Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jo 24-09-2022

vriendelijke mensen, geve goede voorlichting en perfecte aflevering met duidelijke installatie en demonstratie.

Boonstra 24-09-2022

Goede service, wordt goed meegedacht welk product bij ons past. Nette prijs. Fijne winkel waar tijd voor je gemaakt wordt.

Jeroen 23-09-2022

Deskundig en vriendelijk personeel. Handige site maar mijn voorkeur gaat uit naar de fysieke winkel. Bezorgservice is ook top geregeld!

Bartelomeus 23-09-2022

Goede service en behulpzaam personeel. Alleen is het bedienen van het product mij nu nog niet helemaal duidelijk.

carlo 23-09-2022

Uitstekende service, nette winkel, vriendelijk personeel en goede prijzen
alles wordt thuisgebracht en aangesloten als je dat wilt

Karel de Vries 23-09-2022

Goed assortiment
Goede voorlichting
Goede en snelle service
Vriendelijk personeel

Roy 23-09-2022

Deze week hebben de heren netjes een inbouwkoelkast geplaatst. Afval netjes opgeruimd. Bij bestelling was wat onzekerheid over de levertermijn, dit is open gecommuniceerd.

Marcel Kerssies 23-09-2022

Wij zijn wederom super geholpen, zonder lang te wachten.
Het is fijn om te weten dat je informatief en
eerlijk word geholpen, daarnaast krijg je een eerlijke prijs.

Daar waar iemand wat nodig is qua bruin of witgoed ben je hier zeker op het juiste adres.

Inca 23-09-2022

Al meerdere artikelen gekocht bij deze zaak. Altijd super tevreden. Vriendelijk, meedenkend, behulpzaam, snel en betrouwbaar. Fijn dat er nog zulke zaken bestaan 👍

ellis 23-09-2022

Een ruime keus en altijd deskundig advies. Ik ben zeer tevreden over de service.

schuiring 23-09-2022

ik kom al heel lang bij het anker bv ze zijn goed hoor ik koop mijn spullen wat ik nodig heb graag bij de winkel ze heel goed

Willie 23-09-2022

Na een mail verstuurd te hebben, waar snel op gereageerd werd, heb ik de winkel bezocht. Daar ben ik uitstekend en zeer vriendelijk geholpen. En het product voldoet aan alle verwachtingen!

Marga 23-09-2022

Prima geholpen. Goede en duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. Prettige winkel met veel keus aan apparaten.

J vervat 23-09-2022

Wij zijn al bekend met deze winkel en medewerkers. Ze zijn klantvriendelijk, werken netjes en helpen je snel.

Elmer 23-09-2022

Hele fijne service van de winkel in Assen ontvangen, zowel in de winkel als van de reparateurs/installateurs. De website werkt naar behoren. Enige nadeel is dat de zoekfilters niet altijd even goed werken (waarschijnlijk omdat niet bij ieder product alle details zijn beschreven).

M. Waalderbos 23-09-2022

Erg netjes en duidelijk geholpen, kennis van de producten, prijs en service erg goed en snel.

Margriet Kloppenburg 23-09-2022

Heel fijn geholpen. Een van onze brandmelders gaf alarm, waardoor ze alle 3 in het huis gingen loeien. Dus ze eraf gehaald en naar de winkel. Hier hebben ze aangeboden om ze met een compressor schoon te blazen, om te kijken of ze dan naar behoren functioneren. Dus niet meteen nieuwen proberen te verkopen, maar eerst iets anders proberen. Helaas, had dit niet geholpen en moesten we uitproberen welke de storing veroorzaakte. Vervolgens is er een andere door de winkel besteld en konden we die de volgende dag ophalen. Nu werkt het weer zoals het moet.

Dorien 23-09-2022

Goede kennis van product; erg behulpzaam bij toepassing produkt in bestaande situatie te beoordelen.
Snelle levering.

Daansen 23-09-2022

Goede service, goede uitLeg en er wordt vrij snel een afspraak gemaakt aan huis

Nol van Cuijk 23-09-2022

Diepvries en kookplaat gekocht. Klantvriendelikheid en voorlichting opvallend. Perfekt.

Marian 23-09-2022

Bij aanschaf van mijn Inventum inductie fornuis, ben ik zeer duidelijk geholpen door de medewerker. Zijn open uitleg en transparante houding hebben mij overtuigd om dit product aan te schaffen

Auto M. Mensink 23-09-2022

Super service en snelle levering. Meer kan ik er niet aan toevoegen, Een winkel die denkt in oplossingen en niet in problemen.

vandervlis 23-09-2022

Wij zijn inmiddels tientallen jaren klant bij Electro World Hoogendoorn en hebben onlangs weer een nieuwe koelkast en een inductiefornuis aangeschaft. De meeste grote huishoudelijke apparaten hebben we bij hen gekocht.
Ze leveren goede kwaliteit, er is een goede communicatie met de winkel en het personeel is vriendelijk. De levering is altijd keurig op afspraak.

Robert 23-09-2022

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig personeel.
Voor een batterij of een wasmachine altijd het juiste advies.
Zeer tevreden

Natalie 23-09-2022

Zeer vriendelijke service, nog even een telefoontje of we zonder koffie zaten ' dan zouden ze de nieuwe koffiemachine gelijk wel komen brengen'. Echt top!