vandenberghe 28-10-2022

Heel klantvriendelijk en hele goede service. De medewerker weet waar over hij praat. De kwaliteit van mijn aangeschafte aspire Acer laptop is bijzonder goed. Geen enkele problemen mee. Ik heb er nu al zoveel plezier mee.

Knoester 28-10-2022

De winkel ligt in de bomenbuurt waar ik woon, de kwaliteit van de producten is goed en ze geven goede service

John Bartels 28-10-2022

Altijd behulpzaam en vriendelijk deskundig personeel. Mijn vrouw en ik komen graag in deze winkel.

Gelderloos 28-10-2022

Super deskundig en vriendelijk personeel.
15 minuten na aanschaf de wasmachine ook al thuisbezorgd .
Wat een geweldige service.

Willeke 28-10-2022

Bij Electro World Visser staan ze altijd voor je klaar en de service is uitstekend!

Karin 28-10-2022

We zijn goed voorgelicht over de verschillende inductiekookplaten in de winkel en ook bij de levering en plaatsing vakkundig geholpen. De communicatie vóór en na de plaatsing was super en we zijn volledig ontzorgd.

edwin van zuilekom 28-10-2022

Prima winkel, goede kwaliteit en service en klantvriendelijk.
Er wordt goed mee gedacht.

Nico Geleijnse 28-10-2022

Prima service. Verkoper denkt goed met je mee. Zaak waar ik meer naar toe ga.

Mark leemans 28-10-2022

Lokale winkel waar je persoonlijk word geholpen en goed advies op maat krijgt.

Thomas 28-10-2022

Uitstekend geholpen. Reparatie/vervanging van nieuwe wasmachine en levering en montage ovenset. Vlot en vakkundig.

Bert 28-10-2022

Vriendelijke mensen, goed en zeer informatief gesprek gehad waarbij alles uitstekend werd uitgelegd, uitstekende service.

Janneke 28-10-2022

Fijne winkel! Heeft uitgebreide keuze en personeel weet van alle apparaten/ machines alle voor en nadelen te vertellen

Marieke 28-10-2022

Wij hadden al eerder een inbouw vaatwasser gekocht bij Eltink. Even een belletje naar de winkel en binnen 2 dagen was er een nieuwe geplaatst. Heel vakkundig. Nu hadden we een nieuwe koelkast nodig. In de winkel een keuze gemaakt, er was een levertijd van anderhalve week. Helaas bleek bij plaatsing dat de koelkast kapot was. Kon Eltink niets aan doen. We kregen tijdelijk een leen koelkast en na twee weken een nieuwe koelkast. Weer vakkundig geplaatst en de koelkast werkt naar volle tevredenheid.

Ann 28-10-2022

In de winkel heel vriendelijk geholpen. De site is niet bepaald gebruiksvriendelijk.

Meer dan tevreden klant 28-10-2022

Vriendelijk personeel, goede service, correcte communicatie en snelle levering. De meerwaarde van een ondernemen uit je buurt ipv winkelen via internet.

leom 27-10-2022

Zeer behulpzaam in de winkel en goede brengservice.
Je wordt netjes van aankoop t/m het plaatsen van de goederen geholpen.
Echte klantenservice, top!

Femke 27-10-2022

Reparatie verzoek gedaan van onze wasmachine. Monteur komt snel langs, onderdelen zijn snel besteld en afspraak om te monteren stond dag erna. Helaas bleek onze wasmachine nog erger kapot te zijn. Dus snel in de actie diezelfde dag draaide de nieuwe wasmachine zijn eerste wasjes! Rookes Rietman heeft elke stap meegedacht in wat er mogelijk was. Super bedankt, scheelt veel was stress in een jong gezin.

Rob Hoven 27-10-2022

Bosch wasmachine dinsdag ochtend gekocht dinsdag avond stonden wij te wassen
top serves ,snel en goed

Hans 27-10-2022

Koelkast 's morgens besteld in de middag geplaatst, omdat je niet zonder kunt. TOP!!!

Familie Budding 27-10-2022

Deze Electro World in Lienden is zeer klantvriendelijk. Maakt duidelijke afspraken en denken met je mee.
De monteur was zeer correct en rustig. Alles werd netjes opgeruimd. We mogen altijd bellen bij vragen.
Dit alles geeft een goed gevoel.

Daniel 27-10-2022

Bij aankoop goed voorgelicht
alles perfect uitgelegd.
ook aanbiedingen worden aangeboden.
goeie service

A.N. 27-10-2022

Informatie gevraag bij Electroworld van Dijk en na 10 minuten antwoord via de mail wat de levertijd zou zijn. In de fysieke winkel daarna de bestelling geplaatst.
Vriendelijke no-nonsense verkoper die beloofde in de week van de levering contact op te nemen en deze afspraak werd netjes nagekomen.
Nieuwe vriezer keurig in de gang gezet, oude vriezer werd meegenomen zeer tevreden over het proces.